(2 μέρες) γουατα φακα?
"Don't say a woooorld while we dance with the devil όπα... You brought a fire to a world sooooo cold,we running out of time on the highway to never ... Εεε ... Τι λέει μετά ;;"
Ιιιιιιιιίιιιιιιιιιιι αίμα ... Παειιι πεθαίνω ...
Ούρσουλα ;;; Ούρσουλα μου τι έπαθες ;;
Αίμα ... Βγάζω αίμα από τα αυτιά ... Είδες τι έκανες ;;
Άι χεσου ...
Κλασσικα μην έχει κάποιος καλή διάθεση να του χαλάσεις την ψυχολογία ... Άι στα διαλα ...
Θα φύγουμε μεθαύριο ... Επιτέλους .. μετά από ένα χρόνο περίπου θα δω την οικογένεια μου ... Όλοι τους μου έχουν λείψει ... Ο μπαμπακας μου... Η μανούλα μου... Και ο αχχιλουκος...
Όλοι τους ... Τελικά έχουν δίκιο που λένε ότι πρέπει να χάσεις κάποιον για να μάθεις να τους εκτιμάς ... Πολύ βλακεία αυτό ... Γιατί πρέπει να φτάσουν εκεί τα πράγματα για να εκτιμήσεις κάποιον ;; Τόσο ηλίθιοι είμαστε τελικά ...
Με τον Κωνσταντίνο τώρα επικρατεί μια ησυχία ... Μια περίεργη ησυχία που μισώ ...
Ναι πότε μου δεν μου άρεσε η ησυχία επειδή πάντα ένιωθα μόνη ... Τώρα πια έμαθα να την εκτιμάω και αυτήν ... Τι και αν είσαι μόνος σου ;; Στην πραγματικότητα είσαι εσύ και ο εαυτός σου που μερικές φορές ίσως είναι και ο μόνος που θα σου σταθεί ...
Ο Τζέρι με τον Τζέιμς από ότι μου λένε πάνε πολύ καλά ευτυχώς γιατί ο Τζέρι μου έχει σταθεί πολύ ... Μου έχει λείψει τόσο πολύ άλλα δεν με αφήνει να τον δω ... Τι χαζός ..
Και εδώ που τα λέμε νιώθω λες και ειμαι άνθρωπος των σπηλαίων που έβγαιναν έξω μόνο για να κυνηγήσουν κάνα αθώο ζωάκι ... Ε εγώ έχω να επικοινωνήσω με τον έξω κόσμο σχεδόν ένα χρόνο...
Μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά και εγώ να είμαι ακόμα πολύ πίσω που θα με βλέπουν έξω τα μικρά παιδιά και θα με δείχνουν με το δάχτυλο τους ... Σχετικά με αυτό κάποια μέρα πρέπει οι "ώριμοι" και καλά γονείς τους να τους μάθουν πως αυτό είναι πολύ αγενές...
Συγχηστηκα πάλι ...
Αλλά όχι ... Ηρώ θα φύγεις θα πας πίσω και δεν θέλουμε την αρνητική ενέργεια ... Ξου-ξου ...
Αάααααχχχ.... Βαριέμαι ... Και βαριέμαι πολύ ... Πρωτότυπο ;; Δεν είναι το ξέρω ..
Εκλεισα την τηλεόραση που "έβλεπα" δεν θυμάμαι τι και πήγα κοντά στο παράθυρο ... Τώρα τελευταία απολάμβανα να κοιτάω έξω, τον κόσμο και κυρίως τον ουρανό ... Πάντα το έκανα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ... Μετά έμαθα να ζωγραφίζω και αυτό που μου έκανε εντύπωση αλλά σε αυτή την φάση πολλά ζηταω ... Οπότε θα αρκεστω μόνο στο να κοιτάω ...
أنت تقرأ
When I Finally Changed!?#READINT2017
أدب المراهقين~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...