•Γιατι??•

213 16 4
                                    

Πήγα διστακτικά κοντά στον Κωνσταντίνο....

"Σήκω ..." είπα προσπαθώντας να φανώ αδιάφορη και ψυχρή ...

"Ξεκίνησες και τις διαταγές ψιψινα;;;" με κοίταξε πονηρά και ακούμπησε ελάχιστα το πιγουνι μου ...

"Όχι Εγώ άλλος τις ξεκίνησε και σταμάτα να είσαι τόσο ηλιθιος..."

"Πρώτον τι εννοείς και δεύτερον σε εμένα δεν θα μιλάς Έτσι ψιψινα ..."Αυτή τη φορά ομολογώ πως μίλησε ελάχιστα σοβαρά

"Εννοώ πως μας δόθηκε εντολή να πάμε στον χορό και θα σε λέω Όπως θέλω ..." τοκ κοίταξα απειλητικά στα μάτια ...

"Δηλαδή θα χορέψουμε εγώ και εσύ ;;; γουστάρω... Πάμε ;;" γελούσαμε και οι δύο ψεύτικα για να μην καταλάβουν ότι τσακωνομαστε τόση ώρα ... είδα τον Κωνσταντίνο να τρίβει τα χέρια του... είπε πριν γουστάρει ;;; τι έγινε Μόλις τώρα ;;;

Με επιασε απότομα από το χέρι ... παρόλο που με πονάει λίγο δεν κάνω κίνηση να απελευθερωσω το χέρι μου διότι απολαμβάνω το άγγιγμα του Ακόμα και τέτοιου είδους...

Αναμιχθηκαμε στο πλήθος από ερωτευμένη ζευγάρια ... έβλεπες το πάθος στα μάτια τους ... Με μια κίνηση ο Κωνσταντίνος με έπιασε από την μέση και με έφερε πιο κοντά στο σώμα του ... τον κοίταξα έκπληκτη στα μάτια ... ένιωσα το οξυγόνο να λιγοστεύει από την στενή επαφή ... έβαλα το χέρι μου απλά στο μπράτσο του Χωρίς να απομάκρυνε το βλέμμα μου στιγμή από τα μάτια του ...

Ο χρόνος σταμάτησε ένιωθα πως ημασταν μόνοι μας ... μακάρι να ένιωθε το ίδιο ... μακάρι να ήταν πραγματικότητα ... μακάρι ... μακάρι ... τόσα μακάρι για το τίποτα ... έπρεπε όμως να υποδείξω τον ρόλο μου όσο καλύτερα μπορούσα .. Και Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου για αυτό ...

Πώς ξέρει να χορεύει τόσο καλά ;; με καθοδηγεί επιδέξια κοιτώντας με βαθιά στα μάτια ... άραγε να αξιωθεί τον κόμπο και την φωτιά που νιώθω εγώ Αυτή την στιγμή ;; μπαα μάλλον όχι ...

"Πώς ξέρεις να χορεύεις τόσο καλά;;" Δεν άντεξα τον ρώτησα ...

"Πες το ταλέντο ..." μου έκλεισε το μάτι και με τράβηξε και άλλο κοντά του ...

Μην το κάνεις αυτό ... θα λιποθύμησε εδώ μπροστά σε άλλους ... Δεν αντέχω την τόση στενή επαφή ... Αλλά δεν μπορώ να το αποφύγω είναι ήδη πολύ αργά ...

Μετέφερε το κεφάλι του στο αυτί μου ... Η ανάσα του που έκατσε αισθησιακά στο αυτί μου μου δημιούργησε ένα κύμα από συναισθήματα.... Αυτή την στιγμή καίγομαι ... κλείνω στιγμιαία τα μάτια του απολαμβάνοντας την την στιγμή αυτή ...

When I Finally Changed!?#READINT2017Où les histoires vivent. Découvrez maintenant