"Ηρώ ... Μπορώ να περάσω ;;;" Άκουσα την φωνή του Τζέρι ... Αχχ μου έχει λείψει πάρα πολύ ...
Μετά από τρεις ολόκληρες μέρες γελαω αληθινά ... Το χρειάζομουν όσο να ναι ... Πήγα στην πόρτα του δωματίου μου και την άνοιξα απότομα ...
Έτρεξα στην αγκαλιά του ... Τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω μου και νιώθω τόση ασφάλεια τόσο ζεστασιά ... Αστραπιαία μου ήρθε στο μυαλό η κορφή του Κωνσταντίνου ... Και να είμαι εγώ στην αγκαλιά του ...
Απομακρύνθηκα αμέσως ... Με στοιχειώνει ακόμα και η σκέψη του ... Θέλω να με αφήσει επιτέλους ... Θέλω να απελευθερωθω ... Δεν αντέχω άλλο ...
"Είσαι καλά ;;" Ο χέρι ξαναήρθε κοντά μου κρατώντας με από τους ώμους ...
Τον κοίταξα στα μάτια και του χάρισα ένα χαμόγελο ... Έχω ανάγκη από έναν φίλο αυτή την στιγμή ...
"Πώς και από εδώ ;;" Η διάθεση μου έχει αλλάξει προς το καλύτερο από την στιγμή που ήρθε ... Κάτι μέσα μου λέει πως κάτι τον έφερε εδώ ...
"Εκτός το ότι ήθελα να σε δω πρεπει να σου πω κάτι σχετικά με την σημερινή δεξίωση..." Ωω ναι ... Πάλι δεξίωση...
"Σε ευχαριστώ που ήρθες ..." Του έπιασα το χέρι και ενδείξεις λίγο σκεπτικός και διστακτικός ... Τράβηξε το χέρι του από το δικό μου δηλώνοντας έτσι την αμηχανία του ...
"Εε .. δεν υπάρχει λόγος να με ευχαριστείς ... Έμαθα τι έγινε μετά τον Κωνσταντίνο και πραγματικά λυπάμαι ... Είσαι καλά ;;;"
"Οσο μπορώ να είμαι .. κοίτα δεν θέλω να συζητάω για αυτό ούτως ή άλλως δεν θέλω να σε φέρνω σε δύσκολη θέση ... Εσύ ;;; Πώς είσαι ;;;"
"Εεε όχι και τόσο καλά ... Πρέπει να σου πω κάτι αλλά θα το πάρεις όσο πιο ψύχραιμα γίνεται ... " Δεν υπάρχει κάτι που να με φοβίζει έχω συνηθίσει πλέον ...
Τον κοιτούσα μες στα μάτια .. δεν ήθελα να χάσω ούτε λέξη από αυτό που θα πει ....
"Ο αδερφός μου ... Έστειλε στην αστυνομία ένα χαρτί που λέει σχετικά με σένα για αντιπερισπασμό... Αλλά αντί για εδώ τους έστειλε αλλού γιατί έχουν φτάσει όλο και πιο κοντά σε εμάς ... Προσπάθησα να τον πείσω να σας αφήσει ελεύθερους αλλά δεν θέλει ... Είπε πως κάτι τον κρατάει ... Πλέον έχει γίνει τόσο γνωστός για τις παρανομίες που έχει κάνει που και να θέλει να φύγει δεν θα είναι ποτέ ελεύθερος ... Νιώθω πως έχει μετανιώσει ... Ότι θέλει να ξεφύγει .. δεν ξέρω αλλά κάτι κρύβει ... Πραγματικά όμως φαίνεται να θέλει να σας αφησει αλλά δεν μπορεί ..." Μαλιστα ...
ESTÁS LEYENDO
When I Finally Changed!?#READINT2017
Novela Juvenil~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...