•Ohh shit...•

278 28 2
                                    

Είμαι έτοιμη ... μπήκα στο σχολείο με αυτοπεποίθηση σαν την τελευταία σχεδόν μέρα στο παλιό σχολείο μου,aka κόλαση ....

Ώρα για προσευχή ... το άγχος αυτή την στιγμή είναι στα ύψη ... παίζει να φτάνει και την καμηλοπάρδαλη.... Μην με ρωτάτε αν υπάρχει κοντά καμία καμηλοπάρδαλη τρόπος του λέγειν ρε φιλεε....

Ουυφ ... προσπαθώ να ηρεμήσω τον εαυτούλη μου που πάει να πάθει κρίση αυτή την στιγμή ...

"Μπορείτε να περάσετε στις τάξεις ... " είπε ο διευθυντής .. φαίνεται πολύ καλός άνθρωπος .. πολύ συμπαθητικός ...

Πήγα έξω από την πόρτα του διευθυντή και  την χτύπησα διστακτικά(ρωτά την αν πόνεσε .... ξέρω Δεν είμαι αστεία ... κάθεται μόνη της και κλαίει σε μια γωνιά με τριμματα από ποπκορν... Προφανώς και πεινάω και σκέφτομαι το φαί πάλι .. χεχε)  ... έπρεπε να μάθω το τμήμα μου κάποια στιγμή ...

"Περάστε " είπε αδιάφορα ...

Άνοιξα την πόρτα αργά και ξεπρόβαλα το κεφαλάκι μου ... Ο διευθυντής Δεν είχε σηκώσει καν το κεφάλι του να με δει ... Βρε .... Μην κουράζεσαι... Άλλος δεν ξέρει την τύφλα του εδώ μέσα ..

"Εμμμ σ-συγγνώμη π-που διακόπτω ... μπ-μπορειτε να μ-μου π-είτε σε ποιο τμήμα Πρέπει να πάω ;; " Δεν θυμάμαι πόσες φορές τραύλισα .. Αλλο και τούτο πάλι ... Εγώ να τραυλιζω...

"Α ναι Είσαι η καινούργια ... Ηρώ Δημητρίου .... Είσαι στο Β'3... "

"Σας ευ-Ευχαριστώ πολύ ..." είπα και έφυγα όσο πιο γρήγορα από εκεί μέσα ... Δεν ξέρω πάντα έχω θέμα Όταν βρίσκομαι στο γραφείο στου διευθυντη ή και κοντά να είμαι ... Είναι που έχω πάει ελάχιστες φορές για κάτι δουλειές ... συνήθως για να τους πάω καφέδες ...

Αχ ναι άντε τώρα να βρεις το Β'3... ας υποθέσουμε ότι είναι στο πάνω όροφο ... άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες και να κοιτάω δεξιά και αριστερά ... που στο διάολο είναι ...

Επιτέλους ... σταμάτησα έξω ακριβώς από το τμήμα μου ... ήρθε η ώρα ... Είμαι έτοιμη .... ουφφφ .... έκλεισα τα μάτια μου πήρα μια βαθιά ανάσα και ψιθύρισα στον εαυτό μου ....

"Όλα θα πάνε καλά ..." χτύπησα διστακτικά την πόρτα ...

"Περάστε ..." ακούστηκε μια γυναικεία ώριμη φωνή από μέσα ...

Άνοιξα την πόρτα και είδα αμέσως 23-24 ζευγάρια μάτια να με κοιτάζουν αμέσως .... ακολουθουσα το βλέμμα τους καθώς με κοιτούσαν από πάνω μέχρι κάτω .... Τι στο διαολο εξωγήινο είδαν ;;

When I Finally Changed!?#READINT2017Onde histórias criam vida. Descubra agora