•Νεα Αρχη•

250 28 0
                                    

19/7/17

Σήμερα φύγαμε νωρίς από το παλιό μου σπίτι ... μπορώ να πω πως το καινούργιο μου σπίτι είναι απλά τέλειο ... καινούργιο σπίτι καινούργια γειτονιά ώρα για μια νέα αρχή ... Δεν ήμουν πάντα τόσο αισιόδοξος άνθρωπος αλλά ίσως να θέλω να γίνω ... το συμβάν με την φωτογραφία έχει γίνει viral τα σχόλια εκατομμύρια ... Απλά έπαψα να ασχολούμαι δεν θα μου κάνει καλό .... Απλά ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω Πώς ο Κωνσταντίνος έκανε κάτι τέτοιο ... πάλι θα είναι ένα από τα ηλίθια στοιχήματα του για να κερδίσει δόξα μόνο αυτό τον κάνει χαρούμενο Τώρα πια ...Τον λυπάμαι ... Κάθε φοράω που κοιτάω φωτογραφίες του τον κοιτάω με λύπηση και αηδία... Ποιος να τον πήγε σε αυτό το σημείο ;;; σίγουρα θα υπάρχει κάποιος λόγος ... γουατεβερ Όλα αυτά ανήκουν και θα παραμείνουν στο παρελθόν ... Ώρα για μια νέα αρχή ...

Ουφφφ...κάνει υπερβολικη ζέστη για Απρίλιο ... Δηλαδή τον Αύγουστο τι θα γίνει ;; θα ψηθουμε;;; Ακόμα και ο καιρός μας εκδικείται ... Μας μισεί ...

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα προς την σκάλα την κατέβηκα όσο πιο αργά μπορούσε .... Απλά λατρεύω τις σκάλες ... Είμαι τόσο εθισμένη στο να ακούω τον ήχο που κάνει σε κάθε βήμα απλά τέλειο ..

Άχχχ ναι οι σκάλες ήμουν και Είμαι ακόμα εθισμένη με τις σκάλες ... ξέρω δεν σας αφορούν τα ψυχολογικά μου Αλλά σε κάποιον πρέπει να τα πω και Εγώ ....

Πήρα την απόφαση να εξερευνησω λίγο παραπάνω το σπίτι μιας και η μια ματιά δεν με έφτασε ....

Το σπίτι είναι αρκετά μεγάλο έχει τρία υπνοδωμάτια και ένα μπάνιο στον Πάνω όροφο και κάτω είναι η τεράστια κουζίνα το σαλόνι ή τραπεζαρία και άλλο ένα μπάνιο ...

Είναι ακόμα πολύ άδειο αλλά με τον καιρό θα γίνει σουπερ ...

Τώρα κατάλαβα ότι ήμουν μόνη στο σπίτι.. Καλά αυτοί δεν προλάβαινα να πατήσουμε το πόδι μας εδώ και βγήκαν έξω ... τι φάση ;;

Είμαι σίγουρη πως ο αδερφός μου θα έχει ήδη κάνει "φίλους"... Εγώ απλά περιμένω την πρώτη μέρα στο καινούργιο μου σχολείο ...

Έχω πολύ άγχος και δεν ξέρω γιατί. Εγώ δεν αγχώνομαι σχεδόν ποτέ ... μακάρι να μην συμβεί Ότι συνεβει στο παλιό σχολείο... αν τα παιδιά εδώ έχουν δει και αυτά την φωτογραφία μου ;;

Ουφφφ... αισιοδοξια Ηρώ ... αισιοδοξια όλα θα πάνε καλά ... Απλά ηρέμησε έχεις μια βδομάδα μπροστά σου και μετά θα είναι όλα καλά ...(έκλεισε τα μάτια της και προσπάθησε να ηρεμήσει τον εαυτό της)

When I Finally Changed!?#READINT2017Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang