Μια βδομάδα αργότερα ...
"Δηλαδή τώρα εμείς θα φύγουμε από εδω;;" Δεν μπορώ να το χωνέψω ... Θα μείνουμε για πάντα φυλακισμένοι ... οι πιθανότητες να μας βρουν είναι ανύπαρκτες έως και αδύνατον να υπάρξουν ....
Δηλαδή τώρα όντως θα φύγουμε ;;;
Αν ξανακάνεις την ίδια ερώτηση θα σε βάλω να φας μακαρόνια με τρούφα σοκολάτας ...
Μμμμ.... Λες να ταιριάζουν ;;;
Αν θες να πας από δηλητηρίαση μια χαρά είναι ...
Καλά καλά ... άσε με τώρα δεν εχω χρόνο να σκεφτώ τέτοια τώρα ...
Έσκυψα το κεφάλι μου και κοίταξα για άλλη μια φορά τις πολύχρωμες κάλτσες μου ...
"Κωνσταντίνε... Θέλω να μου υποσχεθείς κάτι .." δίστασα λίγο ... Αλλά τουλάχιστον μόνο κοντά του νιώθω ασφάλεια ...
Δεν είπε κάτι απλά με κοίταξε στα μάτια περιμένοντας με ανυπομονησία ...
"Να ... Είναι που φεύγουμε και θα είμαι μόνη.... Και ... θα ήθελα ... Αν γίνεται Δηλαδή ... για όσο θα συνεργαζόμαστε να .... να ... Να ... με .. με ... με ... προστατεύεις ..." ουφφφ ... τα χέρια μου κοντεύουν να σκάσουν αφού τα έμπλεξα νευρικά τόση ώρα ...
Με μια κίνηση ήρθε ελάχιστα κοντά μου ...
"Δεν υπάρχει χώρος για αμφιβολίες Ηρώ .... θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ ... τουλάχιστον δεν θα επιτρέψω κανέναν να σε ακουμπήσει έστω και λίγο ... Μόνο Εγώ ..." ακούμπησε διστακτικά το μάγουλο μου ... Έκλεισα για λίγο τα μάγια του ... το άγγιγμα του με κάνει να νιώθω τόσα πολλά πράγματα ... Αλλά είναι και ψώνιο ... άμα θέλω κύριος θα πάω με λοιπόν βρω ... έχε χάρη που Είμαι σεμνό άτομο ...νταα..
"Σε ευχαριστώ..." ψιθύρισα ... τι αλλο μπορούσα να πω Δηλαδή ;;
Ήρθε λίγο πιο κοντά μου κοιτώντας με στα μάτια ... τι θα κάνει;;;
Θα απλώσει τραχανά ... Να σε φιλήσει θέλει ... αχχχ πόσο περίμενα αυτή την ώρα ... θεε μου ...
ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ..... ΤΙ ΛΕΣ ;;; ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ... ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΘΕΛΕΙ .... Όχι Όχι .... Δεν μπορώ να το κάνω ... Δεν είμαι αντικείμενο πολλαπλής χρήσης Εγώ για ηλίθιους Όπως αυτόν ...
Παρόλο που με κοιτούσε στα μάτια δεν είδε την καθαρά τρομαγμένη μου έκφραση ... ή δεν κατάλαβε ... παρόλα αυτά δεν σταμάτησε ...
Δεν μπορώ να αντισταθώ μου έχουν λείψει τα χείλια του ... τι και αν Και αν είναι πάλι ψέμματα ;;; τι και αν όμως λέει Αλήθεια ;;; Δεν ξέρω ... αυτό που ξέρω και θέλω είναι να αφεθώ ελεύθερη ...
ESTÁS LEYENDO
When I Finally Changed!?#READINT2017
Novela Juvenil~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...