** quattro **

1.8K 77 5
                                    

Om 10 uur landen we bij het vliegveld bij Rome. En het is hier echt verschrikkelijk warm. Ik ben nog nooit in het buitenland geweest dus ben erg blij dat Ruggero me een vest liet aandoen die ik nu uit kan trekken.

Het is ongeveer nog een kwartiertje rijden naar het huis. Er staan twee mannen te wachten die ons naar de auto's brengen. Severino, Nonna, Ruggero en ik gaan in één auto. De andere vier gaan ook in één auto. Sartori zal later naar het huis worden gebracht in een busje.

Ik zit dicht tegen Ruggero aan. Om de zoveel minuten geeft hij weer een kus op mijn hoofd. Na een tijdje komen we bij een grote poort. De man achter het stuur zegt wat op zijn Italiaans en we rijden een grote oprijlaan op. Aan het einde staat een mega groot huis. Nog groter dan dat van Severino.

De man parkeert de auto en ik stap uit. Ruggero stapt na mij uit en geeft een kus op mijn hoofd. 'Ben je oké' vraagt hij.

'Alleen zenuwachtig.'

Hij knikt. 'Dat weet ik en dat begrijp ik.'

Severino loopt naar de voordeur met nonna aan zijn arm. We lopen achter ze aan. Carla, Gio, Nino en Neta lopen weer achter ons. Severino houd voor iedereen de deur open en we komen in een mega hal. Er is veel marmer en veel kunst.

Er komt een man aanlopen. Hij is wat molliger gebouwd en heeft een gebruinde huidskleur. Zijn ogen zijn net als die van Ruggero felblauw. Zijn haar is grijs maar wel dik. 'Buongiorno sorella' zegt de man glimlachend. -goedemorgen zusje-

Hij geeft twee kussen op haar wangen nadat hij haar stevig heeft omhelst. Daarna omhelst hij Severino en de rest. Als laatste komt hij bij mij en Ruggero. 'Dan is dit Milena' glimlacht.

'Sì' zegt Ruggero, 'dit is Milena. Mia amante.'

De man bekijkt me eens en loopt een rondje om ons heen. Als hij weer voor me staat kijkt hij Ruggero aan. 'Lichamelijk oké' zegt hij, 'nu fysiek nog.'

'Theo' sist nonna kwaad.

'Ik plaag hem Elen' grijnst hij terwijl hij haar aankijkt, 'dat weet je toch?'

Nonna rolt met haar ogen. Theo grinnikt en kijkt weer naar mij en Ruggero. 'Maar ik wil wel graag met haar praten' zegt Theo 'onder vier ogen.'

'Goed' zegt Ruggero, 'maar als u haar bang maakt dan laat ik haar niet meer alleen zolang we hier zijn.'

'Prima.'

Hij kijkt mij aan. 'Ga je mee?' 

Ik knik en loop met hem mee naar een werkkamer. Het is een ruime werkkamer met veel lichte kleuren. 'Ga zitten alsjeblieft' zegt hij glimlachend.

Ik ga zitten in de leren stoel voor het bureau. Hij gaat achter het bureau zitten en glimlacht naar me. 'Ontspan maar Milena' zegt hij, 'ik wil alleen praten.'

Ik knik en haal diep adem zodat ik iets meer tot rust kom. 'Ik heb wat vragen voor je' zegt hij, 'wat weet je over mij?'

'Over u? Ehm... uw naam is Theo. U bent de broer van nonna... ik bedoel Elen. Voordat Ruggero mij ten huwelijk mag vragen moet u toestemming geven en mij goedkeuren. Voor Severino was u de baas over de familie. Dat is wat ik weet.'

Hij knikt. 'En wat weet u over mij?'

my fiance; the ItalianWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu