Νιώθω πιο κενή από ποτέ ... Νιώθω σαν ένα από τα διαλυμένα μου κομμάτια να λείπει και αυτό που θεωρούσα ολοκληρωμένο ίσως τελικά να μην ήταν ποτέ . Ίσως μερικές φορές έτσι πρέπει να γίνεται, είτε το θέλω είτε όχι . Ποιος μπορεί να επιλέξει ;; Ο μόνος κριτής που ήταν και θα συνεχίσει να είναι θα είναι η ζωή . Μόνο αυτή ξέρει ...
Πώς θα μπορέσω να φύγω ;;;; Να ξεφύγω από όλα ;;; Χρειάζομαι και στιγμή ελευθερίας . Χρειάζομαι αυτή την τρέλα που είχα και μου έχει λείψει τόσο πολύ . Έχω την ανάγκη να γυρίσω πίσω .
Μακαρι να είχα μια ευκαιρία να γυρίσω πίσω τον χρόνο και ορκίζομαι πως θα το έκανα . Το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν εκείνη η βόλτα και όχι το άτομο που ήταν εκεί . Μόνο εκείνη την βόλτα εκείνο το σημείο . Μα ... Και να το άλλαζα πάλι θα γινόταν . Ήταν της μοίρας παιχνίδι ...
Ηλίθια Ηρώ ...
Άφησα έναν βαρύ αναστεναγμό και άλλαξα πλευρό στο κρεβάτι. Θα είμαι πραγματικά ελεύθερη όταν ο ύπνος δεν θα είναι καποιος τρόπος διαφυγής. Είπα στον εαυτό μου και άφησα παλι τον ταλαιπωρημένο μου εαυτό στα χέρια του ύπνου ,που στην περίπτωση μου το θεωρώ το μόνο μέρος που ηρεμεί η ψυχή μου και το μυαλό μου .
...........................................................
Pov Αχιλλέα
"Κύριε Δημητρίου . Καλώς ήρθατε, καθίστε " αν αυτό που νιώθω είναι ο ορισμός του άγχους τότε το νιώθω σίγουρα
Πήγα διστακτικά προς την καρέκλα που ήταν λίγο δίπλα προσπαθώντας να μην δείχνω το ποσό αγχομενος είμαι αυτή την στιγμή .
"Θα Θέλτα κάτι να πιείτε;;" Ρώτησε ... Άσε μας και εσύ άνθρωπε ... Το μόνο που θέλω είναι να μάθω τον λόγο τον οποίο βρίσκομαι εδώ ...
"Εμμ όχι όχι σας ευχαριστώ.."
"Λοιπόν .. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την εξαφάνιση της αδερφής σας ... Κάποια στοιχεία που βρικαμε μας οδήγησαν μάλλον στον απαγωγέα της αδερφής σας .. δυστυχώς όμως όταν φτάσαμε στην περιοχή όπου μάθαμε ότι βρισκόταν είχαν ήδη φύγει ... Δεν άφησαν τίποτα πίσω τους ... Παρόλα αυτά μάθαμε τον απαγωγέα ... Τζέιμς Χίλτον ... Ένας από τους μεγαλύτερους μαφιόζους ... Ο άνθρωπος αυτος έχει κατηγορηθεί για κλοπές από τραπεζικούς λογαριασμούς και υπήρξαν φορες που είχε και βίαιη συμπεριφορά σε ανθρώπους ... Το καλό είναι πως δεν έχει διαπράξει καμία δολοφονία προς το παρόν από ότι ξέρουμε ... Βέβαια τα στοιχεία είναι ελάχιστα έως και ανύπαρκτα που να μας βοηθήσουν στην εύρεση της αδερφής .. υποψιαζόμαστε όμως πως έχουν βγει εκτός χώρας ..."
KAMU SEDANG MEMBACA
When I Finally Changed!?#READINT2017
Fiksi Remaja~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...