•Hey girrrlll•

146 12 4
                                    

"Ωωω εμμ ... τίποτα καλέ ... πφφφ ... εμμ να απλά ήρθα για να ... να ... μου πεις την γνώμη σου για το νέο μου λουκ ... " ρολαρα τα μάτια μου και έβαλα τα χέρια μου στις πίσω τσέπες του παντελονιού μου ...

Το έχεις Ηρώ ... έδειξα και τα υπέροχα δοντάκια μου ... καθόλου αμήχανο ...

Άντε καλέ ...

"Αα ... μμμ ... μου αρέσεις περισσότερο έτσι ... σου δείνουν μια αγριάδα ... γρρρ ... " πέταξε το σεντόνι από πάνω του και ήρθε πιο κοντά μου ... Όχι Όχι Όχι ... μέγα λάθος ... Μην αφήνεις τους κοιλιακούς σου εκθετους πίστεψε με ... οι ορμόνες μου δεν είναι καλά ... αν καταφέρω και συγκρατηθω θα είναι θαύμα από το Θεό ...

"Κάνεις και ήχους τώρα ;;"

"Γιατί χαλάς πάλι την στιγμή ;;; Γιατί απλά δεν απολαμβάνεις τα κοπλιμέντα μου ..."

Τι λέει αυτός ρε ;;; εγώ εδώ πέρα εχω πάρει φωτιά και αυτός μιλάει για κοπλιμέντα ... που αν με δεις τώρα θα μπορούσες να με χαρακτηρίσεις και σαν κινούμενο ποταμάκι με χέρια και πόδια ... που με έχει λουσει κρύος ιδρώτας ...

"Αυτό μόνο απόλαυση δεν θα ήταν ..." χα... high five ... εντάξει δυσκολεύτηκα να το πω Αλλά το ΠΑ ... Ποιος είναι υπερήφανος για εμένα ;;

"Χαχαχ ... Δεν είσαι καλή στα ψέμματα ψιψινα ..." ήρθε κοντά μου και ακούμπησε λίγο το μάγουλο μου με τα δάχτυλα του ...

Οχιιιιιι ... Πρέπει να αντισταθείς Ηρώ ... Και αυτός ... Δεν έχει καταλάβει ότι δεν αντέχω την τόσο κοντινή απόσταση ;;; Δεν έπρεπε να το κάνει αυτό ... θα πεθάνω ....

Εκρηξη ορμονών σε 3 2 1 ....

"Μαα ... Δ-δεν λ-λέω ψέμματα .." Ναι Ηρώ καλά το πας ... συνέχισα έτσι ...

"Μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου ... Δεν θα ανατριχιαζες κάθε φορά που σε ακουμπάω έστω και λίγο ... Και αυτό το τραυλισμα ... Πόσο σε προδιδει ... ομολογώ όμως είναι τόσο σέξι ... " ψιθύρισε στο αυτί μου ... Μην το κανείς αυτό ... σε παρακαλώ ...

Δάγκωσα το κάτω χείλος μου ανήμπορη να μιλήσω ή να κάνω κάτι άλλο ... αφέθηκα στο χάδι του ... Στο έλεος του ... Είναι απίστευτο το πόσο αδύναμη Είμαι μπροστά του ...

"Μμμμ ..." άφησα ένα μουγκρητό Αφού ακούμπησε απειροελαχιστα το αυτί μου με τα χείλια του... ουψψ .. Αυτό δεν έπρεπε να γίνει ... άνοιξα τα μάτια μου απότομα ... Σαν να ξύπνησα απότομα από όνειρο ... βασικά αυτό έγινε Αλλά ... ξεχάστε το ...

"Εμμ .. γκχμ... Πρέπει να πάω στο μπάνιο ... keep in touch ..." Έκλεισα με νάζι το ένα μου μάτι και άνοιξα την πόρτα σαν χαρωπή κυριουλα και βγήκα έξω ... ηρέμησα τον εαυτό μου και περισσοτερο τις ορμόνες μου που έχουν καεί ολοκληρωτικά ... έδωσα δύο χαστουκακια στα μάγουλα μου ... Έτσι να στανιαρω ... λύση είναι και αυτή αν δεν έχεις snikers....

When I Finally Changed!?#READINT2017Onde histórias criam vida. Descubra agora