•Εγω και οι φιλοι μου ??•

249 27 0
                                    

"Λοιπόν παιδιά αυτή είναι η Ηρώ ... από εδώ ο Χρήστος, η Φένια,ο Παύλος και ο Γιώργος ...."

"Χάρηκα για την γνωριμία παιδιά ..." και ναι το βραβείο για την πιο κόκκινη ντομάτα πάει στην Ηρώ ... μπράβο .. Όχι ... μπράβο (πανηγυρισμοί και ζητωκραυγές ακούστηκαν ... Ένας χαμός )

"Λοιπόν Ηρώ από μας έρχεσαι ;; " ρώτησε ο Παύλος ...

"Από την Αθήνα ... και συγκεκριμένα από το Μαρούσι ..." μια νοσταλγία με έπιασε ... Αλλά όχι δεν θα το αφήσω να με επηρεάσει ...

"Μάλιστα ... και φύγατε από την Αθήνα για να έρθετε Θεσσαλονίκη ;; εδώ που τα λέμε καλά κάνατε ..."

"Δεν ήταν δική μου απόφαση βλέπεις ο πατέρας μου είναι καθηγητής και πήρε μετάθεση ..."

"Μμμ καθηγητής Ε;; μια χαρά ..."

"Λοιπόν Ηρώ κανονίσαμε αργότερα να Πάμε για κάνα καφέ και μετά δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε θέλεις να έρθεις ;;; " ρώτησε με την σειρά της η Φένια μα τι γλυκιά κοπέλα ...

"Ναι θέλει ..." είπε η Εύη ...

"Σε ευχαριστώ αλλά μπορούσα να απαντήσω και μόνη μου από ότι θυμάμαι ξέρω να μιλάω ..." της είπα ψιθυριστά και στο τέλος γέλασα ...

"Τελεία θα σε περιμένουμε ..." είπε ο Γιώργος ... μπορώ να πω με μεγάλη σιγουριά πως ο Γιώργος είναι πολύ όμορφος ... θυμίζει λίγο τον Κωνσταντίνο για αυτό ...

Στην σκέψη του και μόνο φαίνεται Πόσο επηρεάζομαι χάνεται κάθε όρεξη που έχω ...

"Εεεππ τι έπαθες έτσι ξαφνικά ;; " ρώτησε η Εύη ανήσυχη..

"Θα σου πω κάποια στιγμή ..." της είπα κοιτώντας την στα μάτια ...

"Όπως θες ..." είπε και με ακούμπησε τρυφερά στον ώμο ...

[...]

Aχχχχ σπίτι μου σπιτάκι μου ... Επιτέλους I'm home motherfuckers...

Έβγαλα τα παπούτσια μου και τα πέταξα άτσαλα στο δωμάτιο μου ... ξάπλωσα στο κρεβάτι μου .. σκέφτηκα την σημερινή μέρα ... Επιτέλους γνωριζα κάποια παιδιά της ηλικίας και όλα αυτά τα χρωστάω στην Εύη ... Τι καταπληκτική κοπέλα ... είναι τόσο ευχάριστη γεμάτη ενέργεια ... Όταν την βλέπεις έρχεσαι ρε παιδί μου ... και τα παιδιά μπορώ να πάω πολύ καλά μου φάνηκαν ...

Χτύπησε το κινητό μου και σηκώθηκα απότομα από το κρεβάτι μου...

"Ναι;;" είπα διστακτικά καθώς δεν ήξερα Ποιος ήταν ...

"Έλα Ηρώ εγώ είμαι ..." Η Εύη ακούστηκε με την γλυκιά φωνή της ...

"Ααα Εσύ είσαι ... που βρήκες τον αριθμό μου ;; "

When I Finally Changed!?#READINT2017Onde histórias criam vida. Descubra agora