***Em***
Přišla jsem do pokoje rozuklidila všechny věci co jsme si koupily. Bylo kolem půl sedmé a tak jsem si šla udělat večeři. Vzala jsem si ji do pokoje a pak se šla osprchovat. Nojo bylo brzo ale já jsem byla nějaká unavená a taky my nebylo nejlíp. Kolem desáté jsem usnula. Bylo mi strašně blbě. Ráno jsem se probudila a strašně mě bolela hlava. Koukla jsem se na mobil kolik je. Bylo půl jedenáctý. Lehla jsem si na chvíli zpátky a ještě ležela. Konečně jsem se odhodlala vstát. Ale nemohla jsem. Otřesná bolest hlavy mi to nedovolila. Konečně jsem mohla vstát. Došla jsem si pro nějaký prášek na bolení hlavy. Vzala jsem si i teploměr, abych zjistila, jestli mám teplotu. Když teploměr zapípal tak jsem se podívala a to číslo bylo nepříjemné. Bylo tam 39‚9° je mi opravdu špatně. Lehla jsem si zpátky do postele a zakryla se dekou. Pustila jsem televizi a pustila nějaký film. Znáte ten pocit, když koukáte na film a nevnímáte ho? Protože jste zapadly do svých myšlenek. Tak přesné to se stalo i mě. Pak jsem asi i usnula, protože mě probudila něčí ruka na mých zádech. Otočila jsem se na druhý bok, abych viděla kdo to je. Byla to Lottie. ,, ty jsi mě viděsila" řekla jsem s těží. Nemohla jsem vůbec mluvit.,,to jsem nechtěla. Co se děje?" Zeptala se se starostmi v očích ,,nic, jenom mám trochu horečku a nemohu mluvit" zachraptěla jsem na ni.,, a jak velkou horečku?" Zeptala se mě. ,,no před tím jsem měla 39‚9°" zachraptěla jsem znovu na ní. ,, to si děláš srandu?" Zeptala ne mě. Jenom jsem zakroutila hlavou na nesouhlas. Chvíli mi tam ještě něco povídala a tak dále. Pak odešla, protože šla dělat něco k obědu. Kluci byli na zkoušce. Přemýšlela jsem z čeho bych mohla být nemocná. A napadla mě jenom jedna věc. Seděla jsem asi tři hodiny venku v dešti.
***Zayn***
Ráno jsem se probudil s divným pocitem jak
o by se mělo něco stát. Vstal jsem z postele a oblékl se a šel se nasnídat. Po snídani jsem skočil za Liamem kdy pojedeme na zkoušku. Odhodlával jsem se jít k Em do pokoje a omluvit se jí. Ale tu odvahu jsem nedostal. O půl dvanácté jsem vyšel z pokoje a šel čekat na kluky do obýváku. Cestou jsem se zastavil u dveří od pokoje Em. Ale jenom jsem zaklepal a čekal na pozvání dovnitř tak jsem nešel. Přišel jsem do obyváku a už tam čekal Harry. Sedl jsem si na druhý kousek gauče a vytáhl z kapsy mobil. Prohlížel jsem si fotky. Zarazil jsem se u fotky kde jsem byl s Em. Zíral jsem na ní jako na svatého boha. ,, Zayne?" Oslovil mě Harry. ,, co?" Zeptal jsem se. ,, děje se něco?" Zeptal se mě Harry. ,, ne" odbyl jsem ho. ,, hele brácho mě můžeš říct všechno já nejsem taková slepičí prdel jako Louis. Řekl. Nad tím jsem se usmál. ,, já nejsem slepici prdel" řekl někdo za rohem. Předpokládám, že to bylo Louis když tady o něm Harry mluvil jako o slepici prdeli. ,, ale jo jsi" řekl Harry a ušklíbl se. ,, Stylesi neser mě" zařvala na něj Louis. ,, to Liam je slepičí prdel" řekl Louis ale to už jsem se neudržel a začal se smát. ,, je tu něco k smíchu?" Zeptal se někdo. Byla ti Lottie. ,,jo" řekl jsem mezi smíchem. ,, no nevím Maliku!" Řekla s důrazem a s naštvaností" hned jsem ztichl. Všichni se na mě podívali a nepřestávali na mě vrhat nechápavě výrazy. ,, on vám to neřekl?" Zeptala se kluků nechápavě Lottie. V tu chvíli přišel do místnosti poslední člen Niall. ,, co nám máš říct?" Zeptal se Niall nechápavě. V tu chvíli jsem di přál abych tam nebyl. Lottie se nadechovala aby jim to řekla ale já jsem zasáhl. ,, Lottie drž hubu!" Řekl jsem ji přísně. ,, nemáš být takový debil." Řekla mi nazpátek. ,, Zayn