•Παλι??•

134 9 2
                                    

.......

Ήμουν εδώ και ώρα με κλειστά τα μάτια να μην μπορώ να δω και τον φόβο να έχει φτάσει τόσο ψηλά που να έχεις φτάσει και στο διάστημα ...

Πόσο ντραμα κουιν θα γίνω ποια ;;;

Δεν είναι αυτό το θέμα μας πάλι απαγωγή για δεύτερη φορά ... Απαγωγή μέσα στην απαγωγή ... Πώς είναι δυνατόν ;; Και τι να θέλουν αυτοί από εμένα ;;;

"Ναι εδώ την έχω ... Όχι δεν μας έχει δει ... Ε πάντως καλό κομμάτι ... Ναι ... Ναι ... Ελπίζω να ξέρει αυτά που θέλουμε ... Ναι ... Όχι κοντά είμαστε ... Αχχχ άντε καλά ..." Ποιος είσαι ρε παλιοσαβουρα του κερατα;; ... Παρόλο που φοβάμαι τόσο πολύ ο Τζέρι είχε υποσχεθεί ότι θα με βοηθήσει με ότι και αν γίνει ... έτσι δεν είναι ;;; Πρέπει να τον εμπιστευτώ...

Όπα ... Και τώρα οι άλλοι θα είναι μόνοι τους σε ένα ολόκληρο σπίτι ;; Εεε όχι .. αυτό δεν γίνεται ... Όποιος με καταράστηκε παρακαλώ πολύ να την πάρει πίσω ή τουλάχιστον να αλλάξει την κατάρα...

Το αυτοκίνητο σταμάτησε απότομα με αποτέλεσμα κοπανησω μπροστά στο κάθισμα ...

Αοουτςς αυτο πόνεσε... Ομολογώ ότι ζαλίστηκα λίγο ... Ε βέβαια αφού ήρθε σε επαφή με το βρώμικο γεμάτο σκόνη κάθισμα και εκτός αυτού το πρόσωπο μου το φταιει;;; Όχι πείτε μου ... Έφαγα και λίγο ... Νοστιμότατο .. μουρλια... Νεοκ 😒

Με μια απότομη κίνηση ο άγνωστος απαγωγέας μου με άρπαξε από τα χέρια και με καθοδηγούσε κάπου... Τρομάζω ακόμα και στην ιδέα τι θα μου κάνουν ;;;

Άκουσα τον ήχο της πόρτας ... Λάδωμα θέλει ... Μου τρυπισε τα αυτιά αι σιχτιρ πια ...

Με έσπρωξε πάνω σε κάτι σκληρό και μου έβγαλε με μια κίνηση αυτό από τα μάτια μου ...

Πανικόβλητη κοιτούσα γύρω μου μπας και βρω κάπου να ξεφύγω ... Ο χωρος καταθλιπτικός μουντός και με μια απαίσια μυρωδιά ...

Οι ανάσες μου έγιναν πιο γρήγορες καθώς από τον φόβο μου δεν μπορούσα ούτε να δω μπροστά μου ...

Άλλοι δύο μεγαλόσωμοι τύποι εμφανίστηκαν από την πόρτα και εγώ πήγα και άλλο πιο πίσω ... Με πλησίαζαν απειλητικά γρήγορα ... Τώρα την κάτσαμε ... Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω από εδώ μέσα...

Ώσπου σταμάτησαν μπροστά μου και με κοίταξαν από πάνω μέχρι κάτω ... Δεν μπορώ να κάνω τίποτα τα χέρια μου ειναι Ακόμα δεμένα ... Ιδρώτας εχει καλύψει το δέρμα μου και αυτή την στιγμή είμαι έτοιμη να ουρλιαξω για βοήθεια ...

When I Finally Changed!?#READINT2017Onde histórias criam vida. Descubra agora