Ale oni nijak nereagovali. Šla jsem tedy do pokoje a tam jsem si vzala nějakou tašku a do ní jsem hodila všechny hygienické potřeby které potřebuji a pak jsem tam nacházela nějaké oblečení ale ne zas tolik jenom na jednu noc. Já tu s nimi teďka nezůstanu. Zavolala jsem Zaynovi jestli bych u nich mohla přespat. Řekl mi, že pro mě dojede k nám. Divím se mu, že se mu sem chtělo. Vyšla jsem z pokoje a zamířila rychlým krokem ke dveřím ven. ,, Em počkej!" Zavolala na mě. ,, ne" řekla jsem ji a pokračovala v chůzi. ,, Emmo ty krávo zastav ti říkám!" Zavolala na mě už naštvaným hlášen ale mě to bylo jedno ať si je naštvaná. Jako, že s ním chodí je mi jedno ale, že to musí dělat u nás na gauči, kde sedím i já to fakt už ne. ,, ne" řekla jsem a otevřela dveře ven a vyšla jsem z domu. Máma na mě pak ještě trvala sprosté nadávky. Ale já jsem ji ignorovala. Když přijel Zayn tak asi slyšel ještě nějaké ty nadávky. ,, co se stalo?" Zeptal se vyděšene zayn. ,,Začalo to tím, že jsem přišla domů a když jsem vešla tak jsem viděla mámu a toho Erika jak to dělají u nás na gauči. " odmlčela jsem se a Zayn hned využil situace. ,, fuk. Tak na ten gauč bych si už nikdy nesedl."Řekl a já se zasmála. ,, to mi povídej" řekla jsem a pak jsem mu to všechno dopověděla. Dojeli jsme přes jejich dům a hned jsem vstoupila a se Zaynem jsme společně šli dovnitř. Hned jak jsme přišli do pokoje tak jsem si vytáhla věci a šla se osprchovat. Pak se šel Zayn osprchovat a když přišel tak si lehl vedle mě do postele a společně jsme usnuli. Ráno jsem se probudila a koukla jsem se vedle sebe Zayn už tam nebyl. Místo toho tam byl lísteček
Už jsem musel jít. Jinak by mi to uletělo. Miluju tě. Zayn
Přečetla jsem ho a dala si ho do kapsy. Sešla jsem po schodech dolů a koukla jsem se do ledničky, jestli tam mají něco dobrého k jídlu. Měli toho tam fakt hodně, protože Niall hodně jí. Sedla jsem si na barovou židličku a pustila se do lupínků s mlékem. Když jsem dojedla tak jsem po sobě umyla nádobí a šla jsem se převléknout, abych mohla jít domů, doufám, že už ne neuvidím na gauči jako včera. Vyšla jsem ze dveří a následně je za sebou zavřela. Šla jsem ulicemi a cestou jsem přemýšlela. Když jsem došla k našemu domu tak jsem otevřela vchodové dveře a vešla dovnitř. Na gauči už seděla máma a společně s Erikem kouli na nějaký film. Co nějtišeji jsem došla do pokoje. Doufala jsem že mě neslyšeli. Vybalila jsem si věci a tašku klidila. O půl dvanácté jsem se rozhodla, že si udělám nějaký oběd. Udělala jsem si vaječnou omeletu. Máma přišla do kuchyně se slovy „Ahoj, kde jsi byla?“ odpověděla jsem ji pouhé „ ahoj“ „ ptala jsem se kde jsi byla?“ zeptala se už s trochu naštvaným tónem. „ U Zayna“ řekla jsem a následně jsem k tomu dodala. „nepotřebuju se tady na vám koukat jak to tu děláte. „ nějaká drzá nemyslíš?“ zeptala se mě. „ ne nemyslím“ odpověděla jsem ji. Už tady panuje zase atmosféra jako před tím než jsem odjela k tátovi. „ jo chtěla jsem ti oznámit, že se stěhujeme do Londýna.“ Řekla a odešla z kuchyně „Cože?“ zařvala jsem na ni. „ Slyšela jsi snad ne?“ zeptala se mě. „ Ne neslyšela já nikam nejedu. Mám tu Lottie a svého kluka Zayna. Já odsud nejedu.“ Řekla jsem ji a čekala jsem, že řekne dobře tak jo. „ Tak to máš asi smůlu ještě mě musíš poslouchat není ti osmnáct.“ Řekla a chystala se odejít. „ Ale bude mi tak počkejte než mi bude osmnáct a pak mě tu můžete nechat.“ Řekla jsem ji a chtěla jsem odejít ale ona mě řekla „ ne mi jedeme už za týden takže se odhlas ze školy a rozluč se se svými přáteli, které skoro stejnak nemáš“ řekla a s jedovatým úsměven odešla. „ To si ze mě děláš prde ne?“ zařvala jsem na ni. „ Copak?“ zeptala se provokativně. „ Mami ty jsi taková kráva, že to není možné.“ Řekla jsem ji a odešla z kuchyně rovnou do svého pokoje. Lehla jsem si do postele a zavrtala jsem se do měkkých peřin.
