•Οχι παλι...•

257 27 12
                                    

Ο Κωνσταντίνος μπήκε μέσα στο εστιατόριο ...

FUCK...Κάνε να μην με δει ... ούτος ή άλλος έχουν περάσει τρεις ολόκληροι
Μήνες που έχει να με δει όποτε δεν θα με αναγνωρίσει .... σταυρωσα τα δάχτυλα μου και προσεύχομουν σιγανά από μέσα μου ...

Όχι πάλι γαμωτο ... θυμήθηκα τι έγινε την τελευταία φορά ... fuuuuck.....

Ουφφφ πάλι καλά πήγε και έκατσε όσο πιο μακριά μου γίνεται... ωραία τώρα μπορείς να ηρεμήσεις...

Η βραδιά κύλησε πολύ ήρεμα μπορώ να πω ... Τους συμπάθησα τους γείτονες μας ... είναι εξαιρετικοί άνθρωποι ... ειδικά ο γιος τους είναι τόσο συμπαθητικός άνθρωπος ... και δεν μπορώ να παραλείψω το γεγονός πως είναι και πανέμορφος...

[...]

"Λοιπόν φεύγουμε ;;" είπε η μαμά κοιτώντας τους άλλους στα μάτια ...

"Φυσικά ... να πληρώσουμε και φύγαμε ..."

"Ααα σας παρακαλώ ... Εμείς σας καλεσαμε εμείς θα πληρώσουμε .." οχχ Όχι την έπιασαν οι ευγενιες την μαμά ... εδώ θα αφήσουμε τα κοκκαλακια μας το βλέπω εγω ...

"Τι λέτε Όχι βέβαια άλλη φορά ..."

"Όχι Όχι ... Σας παρακαλώ πολύ βάλτε μέσα το πορτοφόλι σας ..."

"Καλύτερα να βάλετε εσείς το δικό σας ... Δεν θέλω να τσακωθουμε ....Εγώ σας παρακαλώ ..."

"Μα κύριε Παπασωτηριου εάν δεν βάλετε το πορτοφόλι σας μέσα σίγουρα θα τακωθουμε..."

Ααααα δεν αντέχω άλλο ...

"Λοιπόν επειδή τα νεύρα μου δεν είναι Καλά ... κυριε Παπασωτηριου βάλτε το πορτοφόλι σας μέσα ΤΩΡΑΑ..."ουψψψ μάλλον βγήκε πιο δυνατά από ότι περίμενα ...

"Μαα δεν γιν-"

"ΕΙΠΑ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ..." αμέ και αυτό μάλλον δυνατά βγήκε ... Του έδωσα το πιο απειλητικό μου βλέμμα και Φυσικά υπάκουσε ...

Οχχχ ... οοοχχ....και ξαναλέω οχχχ... Πρέπει να πάω τουαλέτα ... μα δεν γίνεται και εάν ξαναέρθει στην τουαλέτα σαν την προηγούμενη φορά ... Δεν πειράζει θα κρατηθώ ... μπαα δεν γίνεται θα σπάσει η κύστη μου ... ουφφφ... εμμμ ... εεεεε... Τέλος δεν τον φοβάμαι ... θα τον αντιμετωπίσω όπως έχει ... που υπάρχει περίπτωση να μην με έχει πάρει χαμπάρι και να Μην με ακολουθήσει στην τουαλέτα ...

"Και τώρα που επιτέλους τελειώσαμε εμένα με συγχωρείτε μισό λεπτό ..."

Και με αυτό πήγα προς το μπάνιο... βρώμικη... βρώμικη ... ιουυυ τι είναι αυτό ;;; μόνο τουαλέτα δεν είναι ...

When I Finally Changed!?#READINT2017Onde histórias criam vida. Descubra agora