„Ježiši promiň“ řekla mi Lottie. „za co se omlouváš?“ zeptala jsem se jí. „no za to, že ti přišel otevřít Zayn. Zrovna jsem tady něco dělala a zvonek jsem fakt neslyšela.“ Vysvětlovala mi. „ to je v pohodě“ uklidnila jsem ji. „fajn jdeme do obýváku koukat na filmy?“ Zeptala se mě Lottie. „jo“ řekla jsem a společně jsme vyšli ven z pokoje. Sedla jsem di na gauč a Lottie šla pustit nějaký film. „co i pustíme?“ zeptala se mě. „ já nevím“ řekla jsem a šla za Lottie, abych jí pomohla něco vybrat. „ tak co Láska nebeská?“ zeptala jsem se Lottie. „fajn“ řekla. Sedli jsme si zpátky na gauč. Udělali jsme si popcorn a nalili si kolu. „ jo tak Láska nebeská“ řekl Harry, když si sedl vedle Lotte a vzal si popcorn. „Harolde! jdi někam. Tohle je dámská jízda“ řekla jsem a šťouchla ho do nohy, kterou měl na stolečku. „ hele to tady jako nemůžu být?“ zeptal se nás s upřeným pohledem na Lottie. „ne“ odpověděla jsem mu. „ no tak Lottie“ koukl na Lottie. „ hele Harolde! Já nejsem výjimka. Takže ne“ řekla mu Lottie. „ale no tak Lottie“ ukecával ji Harry. „Harry víš, že tě mám ráda, ale teď vypadni.“ Řekla Lottie s důrazem na slovo “vypadni“ „ ale Lottie“ řekl Harry s ublíženým tónem. „ no dobře“ řekla jsem já a koukla na Lottie s omluvným výrazem. Jenom naznačila, že je to v pořádku. Dál jsme sledovali film. Do obýváku se začali slézat všichni kluci. Už chyběli jenom Louis a Zayn. Díky bohu, že tu není Zayn. Film skončil a Lottie a Harry šli vybrat další film. Když v tom přišli i ti dva co tady chyběli. Louis a Zayn. A ještě aby toho nebylo málo tak Louis si sedl do křesla a jediné místo co tady ještě bylo tak to bylo vedle mě. V duchu jsem doufala, aby řekl, že se s námi koukat nebude a odejde. Ale tak se nestalo. Proč já?
***Zayn***
Slyšel jsem z obýváku hlasy a tak jsem se tam šel podívat. Všichni až na mě a Louise koukli na film. Mě se jako nic neřekne? Myslel jsem si v duchu. Louis si sedl do křesla a já jsem si musel sednout na jediné místo, co tady ještě bylo. Vedle Em. Mně to nevadilo, ale Em nevypadala, že by štěstím skákala do stropu. Nedovím se jí, ale já jsem jí to všechno chtěl vysvětlit, ale ona nechtěla. Myslím, že mě nenávidí. Ale já ji miluju. Co mám udělat pro to, aby mi odpustila a nechovala se ke mně tak chladně úplně bez citů? Udělám cokoliv. Zeptal jsem se sám sebe. Z mého přemýšlení mě vytrhl zvuk začínajícího filmu. „co jste vybrali?“ zeptal jsem se jich. „Ledové Království“ řekla Lottie. Co? Zeptal jsem se nevěřícně. „máš nějaký problém Zayne?“ zeptal se mě Harry. „ne, ale vždyť je t animovaný. Je to pro malý děti“ dokončil jsem svůj monolog. „ děláš, jako kdybys malej nebyl.“ Řekla provokativně Em.
