• Που πισω ;;•

166 12 13
                                    

"Ααααααα ... Κωνσταντίνεεεεε..... Βοήθεια ... Παναγία μου .... αααααα"

"Έρχομαι αγάπη μου ... Ποιος ;;; που Και γιατί ;;; " μπουκάρει μέσα ο Κωνσταντίνος κρατώντας το τηλεκοντρόλ ....

"Όποιος Και να ήταν με αυτό δεν θα τον σκοτώνες"

"Ναι Αλλά ξέρω Και σιου τζισου(?) Όποτε Δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα"

"Αα Ναι συγγνώμη που το ξέχασα ..." τον ειρωνεύτηκα .... κλασικά ...

"Εκεί εκεί ... Να την ... την παλιο βρωμιαρα σκότωσε την .... ααααα έρχεται έρχεται ..." έτρεξα προς το μέρος του πήδηξα πάνω του ....

"Ααααα αράχνη ... Παναγία μου .... " τώρα αρχίσαμε να τσιριζουμε Και οι δύο ... Ποιος μίλησε για ανωριμότητα;;; συγγνώμη γείτονες ... sorry not sorry 👐

Με άφησε κάτω απαλά ...

"3-2-1.... αεραααα"

Τρέξαμε με φορα πάνω στην άτυχη αραχνουλα Και αρχίσαμε να την χτυπάμε αλύπητα εγώ με την ροζ παντόφλα Και ο αχαΐρευτος με το τηλεκοντρόλ ....

Καλά ρε με το τηλεκοντρόλ ;;;

Συνεχίσαμε να την χτυπάμε για κάνα πεντάλεπτο μέχρι που βεβαιωθηκαμε ότι την διαμελισαμε τελείως ώστε να μην ξαναζωντανέψει .... Και κάτι κουμπιά από το τηλεκοντρόλ να της κάνουν παρέα.... κρίμα εμεινε γυμνό ... το τηλεκοντρόλ πάντα ... γκχμμ...

"Χε χε ... αν έμεινε ζωντανή μετά από αυτό Ε Κάποιος παίζει μαζί μας ... " άρχισα να κάνω αέρα με τα χέρια μου τέτοια εκτόνωση είχα να νιώσω καιρό τώρα ... σε ευχαριστώ αραχνουλα ... ιου ...

Κουδούνι ... Ποιος να είναι πάλι την τύχη μου την άρρωστη που έχει αραχνιασει τόσο καιρό ...

"Άντε πάλι ..." ξεφυσιξε αγανακτισμένος Και πήγε προς την πόρτα ..

"Στενός κορσες μας έγινες .." Και έτσι κατάλαβα ότι μιλάει στον Τζέρι...

Συμφωνώ ... απόλυτα ...

"Καλημέρα και σε εσένα ... Λοιπόν σας Έχω καλά νέα ... Θα γυρίσουμε πίσω στην Ελλάδα ... "

Έμεινα ακίνητη με το στόμα να έχει αγγίξει το πάτωμα ...

"Τιιιιιιιιιιι;;;; σ'αγαπώ σ'αγαπώ σ'αγαπώ ...... " έτρεξα προς τον Τζέρι Και του έσκασε εάν φιλί στο μάγουλο ... Ο καημένος σαν να φοβήθηκε ...

Ε Αφού είδε τον χάρο ;;;

Χα ... αστειάκι από τα αποτυχημένα σου ...

Εγώ γέλασα ..

Μόνο εσύ ...

"Και δηλαδή τώρα θα γυρίσουμε πραγματικά πίσω ;;; Δεν μου κάνεις πλάκα έτσι ;;; " είπα μάλλον τσιριξα για την ακρίβεια ...

When I Finally Changed!?#READINT2017Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora