Ύστερα από αυτή την βόμβα που έσκασε μπορείτε και επισήμως να με φωνάζετε κάτι ανάμεσα στο κλέφτρα και στο πρακτορα κατι ούτε Εγώ. Ξέρω τι Είμαι... οοο Ναι αφού Από εδώ και πέρα θα είμαι κάποια που δεν είμαι και ο βασικός σκοπός για αυτό είναι για ένα κωλοδιαμαντι και επέλεξαν εμάς ... τάχα μου ταιριάζουμε μαζί ... Που δεν μηλιομαστε καν ... Είμαι για άλλη μια φορά στα πρόθυρα να κλάψω Αλλά και να κλάψω δεν θα αλλάξει κάτι ...
Το μόνο που μπορώ να κάνω αυτή την στιγμή είναι να προσευχηθώ να μας βρουν Όσο το δυνατό γρηγορότερα ...
Μας έβαλαν σε ένα μεγάλο δωμάτιο ... σχεδόν άδειο Αλλά είχε τα βασικά ... δυο μπάνια κρεβατοκάμαρες και ένα μικρό σαλόνι ... το υπόλοιπο δωμάτιο ήταν άδειο ... Μας απελευθέρωσαν από τα σχοινιά και πλέον ήμασταν "ελεύθεροι" κλειδωμένοι σε ένα δωμάτιο ...
Και το πιο τέλειο ;;; μαντέψτε ... Είμαι μόνη μου με τον Κωνσταντίνο.... γιεεειιι χαρείτε και εσείς μαζί μου ...
Προφανώς και ειρωνεύομαι ...Με το λίγο θάρρος μου αποφάσισα να εξερεύνησω λίγο παραπάνω τον χώρο μιας και παίζει να είμαι η πιο περίεργη κοπέλα στον κόσμο ...
Ακούμπησα ελαφρά με το δάχτυλο μου τα έπιπλα... γεμάτα σκόνη ... για να δούμε τα παράθυρα ... τζίφος ... και να θέλαμε να φύγουμε βασικά να φύγω δεν μπορώ ... Μόλις κατάλαβα πως δεν έχει καν παράθυρα ...
"Τελεία ..." ψιθύρισα καθώς κοιτούσα γύρω μου ... έπιασα τον Κωνσταντίνο να με κοιτάει Παράξενα ... μπαα;;
"Έχω κάτι ;; " άρχισα να κοιτάω τον εαυτό μου Μήπως και εντοπίσω το πρόβλημα ...
"Τίποτα δεν έχεις απλά σκεφτόμουν ... σε ευχαριστώ ..." είπε ψιθυριστά τόσο όσο να μπορώ να τον ακούσω ...
"Για ποιο πράγμα ;; " Γιατί με ευχαριστει ;;; και έχει ο Κωνσταντίνος τρυφερή πλευρά ;;; από ποτέ ;;
"Που με έσωσες αν και είμαστε πάλι παγιδευμένοι ... "
"Μην το συζητάς δεν έκανα και κάτι ..." είπα αδιάφορα Αλλά Κατά βάθος χαιρόμουν ... Όσο να Ναι είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του και να βλέπω αυτή την πλευρά του με κάνει καλύτερα από πριν ...
Ησυχία έπεσε ξανά στο δωμάτιο ... άκουγα την ανάσα του και μου δημιουργούσε τόσα ξεχωριστά και πρωτόγνωρα συναισθήματα ... Ακόμα και από την απόσταση που έχουμε μεταξύ μας ...
Αποφάσισα να ξαπλώσω ατό κρεβάτι μου ... περιττό να πω ότι μόνο σε ένα δωμάτιο έχει κρεβάτι όποτε αναγκαστικά θα πρέπει να κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο μαζί του ... μάλλον αυτός θα εχει μεγαλύτερο πρόβλημα από εμένα ...
VOUS LISEZ
When I Finally Changed!?#READINT2017
Roman pour Adolescents~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...