***Em***
„já u toho vždy brečím“ řekla jsem. Všichni se začali smát. „no co. Tak když ona zmrzne tak neříkejte, že to není smutné“ řekla jsem ublíženým tónem. „ dobře dávám ti za pravdu“ řekla Lottie. Všichni se znovu začali smát. „hele tak se uvidí. Kdo nebude brečet“ řekla jsem. Pak, že to není smutný co?“ zeptala se Lottie, když všichni brečeli. „ no dobře no“ řekli všichni sborově. Položila jsem si hlavu na něčí rameno, ale nevěděla jsem čí to je. Když jsem se koukla čí to je tak jsem hned tu hlavu zvedla. Položila jsem si hlavu na ZAYNOVO rameno. Když ten film skončil tak jsem šla vybrat já a Niall. Koukali jsme, co bychom mohly pustit, ale nic nás nenapadalo. Tak jsme pustili další smutný film. Nezapomeň na mě. Koukali jsme a já jsem u toho už usínala. Probudila jsem se a divila jsem se, jak jsem se dostala do postele. Tak to by mě teda zajímalo, jak jsem se sem dostala. Mluvila jsem si sama pro sebe. Ustrojila jsem se do čistého oblečení a šla do obýváku, abych se koukla, jestli je někdo vzhůru. Jediný kdo tam seděl, byl Zayn. „dobré ráno“ pozdravil mě. „ dobré řekla jsem. Došla jsem si pro něco k jídlu a sedla si na židli v kuchyni. „Em já ti to chci konečně vysvětlit.“ Řekl. „ ne Zayne. Řekl jsi je konec tak je konec.“ Odbyla jsem ho. „ Ale Em. Já za to nemůžu“ začal znovu. „ Zayne!“ okřikla jsem ho. „už je to za mnou. Je konec. Tak jak jsi to řekl ty! „ vysvětlila jsem mu to a dál jsem jedla. On jenom seděl a koukal do černé obrazovky televize. Zayn vstal a přišel ke stolu. „ Em poslouchej mě!“ řekl ostře. „ne“ odbyla jsem ho znovu. „Já tě miluju“ řekl. V tu chvíli jsem nevěla co mám dělat. Napadlo mě jediné. „Ale já tebe už ne. Tolikrát jsi mi slíbil, že mě nezradíš a udělal jsi přesný opak. Už ne. Znovu už to nechci prožívat. Nechci vidět nahé děvky, do kterých to támhle na nějaké párty strkáš. Jestli si neumíš krotit tu svojí anakondu tak to už je pak ale tvůj problém.“ Dokončila jsem svůj monolog. „ne Em ty to nechápeš. Já za nic nemůžu“ snažil se mi to vysvětlit. „ Jo aha. Tak to se mi ulevilo. A kdo za to jako může? Já?“ už jsem na něj řvala. „Ne ani jeden z nás za to nemůže, kdybys věděla jak to ve skutečnosti je“ řekl a koukl do země. Asi si myslel, že se nad ním slituju. Ale už ne. Znovu ne. Už jednou jsem ze sebe krávu nechala udělat. Tak znovu tu chybu neudělám. „Už ne! Já tě nemám ráda! Už nikdy tě nebudu znovu milovat!“ zařvala jsem na něj a chtěla jsem mu jednu vlepit, ale nakonec jsem to neudělala. „Ale Em. Kdy ses takhle změnila?“ zeptal se mě nevěřícně. „Když jsem tě viděla s Perrie! Když jsem se dozvěděla to s Raynem!! Zařvala jsem na něj znovu. „Em vzpamatuj se.“ Zařvala na mě. „ co tě žere?“ zeptala jsem se ho. „Em nech mě ti to vysvětlit.“ Řekl mi. „řekla jsem ti, že ne.. Tak mě už nech být! Řekla jsem mu a vlepila mu facku. „ ty mě budeš mlátit?“ zařval. „ tak se vzpamatuj“ zařvala jsem na něj. Zayn se naštval ještě víc, než před tím byl. Odešel z kuchyně a já si sedla zpátky na židli a začala jíst. Trošku toho teďka lituji. Ale předtím mi to přišlo správné. Takže toho nebudu litovat. Do kuchyně přišel Harry. „co se tady stalo? Zeptal se . „nic“ řekla jsem a pozornost jsem věnovala své misce s jídlem. „Hele nelži. Já jsem to moc dobře slyšel.“ Řekl Harry. A teďka se mi zastavilo srdce. „ co všechno asi slyšel?...
Další díl.. Jak se líbil? kdyžtak Vote a Comment. Chtěla jsem se vás zeptat. Napadlo mě, že bych udělala druhou sérii. Tuhle bych ukončila a začala to prát do druhé? Co vy na to?
ČTEŠ
Half a heart
Hayran KurguTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...