34. Díl

159 8 2
                                    

Pusťtě si k tomu písničku--) je v odkaze:)

„opravdu moc se omlouvám“ dodal k tomu ještě.

„já odpouštím ti“ řekla jsem. Ale ne tak nahlas.

„Em prosím odpusť mi to.“ Řekl znovu, protože mě neslyšel, co jsem říkala předtím.

„ já to odpouštím. Zayne. Já- já tě miluju“

 řekla jsem a viděla jsem jak se Zaynovi roztáhl úsměv na tváři. Přišel ke mně a silně mě obejmul. Odtáhla jsem se a zakoukala se do jeho očí. Dělil nás od sebe jenom malý kousíček. Neodolala jsem a musela jsem tu malinkatou vzdálenost mezi námi ukončit. Přitiskla jsem svoje rty na ty jeho a Zayn hned začal spolupracovat. Přejel mi jazykem po spodním rtu a já malinko pootevřela ústa. Zayn využil situace a vnikl svým jazyk dovnitř. Hned začal bojovat s mým jazykem.

„miluju tě“ řekl mi, když se odtáhl.

 „taky tě miluju“ řekla jsem.

Pomalým krokem jsme šli dovnitř domu. To jsem jako čekala do Londýna? Je to tu krásný. Takový velký dům. Zayn mě doprovodil k mému pokoji, když odcházel tak mě lehce políbil na rty. Vešla jsem do pokoje a hned si převlékla oblečení. Dala jsem si na sebe věci na spaní. Koukla jsem se na mobil, abych zjistila kolik je hodin. Bylo půl dvanácté. Lehla jsem si do postele a zakryla se svojí dekou.

Probudila jsem se a hned si vzpomněla na včerejšek ¨. Jsem tak ráda, že jsem ho konečně vyslechla. Miluju ho. Vstala jsem a hned šla do koupelny tam jsem si dala ranní sprchu a převlékla se do normálního oblečení. Vyšla jsem z pokoje a šla do kuchyně, abych se nasnídala. Nikdo tam nebyl. Škoda, chtěla jsem si s někým pokecat. Vyndala jsem si ze skříňky cereálie a z lednice mléko. Nasypala je do misky a zalila je mlékem. Dosnídala jsem a zase šla do pokoje. Zapnula jsem notebook. Najela jsem na Twitter a koukala co je tam nového. Nic. Co je to dneska za den všichni jsou jako mrtvý.

***Zayn***

Odpustila mi! Ona mi odpustila! Pořád tomu nemůžu uvěřit, ale je to tak. Konečně jsem šťastný. Vstal jsem z postele a šel do kuchyně, abych se nasnídal. Přišel jsem tam a koukl se, jestli tam někdo je. Nebyl. V kapse mi začal zvonit mobil. To byl Paul.

„ahoj Paule“ řekl jsem do telefonu.

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat