POV Ηρώς ...
"Κοίτα αν δεν θες να μου πεις Μην πιέζεις τον εαυτό σου ... Δεν χρειάζεται να μάθω κιόλας ..." Καλά εεε;;; αξίζω οσκαρ.... Έχω μάθει να παίζω πολύ καλά τον ρόλο μου ... Και το γεγονός ότι κάνω πως δεν θέλω να μάθω είναι τραγικό Αφού με καίει τόσο αναθεματισμενα πολύ ...
"Δεν πιέζομαι Ηρώ απλά είναι δύσκολο να μιλάω για αυτήν ... ούτως ή άλλως όταν κάνω κάτι το κάνω επειδή το θέλω ... "
Γιουπιιιιιιιι .... ουφφφ ... πάρε βαθιές αναπνοές ...
Δηλαδή ....
Όπα ...
Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ????
Ααα καλά μαλακά αυτή το έχει κάψει ... μαστε την ρε ... ελεύθερα ...
ΚΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ??
Out of order in 3 2 1 ....
Αμήν και ποτέ ... Δεν ξέρεις πόσο καιρό περίμενα αυτή την στιγμή ;;; να πεθάνεις ... οι άλλοι θα κλαίνε και εγώ θα πάω Μπαχάμες με κουκλους μπρατσαραδες και δύο μπανάνες ... αχχχχ ....
Έκανε και ρήμα ... κοίτα εκεί στις Μπαχάμες με τις μπανάνες που θα πας Μην τρομάξεις κάνα κόσμο έτσι όπως είσαι και δεν ξαναπατησουν το πόδι τους οι καημένοι ποτέ ξανά ...
Οχιιιιι ρε γαμωτοοο ... Και εκεί που ετοίμαζα βαλίτσες ... αντίο Μπαχάμες ... αντίο Ω μαλλιαροι γυμνασμένοι και σεξι άντρες ... και φυσικά αντίο μπανάνες ... Θα σας θυμάμαι για πάντα ... *πήγε στην κουζίνα άρπαξε μια σακούλα πατατάκια και άρχισε να τα βουτάει μέσα στην μερέντα ...*
«Ξαφνικα μπαίνει μέσα Ένας λιγνος άντρας με βερμούδα κολιέ από λουλούδια και γυαλί Reuben ωω Ναι και ομως Ναι ... από που μας ήρθατε κύριος ;;; και Γιατί μπουκαρατε έτσι μέσα ;;; »
«Εγκω ηρτα να φαει ω πατατακια λε μερεντα .... σορρυ αν μπηκα εγκω ετσι ... » κοίταξε πρωτα την Ούρσουλα και μετά εμένα .... την Ούρσουλα και μετά εμένα ... ταυτοχρονα του έτρεχαν και σαλακια μιας και είδε την πανδαισία με τα πατατάκια και την μερέντα (Μην με ρωτάτε αν έχω δοκιμάσει... τεκαν... Αν είναι να πεθάνω να πεθάνω από την βλακεία που με δέρνει Όχι από δηλητηρίαση)
ESTÁS LEYENDO
When I Finally Changed!?#READINT2017
Novela Juvenil~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...