18. Díl

189 12 6
                                    

 „chápu to! Kdybych nechtěla, aby mě ubližovaly tak bych to vzdala a vzdala bych se i tebe. Ty za nic nemůžeš. Dobře?“ Řekla jsem mu, on jenom přikývl. I když jsem tomu moc nevěřila tak jsem ho už nechala. Odešla jsem z pokoje a sednula si na postel. Otevřela jsem notebook a pak ho následně zapnula. Projížděla jsem Twitter a Facebook. A tak. Kolem půl desáté jsem se šla osprchovat a pak jsem se převlékla do trika a kraťasů na spaní. Pustila jsem si televizi a pustila jsem si film. O půl dvanácté film skončil a já jsem vypnula televizi a zavrtala se do měkkých peřin. Ráno mě probudila strašná rána. Trhla jsem sebou a kouknula se směrem ke dveřím. Stál tam Harry. „ Bože děláš si srandu? Co to bylo?“ zeptala jsem se ho. „Budíček!“ zaječel. „ no jasně a teď vypadni!“ řekla jsem mu a třískla sebou na postel. „ řekl jsem budíček ne!“ řekl a něco mokrého přistálo na mé hlavě. „co to do prd.“ Zasekla jsem se, když jsem se koukla, co to bylo. „ to jako fakt Harolde?“ zeptala jsem se ho. Házet po mě vodní balónky teda nemusel.  Pomyslela jsem si. „ jo musíš vstát“ řekl a odešel. Zase jsem sebou třískla na postel. Když jsem se odhodlala vstát tak jsem šla do koupelny a převlékla se. Vyšla jsem z pokoje a zamířila do kuchyně. Přišla jsem tam a už tam seděli všichni. Byl tam i Zayn. Přišla jsem k němu a dala mu pusu na čelo. Sedla jsem si vedle něj a sledovala, co si kluci povídají. „ Em?“ oslovil mě někdo. „ Ano?“ zaregistrovala jsem. „dneska jdeme na jeden večírek Půjdeš taky?“ Zeptal se mě Louis. „ jo půjdu ráda“ řekla jsem.  Dneska jsem si řekla, že uvařím oběd. Udělala jsem čínu. Všichni přišli do kuchyně a sedly si ke stolu. „ kde je Lottie?“ zeptala jsem se. „Tady“ zavolal někdo za rohem. „aha“ řekla jsem a otočila se zpátky k lince. Když se všichni najedli, zmizeli ve svých pokojích. Akorát tam zůstal Zayn. Přišel ke mně a obejmul mě zezadu. Otočil si mě obličejem k sobě a koukal se mě do očí. Pomalu jsme se k sobě přibližovali a já jsem musela úplně zrušit tu malou vzdálenost, která mezi námi ještě byla. Pomalu ale vášnivě jsme se začali líbat. Zayn mě vysadil na linku a já obmotala nohy kolem jeho pasu. „ Nechte si to na díl“ řekl někdo za rohem a koukal na nás. „ tak proč nás špehuješ?“ zeptala jsem se Nialla stojícího kousíček od nás. „ dostal jsem chuť na nějaké jídlo a tak jsem šel a tady stojíte vy a cicmáte se. „ začali jsme se smát a Niall na nás jenom koukal a pak se začal smát taky. Když jsme se uklidnily tak jsem šla do pokoje. Zapnula jsem notebook a koukala jsem po netu. Vyrušilo mě až zaklepání na moje dveře. „dále“ řekla jsem. Do místnosti vešel Zayn. Hned jak jsem ho viděla se mi vytvořil veliký úsměv na tváři. „ můžu?“ Zeptal se a  prstem ukázal na moji postel, na které jsem seděla také. Chvíli jsem si povídali a pak Zayn  odešel, abych se mohla připravit na párty. Dala jsem si na sebe tygrované šatyy, přes ně jsem si přehodila černé sáčko. Do uší jsem si dala náušnice, do ruky si dala psaníčko černé barvy a outfit jsem doplnila černými botami na podpatku. Když jsem byla připravena ještě jsem na sebe hodila oči v zrcadle a vyšla z pokoje. Na gauči už seděli kluci až na Harryho. ,,moc ti to sluší." Řekl mi Zayn a políbil mě na čelo. ,,nechte si to na jindy" okřikl nás Louis. Jenom jsem na měj vyplázla jazyk a zase se koukla do těch nejkrásnějších očí na světě. Pak přišly i Harry a Lottie. Přišli na v úplně stejnou chvíli. Jenom jsem se usmála a chytla Zayna za ruku. Naskládali jsme se do auta a rozjeli jsme se. Řídil Harry. A Lottie seděla vedle. Ty se teďka nějak drží u sebe. Že by? Zastavili jsme až před velkou vilou z které se ozívala hlasitá hudba. Vystoupila jsem z auta a společně s kluky jsem šla ke dveřím, které následně Zayn otevřel.

