Oh my lord 🃏

142 10 4
                                    

......

"Κοίτα να δεις Καρολίνα (όχι τα ζυμαρικά) δεν σε θυμάμαι και πραγματικά όλο αυτό είναι πολύ μπερδεμένο και πίστεψέ με δεν είμαι εγώ αυτή που πρέπει να στο εξηγήσει ... Έξω είναι ο Τζέιμς μπορείς να τον βρεις να τον ρωτήσεις... " Κράτησα μια ασφαλής απόσταση ... Ποτέ δεν ξέρεις ..

"Ωω γλυκιά μου ... Για να ήρθα σε εσένα υπάρχει λόγος ... Ο Τζέιμς μου έχει κάνει περιοριστικά μέτρα ... Οπότε θέλω πληροφορίες σχετικά με εσένα και την ζωή του ..."

"Γκχμ ... Αυτό ακριβώς προσπαθω να εξηγήσω ... Πάντως για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα εγώ με τον Τζέιμς τίποτα ... Δεν είμαστε τίποτα και ούτε πρόκειται ... Οπότε αδικ- "

"Μην μου πεις πως προσπαθείς να φυγεις... Ωω .. " ο Τζέιμς δεν ξέρω πως μπουκαρε μέσα στις γυναικείες τουαλέτες εγώ να κοιτάω πανικόβλητη κάνοντας την προσευχή μου από μέσα μου η Καρολίνα να έχει ένα πονηρό χαμόγελο γεμάτο ευχαρίστηση και άλλη μια γυναίκα να ξεπροβάλλει από μια τουαλέτα ...

Ούτε σε ταινία να παίζαμε ...

"Καρολίνα ... Τι θέλεις πάλι εδώ ;;" Αυτή τι θέλει εδώ ;; Εγώ γιατί είμαι ακόμα εδώ είπαμε;;;

"Χαχαχα Τζέιμς ... Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω ... "

"Αν πω ότι χαίρομαι ψεμματα θα πω ..."

"Ξέρεις πολύ καλά για ποιον λόγο είμαι εδώ ..."

"Και εσύ ξέρεις πολύ καλά για ποιον λόγο δεν θέλω καν να μου μιλάς .."

"Για αυτό είμαι εδώ για να αθετω τους κανόνες και το τι θέλουν οι άλλοι ..."

"Λοιπόν Καρολίνα δεν ξέρω πάλι πως με βρήκες δεν ξέρω για ποιον πουστη λόγο σε έβγαλαν από το νοσοκομείο και η Ξένια δεν έχει να κάνει με όλα αυτά..."

Νοσοκομείο ;; Ααααα έτσι εξηγείται καρούμπαλο στον εγκέφαλο ... Ντααα ...

" Ξένια πήγαινε έξω και θα έρθω σε λίγο ... Τον νου σου ..."

Πάτερ ημών ο εν της ουρανοίς αγιασθ-

"Γκχμ ... Ξένια μπορείς σε παρακαλώ να πας έξω ;;;" Ποια είναι η Ξένια ;; ..

Ωω εγώ ...

"Ναι με συγχωρείτε αφαιρέθηκα..."

Άι στο διαολο με όλους του ψυχανωμαλους εδώ μέσα ... Ήρθε η άλλη τώρα στα καλά καθούμενα να μου τσαμπουνισει βλακείες ... Και δεν κατάλαβα κυρα μου ... Από την στιγμή που σε χωρίζει κάποιος ποιον λόγο έχεις εσύ να του πριζεις το συκώτι;;; Δεν σε γουστάρει άλλο τελεία και παύλα ... Αμάν πια ...

When I Finally Changed!?#READINT2017Donde viven las historias. Descúbrelo ahora