Έναν μήνα αργότερα ...
"Κωνσταντίνε μα το θεό ... κατέβασε με από εδώ πάνω ..." του φώναξα δυνατότερα από πριν ...
"Μα εσύ ζήτησες να σε ανεβάσω ..." είπε χλευαστικά.... αααα θα σου το κόψω Εγώ το γέλιο ... Αλλιώς να μην με λένε Ηρώ ...
"Ναι και τώρα θέλω να με κατεβάσεις ..." είπα μωρουδιστικα μπας και καταλάβει ότι όλο αυτό πρέπει να σταματήσει ... Είμαι εδώ και ώρα στο ράφι της κουζίνας και ο ηλίθιος γελάει ...
"Ναι Αλλά δεν θέλω εγώ ..."
"Σε παρακαλώ ... θα κάνω ότι θες ... Έχω πιαστεί εδώ πάνω ... δυο μέτρα άνθρωπος" είπα και έδειξα με τα χέρια μου όσο μπορούσα"Καλά 1,60 Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας"
"Ότι θέλω Ε;;;" έκανε πως σκέφτεται προσεκτικά το όλο θέμα ...
Οχιιιι όχι Όχι ... αποκλείεται δεν γίνεται να σκέφτεται πάντα έτσι Δηλαδή εντάξει ... φτάνει ...
Πήγε να μιλήσει Αλλά τον διέκοψα ξαφνικά ..
"Εκτός από αυτό .... κάτι άλλο Ίσως ;;;" Πρέπει να βγω από εδώ μέσα ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που του ζήτησα Βοήθεια ...
"Καλά τα λέμε μετά ... τσαο... " έκανε να φύγει ... Δεν γίνεται να μείνω εδώ για πάντα θα πεθάνω ... ήδη τα κοκκαλα μου μόνο που δεν φωνάζουν από τον πόνο ... λες να με εγκαταλείψουν και αυτά ;; Όχι ... Δεν γίνεται ...
"Καλά καλά ... απλά βγάλε με από εδώ μέσα ..." Τι να έκανα ... ήταν η μόνη μου επιλογή ..
Ναι άλλο που δεν θέλεις και εσύ ... ναα🖐(την μουτζωσε ... κάπως ... Μην ρωτάτε ... Δεν ξέρω πως τα κατάφερε)
Σσσσσςςς Εσύ ... Καλά σε αυτή την κατάσταση που βρισκομαστε και Εγώ και τα ταλαιπωρημένα κοκκαλακια μου μόνο εσύ έχεις την όρεξη για μαλακιες ... μπράβο .. αντί να με υποστηρίξεις ...
"Ναι όμως θα μου δώσεις το χέρι σου ;;; Δεν θα περιμένω για πολύ ακόμα ..." οπππ καλέ αυτός εδώ είναι τόση ώρα ;; ...
Ετινα το χέρι μου να τον πιάσω ... έβγαλα διστακτικά το κεφάλι μου ... οοοππ ύψος ... Είναι πολύ ψηλά Παναγία μου ... Και ΜΠΑΜ.... Η υψοφοβία μου σε συνδυασμό με την αφάνταστη απροσεξία μου έγιναν ένα ... και εκτός από αυτά εγινα Ένα και εγώ με τον Κωνσταντίνο...
AKWARD.........................
"Χα χα κοίτα να δεις ... πέσαμε.... κατά λάθος ... Και Εγώ βρίσκομαι από πάνω σου και εσύ είσαι από κάτω ... Και νιώθω κάτι σκληρό ... " κουνηθηκα ελάχιστα γιατί κάτι με ενοχλούσε ... αρκετά ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
When I Finally Changed!?#READINT2017
Ficção Adolescente~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...