 ***

Měla jsem v sobě už hodně panáků. Začali se mi pořádně motat nohy. Sedla jsem si tam na nějaký gauč a chvíli jenom seděla. Přišla ke mě Lottie a vzala mě za ruku a táhla mě někam doprostřed místnosti. Vypadalo to jako taneční parket. Začali jsme s Lottie tančit. Fakt jsem byla totálně opilá. Zamotali se mi nohy a já skončila na zemi. Zvedla jsem se a šla jsem zase na ten gauč kde jsem před tím seděla. Dala jsem si ještě asi tak pět nebo sedm panáků. Rozhodla jsem se, že se půjdu podívat jak to tady vypadá. Protože jsem byla teďka sama. Kluci se někam ztratili už když jsme přišli jenom Zayna jsem pak ještě viděla. A Lottie taky někam zmizela. Bylo tam hodně dveří. Došla jsem až na konec chodby a vybrala jsem si jeden pokoj, že bych si na chvíli lehla aby se mi tolik netočili nohy. Vešla jsem dovnitř, ale co tam nevidím. Ležel tam nahý Zayn a zrovna to dělal s nějakou blondýnou. ,, to si děláš prdel?" Zařvala jsem. Zayn hned přestal a otočil se směrem kde jsem stala já. ,, Em?" Řekl vykuleně. ,, děláš si prdel?" Zeptala jsem se ještě jednou ale já přesně věděla, že ne! Otočila jsem se na odchod a odešla z toho pokoje. Vyšla jsem i z toho domu a zavolala jsem si taxi abych mohla jet domů. Po ani né deseti minutách přijelo taxi a já mu nadiktovala adresu a on se rozjel. Vystoupila jsem před domem a šla rovnou do pokoje. Koukla jsem se na hodiny bylo půl druhé. Dala jsem si sprchu a pak jsem si lehla do postele. Byla jsem strasně unavená. Ráno jsem se probudila se strašnou bolestí hlavy. Přemýšlela jsem z čeho me bolí a uvědomila jsem si, že jsme byl na tom večírku. Pak jsem si vzpomněla i na to co jsem viděla. Zase jsem si lehla do postele a dál ležela. Vstávala jsem asi v jednu odpoledne. Oblékla jsem si jenom tílko a tepláky. Dneska se nikam nachystám. Nemám na nic náladu. Vyšla jsem z pokoje a šla jsem do kuchyně, abych se najedla. Nikdo v kuchyni nebil. Body pro mě. Vytáhla jsem ze skříně lupínky a z ledničky jsem vytáhla mléko. Sedla jsem si an barovou židličku a pustila se do jídla. Když jsem měla snězeno tak jsem zamířila do pokoje, ale napadlo mě, že bych si mohla popovídat s Lottie. Zamířila jsem k Lottie do pokoje a zaklepala na její dveře. „ Chvíli“ ozvalo se za dveřmi. Počkala jsem až se za dveřmi ozve něco co bude vyjadřovat, že, mohu vstoupit. „Můžeš“ ozvalo se za dveřmi. Otevřela jsem dveře a když jsem tam viděla Harryho tak mi to bylo divné. Vůbec jsem to nepochopila. „ Já-já omlouvám se, jestli jsem vás nějak vyrušila“ vykoktala jsem ze sebe. Chtěla jsem odejít, ale zastavil mě něčí hlas. „ne Em tak to není“ řekla Lottie. „ mě nemusíš nic vysvětlovat.“ Řekla jsem a zavřela jsem za sebou dveře. Vešla jsem do svého pokoje a sedla si na postel. Dala jsem si na postel notebook a najela na twitter. Koukala jsem co je tam nového a zarazila jsem se u tweetu. Byl od nějaké holky nejspíš Directionerky. Byla to fotka ze včera z párty jak se Zayn líbe s tou holkou. Nebylo jí vidět do tváře. U toho byl komentář.“ Konečně není s Em. Byla to jenom nějaká holka co šla jenom, po penězích, co Zayn má!“ Tohle mě opravdu zabolelo.

Opravdu jsem byla tak najivní? Myslela jsem si, že nejsem jenom další malá Zaynova kurva? Fakt jsem věřila, že mě opravdu miluje? Že to co jsme spolu prožili nebylo jenom tak? Jak jsem mohla být tak blbá? Nejlepší den mého života byl ten, když jsme se Zaynem byly na pouti. Bylo to tam opravdu dokonalé. Jedli jsme cukrovou vatu.  A užívali si na atrakcích. Taky jak jsme byly na koupališti. Já prostě nedokážu si odpustit, že ho miluji. Budu to muset nějak překonat. Jenom, že nejhorší na tom je, že se s ním dřív nebo později budu muset bavit…

Další díl je na světě. Omlouvám se, že jsem tak dloiho nepřidávala. Neměla jsem vůbec čas. Teďka pojedu na dva dny k tetě a pak možná přidám. Doufám, že se vám bude díl líbit. Pokud ano zanechte prosím Vote nebo Comment. Abych věděla jestli to někdo čtě. (P.S. Předělávám trailer. Až ho dodělám tak vám ho sem dám!)  Viděli jste někdo 22 jump street? Je to úplně luxusní film! Zatím se mějte  Love you all!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDD

Half a heartKde žijí příběhy. Začni objevovat