***ZAYN***
Zrovna jsme s klukama v Paříži. Už teď mi Em chybí a to bez ní budu muset vydržet ještě týden. Mohl jsem ji říct, ať jede se mnou, ale nestihl jsem to. Po koncertu jsme jeli do našeho hotelu. Hned jsem šel do “svého“ pokoje, který ještě sdílím s Harrym. Napsal jsem Em.
Ahoj Em, tak už máme jeden koncert za sebou. A Jak se tam máš? Už jste to s mamkou vyřešily? Napiš prosím (P.S. strašně mi chybíš)Zayn..
Odeslal jsem a čekal jsem na odpověď.
Ahoj Zayne, A jak jste to zvládly? Mám se mizerně. A jak ty? Ne nesnáším jí. Je to taková kráva. Taky mi chybíš. A pozdravuj kluky. Em..
Odepsala mi a já jsem se tak trochu viděsil.
Jakto? Co se stalo? Zayn..
Napsal jsem ji protože jsem byl zvědavý co se mezi nimi stalo. Hned mi odepsala.
Za týden se stěhujeme. Je mi to líto. Ale já uteču a az odjedou najdu si byt a zůstanu tam, kde jsi ty. Em..
Napsala a mě se udělalo špatně.
Co? Cože? Vy se stěhujete? Ne já bez tebe nemůžu žít. Zayn..
Napsal jsem ji a čekal na odpověď.
Já taky ne. Já tu zůstanu a nebo odjezdu k tátovi a pak se zase vrátím. Já s tou babou žít nebudu. Em..
Napsala mi, ale já z toho dobrý pocit nemám. Ráno jsem se probudil a měl jsem na sobě oblečení co jsem měl včera. Asi jsem usnul. Možná se mi to všechno jenom zdálo. Že se Em nestěhují. Kouknul jsem se na poslední SMSku a bylo mi smutno. Byla to pravda. Vstal jsem z postele a šel jsem se podívat jestli Harry už je vzhůru. Nebyl. Vzal jsem si něco k snídani a šel jsem zase do pokoje. Dneska máme zase koncert. Celou dobu než jsme jeli do arény jsem byl na Twitteru a twettoval různé věci. Většinou smutné. Když jsme jeli na koncert do arény tak jsem se celou dobu koukal z okna. ,, co je s ním ? Zeptal se Niall Harryho a ukázal na mě. ,,nevím" řekl Harry a podíval se na mě.,, Co je s tebou" zeptal se mě Louis a ukázal na mě. ,, nic" odsekl jsem je. ,, ale no tak brácho nám můžeš říct všechno. " řekl mi Louis.
Ták tady je další díl.. doufám ,že se vám to bude líbit. Jak si užíváte 1D birthday? co si myslíte o téhle story. piště do Commentu chtěla bych vědět jak jsem an tom. když se bude líbit tak Vote nebo Comment.. Zatím :**
ČTEŠ
Half a heart
Fiksi PenggemarTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...