Συνεχισε σε λεωωω ...
-------------------------------------------
Είμαι τόσο χαρούμενη... Σε δυο βδομάδες τελειώνουν τα σχολεία.. Βέβαια από την αλλά πρπει να στρωθώ στο διάβασμα αλλά ποιος νοιάζεται για αυτό;;. Έχω ήδη αρχίσει διατροφή και γυμναστήριο έχω μια βδομάδα τώρα... Ο γυμναστήριοτης μου, μου είπε ότι δεν θα δω αμέσως αποτελέσματα με τον καιρό θα γίνουν όλα... Είμαι αποφασισμένη όσο καιρό και να μου πάρει... Σάββατο σήμερα... Η πιο καταπληκτική μερα.. Όλοι βγαίνουν έξω πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ ή για καφέ ... Αλλά εγώ συνηθίζω να κάθομαι μέσα και να βλέπω ταινίες... Αλλά όχι θα πάω για τρέξιμο σε ένα γήπεδο κοντά στο σπίτι μου....
Κλικ στο αποθηκευση και τερματισμός λειτουργίας.... Έκλεισα τον υπολογιστή έβαλα τις φόρμες μου πήρα τα ακουστικά καιρό κινητό μου και κατέβηκα κάτω.... Πήρα ένα μήλο από την φρουτιερα για μετά... Νομίζω κάτι ξέχασα;;;. Αλλά ΤΙ;;
Τέλος πάντων δεν ξέρω...
"Φευγωωω" είπα και έκλεισα την πόρτα...
Έκανα ελαφρύ τζοκινκγ ως εκεί... Όπως είπε ο γυμναστής στόχος είναι να κάνω 50 λεπτά... Θα ένα το γύρω του γηπέδου... Μια γρήγορο περπάτημα μια τρέξιμο... Έτσι είπε ότι θα χάσω πιο εύκολα κιλά..
Ξεκίνησα έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά... Άκουγα ένα τραγούδι πολύ βρακάκι... There for you νομίζω λεγεται...
Ντιναα ... Ντιναα ...ολο άκουγα αυτοωτο όνομα.. Μπα δεν θα λένε σε εμένα..
Ποο γαμώτο ποιος στο διάολο φωναζει τοση ώρα αμάν... Έβγαλα το ένα ακουστικό και γύρισα να κοιτάξω...
Δεν είναι δυνατόν.. Όπου πάω και αυτός... Απλά αγνόησε τον... Έβαλα πάλι το ακουστικό στο αυτί μου και άρχισα να τρέχω πάλι... Η αλήθεια είναι ότι είχα λαχάνιασε πολύ αλλά δεν θα σταματούσε είχα αλλά 20 λεπτά..
"Δεν ήξερα ότι τρέχεις κιόλας;; "
Εεε;; πάει το έχω χάσει ακούω φωνές τώρα.. Αλλά ακούγεται πολύ κοντά.. Αμαννν .... Τι θέλει αυτός εδώ;; δίπλα μου ;; να τρέχει μαζί μου;;
" Εμμ... Το ακριβώς κάνεις;; " είπα με μια ανάσα... Και έβγαλα τα ακουστικά από τα αυτιά...
" Ότι κάνεις και εσύ... Ντίνα " είπε και σήκωσε το φρύδι του
" Και εδώ ήρθες να τρέξεις;; Αυτό είναι το δικό μου γήπεδο.. Μουλη"
" Πρωτων δεν είδα να γράφει πουθενά το όνομα σου και δεύτερον μην με ξαναπείς έτσι... Στο ξεκαθάρισα.. " είπε και σταμάτησε να τρέχει " Ακόμα δεν ξέχασα την μπουνια που μου έδωσες.. Έχει ακόμα μελάνια"
KAMU SEDANG MEMBACA
When I Finally Changed!?#READINT2017
Fiksi Remaja~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...