***
Ráno jsem se probudila a bylo něco kolem půl desáté. Nemůžu, uvěřil, že jsem spala tak dlouho. Ještě asi deset minut jsem ležela v posteli a pak jsem vstala a šla si do skříně pro taštičku s hygienou a věci na převlečení vzala jsem si něco lepšího než tepláky a triko, protože jsem byla u svého spolužáka. Vešla jsem do koupelny, kterou jsme měla u sebe v pokoji. Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe teplou vodu a přemýšlela jsem. Ale ani nevím o čem, protože jsem skoro neměla o čem no o něčem přeci jenom o Zaynovi. Něco mě k němu táhlo a nemohla jsem si to přiznat, protože pro něj jsem jenom nějaká jeho spolužačka s kterou byl jenom asi každý den venku a povídali si a vědí o sobě nejvíc. Vylezla jsem ze sprchy, oblékla jsem si legíny a tílko s nápisem Forever Young. Trochu jsem se nalíčila a pak jsem si ještě vyčistila zuby a vyšla jsem z koupelny a vydala jsem se dolů do kuchyně a obýváku. Přišla jsem dolů a už tam seděl Harry a cpal se nějakými cereáliemi. Přišla jsem k němu blíž a pozdravila jsem ho, on my samozřejmě odpověděl hned jak uslyšel můj hlas. Sedla jsem si hnedka vedle něj a nandala jsem si do misky ty stejné cereálie jako měl Harry. Byla jsem najedená a tak jsem se zase vrátila k sobě do pokoje a sedla jsem si k notebooku a najela na twitter abych se podívala co je nového. Nic zajímavého jsem tam nenašla a tak jsem zase zaklapla notebook a zandala ho do futrálu a dala jsem ho na stůl a tam jsem uviděla lístek na koncert One Direction který jsem si koupila v obchodním centru. Začínal dneska od osmi večer. Zapla jsem si mobil a napsala jsem Lottie jestli nechce jít se mnou na koncert One Direction. Odeslala jsem a čekala na odpověď ale v tu chvíli někdo zaklepal na moje dveře a já jsem se rychle otočila a koula jsem se do dveří kdo vchází. Byl to Zayn
„Dobré ráno“ pozdravil a přišel ke mně blíž a zdřejmně se koukl na ten kus papíru co jsem držela v ruce to byli ty vstupenky na koncert.
„ Ty jdeš na koncert One Direction?“ Zeptal se mě s udivením výrazem a já jenom kývla na souhlas.
„ Tobě se líběj?“ zeptal se znovu a zase s tím udivením výrazem.
„ No moc je neznám ale podle plakátů co jsem viděla tak jo jsou vám strašně podobní až je to divné ale to je jedno." Dořekla jsem a on se usmál.
Chvíli jsme si povídali o nesmyslných věcech a pak Zayn zase odešel. Bylo kolem jedenácté a tak jsem si řekla, že něco uvařím k obědu. Vyšla jsem z pokoje a zamířila do kuchyně. Nikdo tam nebyl a tak jsem začala vařit udělala jsem špagety s nějakou omáčkou, kterou jsem si vymyslela, protože mě nebaví vařit podle receptů. Když jsem měla skoro hotovo tak se dolů přiřítili všichni kluci a začali mi pochvalovat jak to tu voní. Všichni s i sedli ke stolu a já před ně dala talíř se špagetami. Všichni dojedli a dali mi talíře na kuchyň a já je začala umívat a kluci mi akorát řekli, že jdou nahoru a odešli, protože jsem jim řekla, ať jdou a odpočnou si po to m obědě. Celé odpoledne jsem byla v obýváku a koukala na filmy. Všichni kluci odjeli okolo páté odpoledne. Bylo kolem šesté a já jsem se musela jít chystat na ten koncert, abych tam byla včas. Otevřela jsem skříň a vyndala z ní šaty a taková svetřík ale pak jsem se rozhodla jinak tak že jsem si na sebe vzala úzké bílé rifle a tílko a svetřík do kabelky jsem si dala mobil, klíče a jiné potřebné věci. Ještě jsem zašla do koupelny a tam jsem se nalíčila a navoněla a pak jsem mohla vyrazit. Ve verandě jsem si nazula svoje bílé vysoké converse a zavřela jsem za sebou dveře a následně i zamkla. Přijela jsem k aréně a tam bylo hodně ječících fanynek. Když nás konečně pustili dovnitř tak jsem si našla svoje místo v první řadě a ještě než začal koncert tak jsem si sedla. Světla zhasla s Directionerky začali strašně řvát a tak jsem se k ním přidala protože jsem věděla proč asi ječí.Na pódium přišli kluci a všechny pozdravili a mně v tu chvíli něco došlo a nebylo to nic příjemného. Uvědomila jsem si totiž, že ti kluci byli úplně shodní s těmi co já bydlím a to nebyla jenom náhoda měli stejný hlas stejné oči stejnou tvář a taky stejné oblečení v jakém jsem je viděla odjíždět. Takže jsem si myslela, že to asi budou TI kluci z One Direction a právě s nimi já bydlím. Ale zbývala pořád jenom jedna otázka.