už zase podvedl Em" řekla Lottie a celou tu dobu me probodávala pohledem. ,, už zase?" Vykřikl Louis. ,, jo brácho už zase" potvrdila mu to Lottie. ,,jdeme?" Zeptal jsem se bych změnil téma. ,,jo" odpověděl mi Liam. Nasedli jsme do auta a jeli jsme do studia. Zítra máme koncert. Vystoupil jsem z auta které zastavilo před našim studiem kde už čekali davy fanynek. ,, Zayne?bože to je Zayn" zařvala za mnou nějaká dívka. Mohlo ji být maximálně třináct. ,,jo" řekl jsem si pro sebe. ,, podepíšeš se mi?" Zeptala se mě. ,, jo máš papír?" Zeptal jsem se jí. ,,jo" Řekla a už mi strakala do ruky papír a propisku. ,, jak se jmenuješ?" Zeptal jsem se jí abych jí mohl napsat věnování. ,, Emma" řekla mi. V tu chvíli jsem si vzpomněl na jednu osobu kterou jsem zřejmě strašně zklamal. ,, krásné jméno" řekl jsem ji. ,, děkuju" řekla mi na oplátku. ,, můžu mít otázku?" Zeptala se mě. ,, ano" Řekl jsem ji. ,, vy už s Em nejste spolu?" Vyslovila tu otázku a mě se sevřel žaludek. Tahle otázka mě hodně zaskočila. ,, ne" Řekl jsem. ,, to je Škoda. Mám ji hodně ráda a moc vám to spolu slušelo. Měla jsem ráda Zemmu." Řekla. Mlčel jsem, protože jsem fakt nevěděl co na to říct. ,, dva krásní lide se k sobě hodí" dodala k tomu. ,, už budu muset jít" vykoktal jsem. Otočil jsem se a odešel. Musel jsem pořad myslet na Em. Nechápu jak jsem jí to mohl udělat. Tohle už je podruhý. Proč jsem takový debil. Neumím si u sebe udržel ani holku kterou miluju. Co když znovu odejde? Co když už me nemiluje? Proč musím všechno podělat. Došel jsem do místnosti kde na mě už všichni čekali. ,, kde jsi byl?" Zeptal se mě Niall. ,,zdržela mě jedna fanynka" řekl jsem jim a oni jenom protočili oči. Začali jsme zkoušet. Asi v půlce jsme dostali pěti minutovou pauzu. Vzal jsem do ruky mobil a najel na ‛napsat zprávu’ Drahá Em moc se omlouvám, za to co jsem ti způsobil, ale ani nevím proč jsem to udělal. Měl jsem to skoro napsané, ale smazal jsem to. A mobil zase uklidil do kapsy od kalhot. ,, začínáme kluci" řekl nám Paul a my šli na svá místa. Skončili jsme a já tam ještě zůstal. Chci Em nazpívat písničku. Domlouval jsem se s jedním klukem. Domluvili jsme se a já pak odjel domů. Přišel jsem do pokoje a začal jsem hledat písničku kterou bych mohl pře zpívat. Nemohl jsem nic najít. Hledal jsem dál. Ale pořád mě nic nenapadalo a ani jsem nic nenacházel. Napadla mě jedna písnička. Hned jsem ji našel na YouTube a pustil si ji. Zaposlouchal jsem se do ní. Byla ideální. Začal jsem ji pobroukávat. Napsal jsem si název na kousek papírku a hledal dále. Ta písnička se jmenuje can’t stop love. Nic už jsem nenašel a tak jsem se rozhodl pro tuhle písničku. Někdo zaklepal na moje dveře. „ dále“ řekl jsem. Ve dveřích se objevil Harry. „ co je Harry?“ zeptal jsem se. „chtěl jsem se na něco zeptat“ vyslovil tyhle slova a já jsem se zděsil. „na co?“ zeptal jsem se. „ no..“ řekl a zasekl se a nevyslovil to, na co se chtěl zeptat.
Táák tady je další díl. Omlouvám se za tak dlouho odlevou. Neměla jsem vůbec čas. Byla jsem u mé malé sestřenky. Doufám , že se vám bude díl líbit. Je tak trochu nudný. Na co myslíte, že se Harry zeptá? Další díl přidám co nejdříve. Tak se zatím mějte. Když se bude díl aspoň malilinko líbit tak zanechte Vote nebo comment. Děkuji. Zatím :DDDD
ČTEŠ
Half a heart
FanficTento příběh je o sedmnácti leté dívce Emmě která má svojí kamarádku Lottie. Ve škole není zrovna oblíbená a má mnoho problémů. Jednou potká kluka s kterým stráví hodně dní a on jí pak něco udělá. Co? to se dozvíte v tomto příběhu plném lásky, něhy...