Life = σκατά🎆

116 10 4
                                    

Κούνησα το κεφάλι μου και άνοιξα διστακτικά τα μάτια μου ... Τι γίνεται ;;

Το πρώτο πράγμα που είδα είναι ένα πλήθος από ανθρώπους να μιλάνε και να κουβεντιάζουν ...

Πήγα να ανασηκώθηκα λίγο ...

"Δεν θα το έκανα αυτό στην θέση σου ..."

"Εγώ πάλι ναι και αφού δεν είσαι στην θέση μου λέω να σηκωθώ ..." Μισοκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να ηρεμήσω τον οξύ πόνο ...

"Και ξαναλεω προτείνω να μην σηκωθείς άλλο .."

"Οχου Τζέρι πιαστηκα με πονάει όλη η πλάτη τι θες να κάνω ;;" Είπα με βραχνή φωνή ... Εκείνος με πλησίασε δειλά και έκατσε σε μια καρέκλα δίπλα μου ..

"Δεν σε πονάει από πιάσιμο η πλάτη είναι επειδή έχασες αρκετό αίμα και είσαι αδύναμη να κάνεις το οτιδήποτε .."

Οοο ναι τα ράμματα ... Σωστά ... Δεν είμαι ικανή ούτε τον εαυτό μου να προστατέψω ..

"Καλά τουλάχιστον θέλω να κάτσω λίγο έτσι ... Και τελος πάντων γιατί υπάρχει τοσος κόσμος εδώ μέσα ;;"

"Αυτοί είναι οι γιατροί και εκείνη είναι αστυνομικοί που εξετάζουν τον χώρο μιας και πάλι είχαμε ένα μικρό επεισόδιο με σφαίρες..."

Κούνησα το κεφάλι μου νομίζω αρκετά μιλησα για σήμερα εξελίσσεται τα μάτια μου και ετριψα λίγο το κεφάλι μου ...

"Θέλω λίγο νερο .. α και να ξέρεις πως δεν τελείωσα μαζί σου ..." Του είπα προειδοποιητικά και ύστερα ξαναξαπλωσα στον άβολο καναπέ αλλά δεν μπορούσα να βολευτω ...

Αφού βρήκα μια ας πούμε αναπαυτική θέση έκλεισα τα μάτια μου και συνέχισα τον ύπνο ...

Κλασσικα εγώ ..

.....................

3 μέρες μετά ...

Είμαι ακόμα ανήμπορη να κουνηθώ και να κάνω τα βασικά μόνο τουαλετε μου επιτρέπεται να πάω ... Πάλι καλά ικανοι ήταν να μου πάρουν άμμο και να τα κάνω εκεί μέσα ...

Ο Τζέρι αβγαλτος είναι από εδώ μέσα αν ακούσει και το παραμικρό πετάγεται σαν αστραπή πανικόβλητος να δει αν είναι όλα καλά ... Αυτό γίνεται εδώ και 3 ολόκληρες ημέρες ...

Ο Κωνσταντίνος ούτε που εμφανίστηκε να δει αν είμαι καλά ... Αν ζω ... Πώς γίνεται όλα να πήγαν στραφη δεν πίστεψα ούτε λίγο από το είπε ... Ξέρω πως ήθελε να με διώξει από κοντά του και του έκανα την χάρη ... Έχω νιώσει πολλές φορές την απόρριψη μα αυτή με έχει τσακισει ... Και αυτή η αδιαφορία είναι που με εκνευριζει και με αποδυναμώνει με τον κάθε πιθανό τρόπο ...

When I Finally Changed!?#READINT2017Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang