31.Díl

139 10 2
                                    

Seděli jsme tam asi dvě hodiny. Pak jsme si sedli na lavičku v parku. Katniss je opravnu moc milá.

 „do kdy tu jsi?“ zeptal se mě Peeta.

„do pozítří“ odpověděla jsem mu.

„a zase přijedeš že?“ ujistil se.

„jasný“ řekla jsem mu a šťouchla ho do ramene.

Byly jsme spolu celé odpoledne. Nejdříve v té restauraci potom v parku a nakonec u peety doma. Tam jsme si strašně dlouho povídali. Utahovali si ze sebe a dělaly kraviny. Katniss musela odejít a já tam ještě zůstala.

„chtěl jsem se tě zeptat. Proč tam byly ti fotografové?“ Zeptal se mě Peeto.

„no to je to, co já právě nevím“ Peeto se na mě koukal jak na úplnou husu.

„a jak to jde se Zaynem? Sice jsem slyšel něco jako, že jste se rozešli, ale já tomu nevěřím“ Zeptal se mě a já na Zayna musela zase myslet.

„No to tomu budeš muset asi věřit“ řekla jsem mu a on na mě nepřestával vrhat nechápavé pohledy. Pak mu to zřejmě cvaklo.

„chceš mi jako říct, že jste se rozešli? Zeptal se mě Spíš se ujišťoval jestli to pochopil správně.

„jo“ potvrdila jsem jeho domněnku.

„to je mi líto“ řekl soucitně.

„to je jedno. Už je to za mnou. Řekla jsem přísně.

 Doufám, že nepoznal, že jsem mu i trošku lhala. Já ho ještě pořád miluju. Ale nedokážu mu jenom tak odpustit. Tolikrát mi slíbil, že už se to znovu nebude opakovat a vždy udělal přesný opak. Prostě to budu muset jenom tak přejít. Jako to s Raynem.

 „ ale Em!  Nic mi nenalhávej! Určitě to ještě není za tebou Jenom to říkáš! Řekl a nadějí v hlase, že mu to potvrdím.

„no ale ty to nechápeš“ řekla jsem rázně.

„chápu to a moc dobře! A co se mezi vámi vůbec stalo, že mu nevěříš? Byly jste tak šťastní“ zeptal se mě.

Celé jsem mu to tam vysvětlila. On musí fakt vědět všechno. A to je to chlap.

„Em měla bys mu dát ještě jednu šanci! Copak se nesnaží to mezi vámi urovnat?“ řekl.

Je jako můj starší bratr. Kterého nemám. To se mě jako snaží přemluvit, abych zase chodila s tím pakem? No dobře není to pako. Miluju ho, ale jak už tam tady řekla, nedokážu mu jenom tak odpustit a skočit mu klem krku. Jako můj táta.

„ já nevím. To j snaží se to urovnat, ale prostě nedokážu na to zapomenout. Kvůli němu jsem zkosila sebepoškozování a všechno ostatní“ vysvětlovala jsem mu tam moje fakta.

„Em začni od začátku. Dej mu ještě jednu šanci a ksyž ji promarní tak už si dělej to co teď“ přemlouval mě.

„promyslím to“ řekla jsem mu.

Doma jsem se osprchovala a koukala na notebooku, co je nového. Najela jsem na Twitter. Najela jsem na profil Zayna a koukala co tweetoval. Před deseti minutami. „proč jsem byl tak hloupý a nechal to zajít tak daleko?“ tak ten tweet jsem totálně nepochopila. Koukala jsem dál. ´Před jedním dnem´ „co mám dělat? Jsem v koncích“ další tweet který jsem nepochopila. Je vůbec normální? Zeptala jsem se sama sebe. Kolem půl desáté jsem notebook vypnula a šla do obýváku. Byla tam Sam a táty byla asi v kuchyni.

„ ahoj Em“ Pozdravila mě Sam.

„ahoj“ odpověděla jsem ji.

