lieve lezers,
Aan ieder verhaal komt een einde. Zo ook aan dit verhaal. Ik heb erg genoten van het schrijven van het verhaal en ik hoop dat jullie genoten hebben om het te lezen. En natuurlijk bedank ik iedereen voor de votes, en de comments en voor de reads. Want zonder dat alles zou ik niet door kunnen schrijven of willen schrijven. Dan is het lastiger om een einde te bedenken want dan heb je er eigenlijk geen zin meer in. Maar gelukkig voor jullie maak ik mijn verhalen altijd af!
Ik heb wel een klein probleem. Ik maak met school een profielwerkstuk. Gewoon een groot werkstuk eigenlijk. Maar daar moet ik echt aan gaan werken. Dus ik stop even met schrijven en publiceren tot het helemaal af is.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Want hoe leuk ik schrijven ook vindt, school gaat wel voor.
Als ik weet wanneer ik weer wil gaan publiceren horen jullie dat van me.
Het volgende verhaal wat ik ga publiceren over een tijdje heet: The artist. En hier gaat het over;
April heeft geen ouders meer. Of andere familie. Ze werkt hard om alle schulden af te betalen die haar ouders hadden bij een bende. Alles wat ze kan missen geeft ze aan hen. Maar op een dag wordt ze in de metro beetgepakt en meegetrokken naar een busje en daar bedwelmd. Ze ontmoet al snel nadat ze wakker is de baas, Caleb. Hij is afstandelijk en heeft een plan om haar geld te laten verdienen om alle schulden te betalen. Maar wat hij in gedachten heeft weet niemand!
Caleb is de nieuwe baas van een bende die mensen geld leent. Hij ontvoerd mensen en vooral meisjes, als ze hun schulden niet op tijd terug betalen. Het nieuwste meisje wat hij laat ontvoeren heet April. Maar voor haar heeft hij een ander plan voor het geld dan voor de eerdere meisjes. En het gekke is dat hij dit nog nooit heeft gedaan. Zijn jongere broertje Danny ziet ook dat er wat aan de hand is met zijn broer. Maar wat weet niemand!
Welk plan heeft Caleb voor April? En wat is er toch met hem aan de hand? Zal April de schulden terug kunnen betalen? Of moet ze voor eeuwig bij Calebs bende blijven?
Ik hoop dat jullie ook dat verhaal gaan lezen. Zo ja, alvast leesplezier. Zo nee, dan hoop ik dat jullie eens tussen mijn andere boeken kijken. Er zit vast wel wat tussen dat je leuk vindt.
Nogmaals bedank ik iedereen voor de votes, de comments en de reads. En misschien zie ik jullie reacties of votes weer bij mijn volgende verhaal.
Xxx Mairin
Btw, het is vandaag paarse vrijdag! De dag tegen homofobie! Dus vandaag draag ik paars.🌈 🤗
JE LEEST
my fiance; the Italian
General FictionDit is deel twee op het verhaal my boss; the Italian. Ik weet niet zeker of je het apart zou kunnen lezen maar je kan het altijd proberen. En anders lees je eerste en deel van deel 1 zodat je het een beetje snapt. ~ ~ ~ Milena heeft een moeilijke j...