Ουφφφφ είναι τόσα πολλά που πρέπει να μάθω σχετικά με τον καινούργιο μου εαυτό.... Δεν θέλω να το κάνω αυτό .... αισθάνομαι πως κάτι σίγουρα θα πάει στραβά και θα κινδυνέψει η ζωούλα μου .... άνοιξα τον φάκελο αργά αργά και άρχισα να διαβάζω ...
Ονοματεπώνυμο: Ξένια Δημητροπουλου
Ηλικία: 25 ετών
Επάγγελμα:ηθοποιός
Αγαπημένα αθλήματα κλπ: μου αρέσει πολύ η γυμναστική όλων των ειδών,λατρεύω τον χορό και τα ταξίδια (μπορείς να πεις και Ότι άλλο σου αρέσει που να απόλυτα σύμφωνο με τον φάκελο)
Παντρεμένη:Όχι
Κιλά : 65
Γενικό σημείωμαΑυτά είναι γενικά πράγματα που θα πρέπει να ξέρεις σχετικά με το ποια θα παριστάνεις. Ως γνωστών Από εδώ και πέρα είσαι μια διάσημη ηθοποιός που έχεις παίξει και στο Hollywood . Θα πρέπει κάλλιστα ο λόγος σου να είναι μετρημένος καθώς και οι κινήσεις σου όσο πιο απαλές γινεται. Σε καμία περίπτωση δεν θα δεχτούμε την παράλογη καθώς και ανάρμοστη συμπεριφορά. Σχετικά με την διατροφή σου θα το φροντίσουμε σύντομα και αυτό. Και πάνω από όλα και πιο σημαντικό θα πρέπει να δείχνεις πολύ ερωτευμένη με τον Κωνσταντίνο ίσως και κάτι παραπάνω.
Υ.Γ το μεσημέρι θα παραλάβεις ένα δέμα που θα σου χρειαστεί πολύ σύντομα.
Μάλιστα ... τελεία ... Δεν σας είπα καλέ με λένε Ξένια .... Ξένια Δημητροπούλου χάρηκα ... Ο φάκελος έλεγε και Αλλά πράγματα σχετικά με εμένα ... είχαν πιάσει κάθε πιθανή ερώτηση που μπορούν να μου κάνουν και δίπλα Φυσικά είχαν και την δήθεν κατάλληλη απάντηση ... τελεία ...
Βεβαια έπεσαν μέσα σχετικά με τα κιλά ... τώρα για την γυμναστική εεε Έτσι και Έτσι ... Εγώ μόνο τρέξιμο κάνω ... τώρα δεν ξέρω ...
Κάτι άλλο πού με εξιτάρει αρκετά είναι το γεγονός ότι πρέπει να υποδυομαι την ερωτευμένη ... Καλά αυτό δεν είναι δύσκολο γιατί ισχύει αλλά το "ίσως και κάτι παραπανω" με ανησυχεί ιδιαίτερα ... τι εννοεί με αυτό ;;
Τον Κωνσταντίνο πως να τον λένε ;; μμμμ θα θελα να τον λένε ένα Ιάκωβο ένα Θεμιστοκλή ... ααα το βρήκα ... Αγαμέμνονα ... τέλειο ...
Τόση ώρα κοιτούσα τον τοίχο σαν φυτό και δεν πήρα χαμπάρι πως ήταν και ο Κωνσταντίνος εδώ ... χα τελεία ...
Τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια ... τι του λες τώρα ότι τον σκεφτόσουν σαν Αχιλλέα στον Τρωικό πόλεμο ;;; Όχι δεν του το λες ...
أنت تقرأ
When I Finally Changed!?#READINT2017
أدب المراهقين~Friendly reminder : την ιστορία την ξεκίνησα πριν δύο-τρία χρόνια και δεν είχα βρει ακόμα το στυλ μου . Στην αρχή προφανώς και ήταν πολύ συνηθισμένη όποτε απλα θα ήθελα να συνεχίστε να την διαβάζετε. Ευχαριστώ ♥️ Ξαφνικά το φως χάθηκε ... Η αναπνοή...