Sedla jsem si na gauč a sledovala prázdnou černou obrazovku od televize. Zase jsem se utopila ve vlastních myšlenkách. Všechny se motali kolem Zayna. Jak to myslel s těmi tweety? Vůbec je nechápu.  Po chvíli jsem se zvedla a odešla do svého pokoje. Lehla jsem si do postele a sledovala strop. Usnula jsem. Probudil mě zvuk mého mobilu, který ohlašoval SMSku. Koukla jsem se, kdo píše. Byla to Lottie

„Ahoj Em, je mi to straně líto, ale já se budu muset stěhovat do Londýna. Je mi to tak strašně líto, že ti to nemohu říct osobně, ale ty jsi u táty a já v New yorku. Opravdu mě to mrzí. Kluci se budou stěhovat taky. Je nám to všem líto.“

Když jsem tu zprávu dočetla, bylo mi do breku. Ona se stěhuje. Kluci taky. Co já tady budu sama dělat? Hned jsem ji musela odepsat.

„Ahoj Lottie, Co já tam budu sama dělat? Už nebudu mít nejlepší kamarádku. Kdy se stěhuješ? A proč se tam stěhujete? Mě je to taky strašně líto“

Odeslala jsem a zase si lehla do postele a přemýšlela, jak by se to dalo oddálit. Napadlo mě, že když se stěhují i kluci, nebudu muset každý den vídat Zayna. Ale taky neuvidím Louise, Liama, Nialla a taky neuvidím Harryho. Pojedu taky. Najdu si tam nějaký domek a přestěhuji se s nimi do Londýna. Chtěla jsem se tam vždy podívat a teďka mám příležitost. Peněz mám dost, tak co mi brání?

„no právě, že už pozítří“ Přečetla jsem si zprávu od Lottie hned ji musela napsat, co mě napadlo.

„no víš Lottie mě něco napadlo, že bych se mohla přestěhovat s vámi. Vždy jsem se chtěla podívat do Londýna a teďka mám příležitost a navíc, nemůžu nechat odjet své přátele. Tak mě napadlo tohle. Co na to říkáš?“

Odeslala jsem a čekala, co na to řekne, protože bych si jinak musela zarezervovat letenku na dnešek a odletět už dnes.

„to bys fakt udělala? Jinak by to bylo skvělé, mohly bychom se pořád vídat! Jsi nejlepší Em!“

Přečetla jsem si a napadla mě jedna věc. Jak mohou jet kluci, když jeli do Ghany?

„A Lottie jak mohou jet kluci, když jeli do Ghany?“

Odeslala jsem a šla to říct tátovi. Přišla jsem zpátky do pokoje a hned si zarezervovala letenku na dneska. Letí to v šest večer. Sbalila jsem si věci, když jsem měla sbaleno napsala jsem Peetovi, že odlétám už dneska. Večer mě táta odvezl na letiště a já udělala všechny potřebné věci před letem a sedla si na lavičku. Vedle sebe jsem si dala svojí příruční tašku a čekala, než ohlásí můj let. Sedla jsem si na svoje sedadlo. Napsala jsem Lottie, že už sedím v letadle. Ještě než jsme vzlétly tak jsem napsala Peetovi rozlučnou SMSku.

„ahoj, tak se měj hezky a pozdravuj Katniss. Už odlétám.

Odeslala jsem a mobil schovala do kapsy u mé tašky.

 Celý let jsem prospala, probudil mě až hlas letušky, která ohlašovala, že budeme přistávat. Musím si pak zavolat taxi. Nechce se mi v jedenáct hodin chodit po New yorku. Vystoupila jsem z letadla a šla si pro svůj kufr. Chvíli to trvalo, než jsem našla svůj kufr, ale nakonec to dopadlo. Vyšla jsem z letištní haly a chtěla si zavolat taxi.

„já tě odvezu“ slyšela jsem ten známý hlas za sebou.

Otočila jsem se a chystala se něco říct…

Ták další díl. Ještě budou asi čtyři díly a pak udělám druhou sérii. Odkaz vám sem pak dám. A jinak jak se líbil. Když se bude lííbit tak zanechte Vote a comment. A chtěla bych vám doporučit jeden příběh. Odkaz vám dám když tak do komentářů. Jmenuje se Somenting great Píše ho @Makyholeckova. Je sice teprve na začátku, ale i tak je dost luxusní. :)) tak zatím :))

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat