Hoofdstuk 10

383 18 0
                                    

' Nou Peeta wat is je idee?' vraag ik als we binnen zijn. ' Wat dachten jullie er van om lekker te gaan zwemmen?' ' Geweldig,' zegt Finnick meteen. ' Lijkt me leuk,' zegt Annie instemment. ' Oke pak jullie zwemkleding dan, dan gaan we. Finnick en Annie gaan naar boven. ' Peeta waar wil je zwemmen,' zeg ik niet begrijpend. ' Bij het meertje in het bos.' ' O ja,' wil ik dat wel. Dat is mijn speciale plekje. ' Ik ken wel een ander meertje die is warmer.' Ik loog het is niet warmer maar minder speciaal voor mij. ' Oke,' zeg Peeta kortaf. Ik ren samen met Peeta naar boven. In onze slaapkamer aan gekomen legt Peeta me op bed. ' Mag ik je bikini uitzoeken,' vraagt Peeta. ' Tuurlijk,' zeg ik uitdagend. Hij pakt een oranje bikini met ingelegde nepkristallen. Natuurlijk pakt hij die oranje is zijn lievelingkleur. ' Wat vind je?' vraagt hij. ' Ja hij is perfect.' Ik pak voor hem een groene zwembroek. Groen is mijn lievelingkleur. Hij trekt mijn shirt uit. ' Peeta er zijn gasten,' zeg ik ondeugend. Hij stopt al. Snel kleed ik me om en hij doet hetzelfde. We gaan naar beneden en daar zitten Annie en Finnick al te wachten. Peeta en ik pak wat handoeken en maken een picknickmand klaar. ' Kom we gaan.' We stappen naar buiten. De zon schijnt fel in mijn gezicht we lopen 20 minuutjes en komen dan aan bij het meertje. Ik twijfel geen seconde en duik het water in. Finnick volgt snel mijn voorbeeld. Annie doet een band om bij Kick waardoor hij blijft drijven en komt dan ook het water in. Ik kijk om me heen maar, zie Peeta nergens. Langzaam word ik het water uit getild. Als ik naar beneden kijk is het Peeta die me optild. Hij laat me zakken en ik zwemmen naar hem toe. Hij drukt me dicht tegen zich aan. ' Ik hou van je,' zegt Peeta. Ik zei niks maar gaf hem een kus. Hij zoende me terug. Ik deed me mond open. Dat is voor hem het teken dat hij me mag tongen. Hij pakt me stevig beed. Ik leg mijn handen in zijn nek. Hij legt zijn handen op mijn billen. We worden onder broken door gegil. Snel kijk ik om. Het was Annie maar ze word op getild door Finnick. Kick lacht alleen maar. Peeta laat me los en ik zwem weg.

Ik zwem weg, weg van Peeta. Weg van Finnick, weg van Annie en weg van Kick. Ik ben alleen, helemaal alleen. Dat had ik nou nodig. Even alleen zijn. Heerlijk. Ik sluit mijn ogen en zweef. Niet echt natuurlijk maar, zo voelt het. Het duurt 5 minuten voordat ik terug ga.

Na de revolutieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu