Και για άλλη μια φορά δεν είναι αυτό που νομίζετε ... Εγώ φταίω Δηλαδή που έχετε πιο πονηρό μυαλό από το δικό μου ;; Jesas...
Back to story ....POV Κωνσταντίνου
Την έπιασα προσεκτικά από το χέρι και αρχίζαμε να τρέχουμε προς την έξοδο για εμάς είσοδο για τους άλλους ...
Γύρω μας ο κόσμος είχα πανικοβληθεί έβλεπες τους μπάτσους να παίζουν ξύλο με τις ντουλάπες aka "σωματοφύλακες"...
Ένιωσα την Ηρώ πίσω μου για λίγο να σταματάει .. λογικά θα είναι επειδή φοράει γόβες ...Και εκεί που νομίζεις ότι αυτό ήταν όλα τελείωσαν αποκτήσες την ελευθερία σου μιας και κανένας δεν σου δίνει σημασία στον χαμό που επικρατεί ....τσουπ εμφανίστηκε από το πουθενά ο μαλακας το αφεντικό μας ...
Γαμω την γκαντεμιά μου μέσα....
"Για που το βάλαμε ;;" για προορισμό τον κώλο σου ...
Δεν πρόλαβα να μιλήσω και με διέκοψε κλασσικά η Ηρώ ...
"Εεε ξέρετε ... Εμείς ... θέλαμε να φύγουμε από εδώ μέσα μην τυχόν φάμε και Εμείς καμία αναστροφη και μετά καταλήξουμε στον τάφο ... Και επειδή είμαι πολύ μικρή ακόμα για να πεθάνω σκεφτήκαμε να βγούμε έξω να προστατέψουμε τα κεφαλάκια μας... τι αλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε ... χαχα "
Έπιασα το κεφάλι ... πονοκέφαλος με έπιασε τόσα που είπε ... Είναι φανερό πως όταν αγχώνεται αρχίζει την φλυαρία της ... Κάθε φορά που είμαι κοντά της το κάνει...
Είναι τόσο γλυκιά όταν το κάνει αυτό ... ενοχλητική μα τόσο γλυκιά ... μου αρέσει να την χαζεύω ...
Τιιιιιιιιι;;; Εγώ φταίω ;;; τώρα τελευταία η τεστοστερόνη μου έχει φτάσει στα ύψη ...
"Μάλιστα ... ωραία τότε πάνω στην ώρα σας βρήκα ... περάστε..."
Άντε γαμησου ρε μαλακα.... μου θες και ευγενιες... τι του έλειπε του μαλακα η Ευγένεια .... ναααα....
Είχανε μια και μόνο μοναδική ευκαιρία να φύγουμε από όλη αυτή την παπαρια και την χάσαμε ...
Γαμωτο μου ... Κοίταξα για λίγο δίπλα μου Αλλά διαπίστωσα ότι η Ηρώ δεν ήταν εκεί ... που είναι ;; λέτε να έφυγε και να με παράτησε εδώ ;; ιιιιιι λέτε να βρήκε άλλον καλύτερο ;; μπαα κανείς δεν είναι καλύτερος από εμένα ...
"Γιατί γελάς έτσι ρε μουροχαβλε;;;" με ξαναφερε στην πραγματικότητα η φωνή της ... μμμμ κρυαδες ...
VOUS LISEZ
When I Finally Changed!?#READINT2017
Roman pour Adolescents~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...