Pov Κωνσταντίνου (πείτε το Δεν το περιμένατε)
Κοπάνησα την γαμημένη πόρτα από το τζιπ και έκατσα στην θέση μου ... Έχω τόσα νεύρα αυτή την στιγμή που όλα μου φταίνε ...
Από την Μια με φιλάει κάνω κίνηση να την ξαναφιλησω Και ... σκατα ... Δεν ξέρει τι θέλει ... Όλες ίδιες είναι τελικά ...
Αλλά τώρα τελευταία Δεν ξέρω τι έχω πάθει Μπορεί στην αρχή να ήθελα να την πηδήξω Αλλά τώρα Δεν ξέρω ... νιώθω αλλιώς όσο περνάει ο καιρός την βλέπω διαφορετικά ...
Δεν ξέρω τι στον πούτσο εχω παθει ... Και με αυτά που φορούσε σήμερα ... αχχχ ... Δεν Ξέρω Και Εγώ πως κρατήθηκα ...
"Κωνσταντίνε συνεννοηθήκαμε ;;;"
Τον κοίταξα αφηρημένα ... την γαμησα ... Τι του λέμε τώρα ... όση ώρα μιλούσε ο παλιό μαλακας Εγώ σκεφτόμουν ... μαλακιες ...
"Ναι ναι " είπα αδιάφορα Και κοίταξα έξω από το από το παράθυρο ...
Είδα την Ηρώ να κατεβαίνει τις σκάλες προσεκτικά ... Είναι τόσο όμορφη ... προσπαθώ να την πλησιάσω Αλλά με αυτά που έχω κάνει θα νομίζει πάλι ότι Θέλω να την ρίξω ...
Μα όχι ... νιώθω πως είναι διαφορετικά ... Αλλά δεν έχω Και το θάρρος να της το πω ...
"Ήρθα και εγώ ..." το άρωμα της πλημμύρισε στο χώρο ...
Γαμωτο μου ... Ακόμα και αυτό με επηρεάζει ...
Αντιστάθηκα όσο και αν ήθελα να γυρίσω να την κοιτάξω Δεν το έκανα μου αρκούσε που μύριζα το άρωμα της ...
Μην ξεχνάμε ότι έχω και νεύρα .. βασικά είμαι θυμωμένος ...
"Λοιπόν όπως είπαμε όλα πρέπει να πάνε βάση σχεδίου ..." μας προειδοποίησε για τελευταία φορά ..
Πρώτη φορά στην ζωή μου είμαι αγχωμένος όχι μόνο για την ζωή μου Αλλά και για ότι μας έχει ζητηθεί να κάνουμε ...
Δεν πρέπει να με καταβάλει ... Πρέπει να είμαι ψύχραιμος ...
Πήγα κοντά στην Ηρώ και πέρασα το χέρι μου στην μέση της ...
Καταραμένο φόρεμα ... ουφφφ ... Πρέπει να ηρεμήσω τις ορμόνες μου ...
"Κωνσταντίνε φοβάμαι ... Γιατί απλά δεν φεύγουμε τώρα που μπορούμε .."
Και Εγώ φοβάμαι ..
"Δεν θα μας αφήσουν Ηρώ κοίτα γύρω σου είναι παντού ... απλά μείνε κοντά μου και όλα θα πάνε καλά ..." κοίταξε λίγο γύρω της και μάλλον εντόπισε μερικούς γιατί έκρυψε το κεφάλι της ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
When I Finally Changed!?#READINT2017
Ficção Adolescente~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...