Proč mi to neřekli? A proč mi vlastně lhali? Nemám jediný důvod proč by mi to neměli říct. Ale tu otázku jsem hodila z hlavy a začala jsem si pořádně užívat ten koncert. Koncert byl asi v půlce a to kluci začali zpívat písničku Little Things a ještě před tím než začali zpívat tak kluci nebo spíše Zayn řekl, že tato písnička je proto ho nejlepšího a nejkrásnějšího a prostě nejdokonalejšího člověka na světě. Vůbec jsem nevěděla pro koho byly všechny tito poklony ale bylo mi jedno jasné tomu dotyčnému jsem to tak strašně záviděla. Ať je to kdokoli tak se strašné má patří mu celé Zaynovo srdce. Koncert skončil a já jsem úplně nadšená musela odjet domů, ale vůbec se mi nechtělo, protože ten koncert byl naprosto dokonalý. Přijela jsem “domů“ a a hned jsem šla do svého pokoje než se vrátí kluci musím si připravit otázky na které se jich zeptám ohledně toho co mi zapomněli říct. Byla jsem na ně tak naštvaná nevím proč mi to udělali ani proč Zayn mě tak provokuje a ještě někomu popřeje tak krásné slova a zrovna přede mnou. Protože já ho strašně miluju ale nikdy to nesmí zjistit protože má určitě jinou tu které přál to na koncertě. Kluci dlouho nejeli a tak jsem to vzdala a šla jsem do koupelny a vlezla jsem do sprchy a dala jsem si sprchu abych ze sebe střásla ty obavy z toho, že Zayn má někoho jiného koho miluje a já netuším jak to přežiju ale budu muset protože se to nikdy nedozví že ho miluju. Vylezla jsem ze sprchy už s lepším pocitem. Koukla jsem se na sebe do zrcadla a uviděla jsem jeden veliký pupínek na mém čele. Hned jsem s tím musela něco udělat protože to vypadalo opravdu strašně. Vyšla jsem z koupelny a ještě jsem si na chvíli zapla notebook protože se mi ještě nechtělo spát a tak jsem se koukala na fotky z dnešního koncertu a pak jsem narazila na video jak Zayn volal ty poklony pro tu nějakou holku co byla na koncertě. A v tu chvíli jsem ucítila, že mi něco stékalo po tváři a já moc dobře věděla co to je. Slzy. Chvíli jsem jen tak slabě brečela ale pak se to zvrtlo a já zarila hlavu do polštáře a nepřestávala jsem brečet. Nemohla jsem z těch myšlenek, že Zayn má někoho jiného a já zase mám smůlu a jako jediná sedmnácti letá dívka jsem ještě pana. Takhle jsem brečela hodně dlouho a ani si nepamatuji za jak dlouho jsem usnula ale nějak se mi to podařilo. Vzbudil mě až zvuk mého telefonu. Někdo mi volal. Koukla jsem se na obrazovku a byla to Lottie. Proč mi sakra tak pozdě volá vždyť je půl dvanáct.
„Ano?“ řekla jsem do telefonu a v telefonu se ozvalo
„ Ahoj Em, Promiň moc se omlouvám nemohla jsem ti to říct kluci mi řekli ať ti to za žádnou cenu neříkám ale bylo to pro mě strašně těžké ti to neříct a nemůžu pomyslet na to, že bych ztratila tak skvělou kamarádku.“ Vykulila na mě a mně hned docvaklo o čem mluví.
„ jo já tě chápu na tebe se nezlobím ale na kluky ano jevím proč mi to nechtěli říct a taky nechápu proč mi voláš tak pozdě to by počkalo až na ráno." Řekla jsem ji.
A ona mi na to opověděla, že nemohla usnout s pomyšlením, že ji nenávidím.
„ to je v pořádku" uklidnila jsem ji ona my řekla, že už bude muset končit a tak jsme se rozloučili a já to zavěsila. Když jsem zase nemohla usnout já tak jsem si rozsvítila notebook a tam běželo video a hned se mi zase chtělo brečet a tak jsem zase zarila hlavu do polštáře a brečela jsem a v tu chvíli jsem si v duchu řekla. Jsem opravdu zvědavá jak tohle překonám…….
Ták tady je další díl. Doufám že se bude líbit. Za chyby se omlouvám. Pokud se bude líbit tak Vote nebo koment potěší. Co si o tom příběhu zatím myslíte?
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...