Vzala jsem si na sebe tílko s nápisem (You make me strong) a k tomu černé kraťásky.
Koukla jsem se ze dveří jestli ještě všichni spí, ale co zase nevidím Zayn jako včera tam u jeho dveří stojí a ani nechtějte vědět co tam dělají.
Potichu jsem zavřela dveře a sedla jsem si zpátky na postel. A vzala jsem si do ruky mobil abych se koukla jestli mi nenapsal táta jestli teda mohu přijet.
Koukal jsem na obrazovku svého mobilu a uviděla jsem a tak SMSku od táty.
Otevřela jsem ji a přečetla jsem si zprávu. Bylo tam
„ ahoj broučku, omlouvám se ale budeš muset přijet až za dva dny takže v pátek přijeď musím teďka jet někam od práce takže bych tam s tebou nemohl být a to by mě mrzelo. Táta..“
Sakra proč? Řekla jsem nahlas.
Možná to slyšely i kluci ale co je mi to jedno. Šla jsem si teda vytáhnout z kufru hygienu a zase jsem ji vybalila, protože ji budu ještě potřebovat.
Dneska nevím co budu dělat takže se zeptám Lottie jestli nebude mít čas, že bychom šli na nákupy.
Napsala jsem Lottie SMSku a ani ne za deset minut mi odepsala dneska jí to nějak dlouho trvalo doufám, že jsem ji nevyrušila.
Otevřela jsem zprávu a tam byla zpráva
„ jo ráda zajdu ale až déle ještě jsem v posteli."
„Okay“ odepsala jsem jí.
Šlajsem se kouknout jestli už na chodbě nikdo není a zase tam stáli Zayn a ta holka.
Si dělají srandu ne já bych se jako ráda šla najíst..
Šla jsem do koupelny a koukla jsem se do zrcadla jestli se mi nic nerozmazalo.
Začalo mi pořádně kručet v břiše a tak jsem se na to vyprdla a vyšla jsem ze dveří a šla jsem do kuchyně se kouknou, co je v ledničce.
No moc toho tam nebylo tak jsem si dala jenom jogurt s rohlíkem a pak si někam dojdu na oběd.
Sedla jsem si na barovou židli a otevřela jsem si jogurt a pak když jsem ho dojedla tak jsem si po sobě uklidila a zase jsem šla do pokoje, ale to už mě to tam nebavilo tak jsem si na notebooku pustila nějaký film.
Koukala jsem na Titanik, protože na nic jiného jsem taky náladu neměla ještě od včera a dneska ráno se to fakt ještě vylepšilo.
V půlce filmu mě to přestalo bavit protože jsem stejnak koukala z okna a pořád jsem přemýšlela nad Zaynem.
Nechápala jsem jak to, že mi ten debil furt leze do hlavy.
Když si vzpomenu kolik jsme toho spolu prožili seznámila jsem ho se svou rodinou a i s mým tátou sice jenom přes skype ale i tak a táta chtěl aby se mnou přijel za ním.
Ale teďka už nepřijede. Nemám ho ráda já myslela, že mu na mě aspoň trochu záleží.
Už jenom proto, že mě každý den někam vodil na oběd nebo do kina pak jsme vždy byly v parku buď na lavičkách nebo jsme seděli na houpačkách a jeho a mojí fotku v mobilu na tapetě ale to už jsem ho asi přestala bavit.
Tolikrát my řekl jak moc mě má rád a jak hodně mu na mně záleží a, že mě nikdy nezradí tak tohle jako neunesu ,je mi z toho na nic. Prostě a jednoduše mě podrazil. Ale ten jeden večer byl jiný byly jsme na pláži a koukali jsem se na západ slunce a pak na hvězdy a to mi řekl něco co jsem cítila i já.
ČTEŠ
Half a heart
FanfictionTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...