•Η αλήθεια ⚠•

128 8 0
                                    

Τον κοιτούσα με κοιτούσε ... Τον κοιτούσα με κοιτούσε ... Αυτο συνεχίστε αρκετά λεπτά μεχρι τελικά να ξυπνήσω ...

Αποφάσισα να πω την αλήθεια ... Ούτως ή άλλως δεν φημίζομαι και για τα ψεμματα μου .. 

"Λοιπόν ... Άκουσα πως είσαι ερωτευμένος με κάποια και ότι υποσχέθηκε σε κάποιον να με προστατεύεις και ότι αυτή η κοπέλα που προστατεύεις δεν πρέπει να μάθει ... Επίσης κατάλαβα ότι η ζωή σου είναι σε κίνδυνο ... " Τύλιξα τα δάχτυλα μου από την αμηχανία και το άγχος μου ... Ίσως δεν έπρεπε να το πω αλλά τι να κάνω ... Θέλω να είμαι καλά με τον εαυτό μου ...

"Μάλιστα.. ευτυχώς δεν άκουσες παραπάνω ... Δυστυχώς τώρα για εμένα θα θέλεις εξηγήσεις ..."

"Εμμ ... Ξέρεις εγώ ... Δεν θέλω να σε πιεσω ... Αν δεν θέλεις δεν θα μου πεις .. αν θελ-"

"Λοιπόν σταματα ... Θα τα πω μια φορά για αυτό θα με προσέχεις ... Και για ότι ακούσεις δεν θα τρομάξεις και δεν θα φύγεις ... " Πήγα να πω κάτι αλλά με διέκοψε με αποτέλεσμα να μείνω με την χαρά στο στόμα ...

"Και πάνω από όλα δεν θα με διακόπτεις ... Γκε-γκε;;"

Με ένα νεύμα μου του έδωσα το οκευ και πήγα στον καναπέ για να είμαι πιο κοντά του ... Μμμ ... Μυρίζει υπέροχα ...

Ηρέμησα τον εαυτό μου και νομίζω πως ήμουν έτοιμη να δεχτώ τις εξηγήσεις με ψυχραιμία ...

"Λοιπόν ... Ας τα πάρουμε από την αρχή ... Με τον Τζέιμς είμαστε αδέρφια ... "

"Τ-τι;;;" Εντάξει τώρα είμαι σοκαρισμένη ...

"Τι είπα ;;;"

"Συγγνώμη αλλά ..." Με αγριοκοιταξε με αποτέλεσμα να σταματήσω εκεί ... Καλά ντε ... Πώς κάνει έτσι ;;

"Όπως είπα και με ΔΙΕΚΟΨΕΣ με τον Τζέιμς είμαστε αδέρφια ... Είχαμε οικογενειακή επιχείρηση και ήμασταν καλύτερα από ότι ο καθένας θα μπορούσε να φανταστεί ... Οι γονείς μας χώρισαν μετά από λίγα χρόνια ο μπαμπάς μου ξαναπαντρεύτηκε και εκανε μια κόρη ... Την Καλλιρόη  που όμως δεν έχει καμία σχέση με την Καλλιρόη που δουλεύει για εμάς απλά της μοιάζει και ο Τζέιμς ξέρεις... Ύστερα η μητέρα μας πέθανε ... Ήμασταν συντετριμμένοι και καταλήξεις σε ένα ίδρυμα και οι δύο μας ... Ήμασταν τελείως μόνοι ... Τελικά ο Τζέιμς έπεσε στα ναρκωτικά έγινε βαπορακι ... Και ύστερα από ένα χρηματικό ποσό που έλαβε έγινε ένας με την νύχτα ... Ήθελα να τον βοηθήσω αλλά δεν σήκωνε κουβέντα ... Ήταν πάντα μεθυσμένος ... Όσα λεφτά και να είχε δεν του ήταν ποτέ αρκετά ... Ήθελε περισσότερα .. έτσι ίδρυσε οργανώσεις στις οποίες απηγαγε αθώα παιδιά σαν εσένα και τον Κωνσταντίνο για να παίρνει περισσότερα λεφτά ... Παρόλα αυτά ποτέ δεν ήταν ικανός να χτυπήσει ή να σκοτώσει κανέναν ... Απλά ήθελε κάποιον να τον αγαπάει την μητέρα του συγκεκριμένα ... Και επειδή ήμουν ο μόνος που του απένειμε τον στήριζα στα πάντα ακόμα και σήμερα αν και δεν είμαι σύμφωνος με ότι κάνει ... Αργότερα η Καλλιρόη μπήκε στο κόλπο η αδερφή μας και προσπάθησε να βοηθήσει τον Τζέιμς να βγει από όλο αυτό μα το μόνο που κατάφερε ήταν την απόλυτη απόρριψη του επειδή τον πίεσε αρκετά με αποτέλεσμα να ξανακυλησει πάλι .. ο Τζέιμς από την αλλη δεν μπορούσε να μην την βοηθήσει καθώς είχε αναγκη κάποια λεφτά ... Ο πατέρας μας δεν μας αναγνώρισε ποτέ του ...είχε την κόρη του άλλωστε ...  Ποτέ του δεν μας έψαξε παρά μόνο όταν ήθελε λεφτά ... Ο Τζέιμς πάντα τον βοηθούσε αφού ήλπιζε πως κάποια στιγμή θα του δώσει την αγάπη που τόσο στερήθηκε σαν παιδί ... Όμως δεν το έκανε ποτέ ... Δεν ξέρουμε τίποτα για αυτόν ... Που είναι τι κάνει ... Τίποτα ... Και για να καλύψω και αυτό το θέμα ... καιωεπεδη σε παρακολουθήσαμε αρκετό καιρό  έπιασες  ήδη  φιλίες με την  Εύη η οποία είναι κόρη του Τζέιμς ... Αλλά ο Τζέιμς δεν έχει το θάρρος να την δεχτεί ... Και προς θεού μην μπλεχτεις μαζί του ακόμα και αν θες να τον βοηθήσεις ... Είναι χειρότερα από ποτέ και δεν του ειναι τίποτα να σου τιναξει τα μυαλά στον αέρα ... " Άφησε έναν αναστεναγμό ... Ανακούφισης ... Ανακουφιστηκε ...

When I Finally Changed!?#READINT2017Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