** otto **

1.7K 67 10
                                    

'Later Lilia' zegt Theo, 'maar laat hem nog even leven. Hij moet speciaal aan zijn einde komen.'

'Ik doe mijn best capo.'

Ze draait zich om en wil weglopen maar Theo is haar voor. 'Wacht even' zegt hij.

Het meisje blijft stilstaan bij de deur en draait zich om. 'Sì capo' vraagt ze.

Oom Theo kijkt mij aan. 'Milena, dit is Lilia. Zij ondervraagt Sartori. En het is haar baan om hem een beetje pijn te doen. Maar we willen hem doden. Wil jij nog met hem praten voor die tijd?'

Ik schud mijn hoofd. 'Nee' zeg ik, 'ik ben bang dat ik dan weer een paniekaanval krijg.'

Hij knikt en kijkt Lilia aan. 'Morgen mag je hem doden, ik wil er wel bij zijn als je dat doet.'

Ze knikt en gaat weg. 'Zio' zegt Severino, 'ik wil hem zien sterven.'

'Ik ook' zegt Ruggero.

'Begrijpelijk' zegt Theo, 'ik meld het jullie.'

Severino en Ruggero knikken. Ik kijk ruggero aan. 'Gaan we slapen' vraag ik, 'ik ben moe.'

'Natuurlijk gattina.'

Hij staat op en pakt mijn hand beet. Ik sta ook op en zeg: 'Goede nacht.''

'Bounanotte' zegt de rest.

Ruggero en ik gaan naar boven. 'Eerst douchen' vraagt Ruggero, 'ik heb het warm.'

Ik knik en hij brengt me naar de badkamer. Hij sluit de deur en doet die op slot. Hij trekt mijn shirt uit en begint kusjes in mijn nek te geven en steeds meer naar onder. Hij zakt op zijn knieën en geeft kusjes op mijn buik.

'Heb je echt geen voorkeur' vraag ik aan hem.

hij schud zijn hoofd. 'Ik wil dat het gezond is, meer niet. Begrijp je dat gattina.'

Ik knik en kroel met mijn handen door zijn haar. Hij grinnikt en maakt voorzichtig mijn BH los. Daarna trekt hij mijn broek uit en mijn onderbroek. Ik stap alvast de douche in terwijl hij zich uitkleed. Hij komt achter me staan en houd me stevig tegen zich aangedrukt.

Het warme water maakt me nog slaperig dan ik al was. 'Blijf je wel wakker gattina' fluistert Ruggero in mijn oor, 'je mag nog even niet slapen.'

Ik knik en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Ik hou van je' zeg ik zacht.

'Ik ook van jou.'

'Het spijt me dat ik me niet beter kon verstoppen voor... de Sartori.'

'Als er iemand het spijt me moet zeggen moet ik dat doen. Ik had je eerder daar weg moeten halen. Alleen.'

'Dan hadden ze je gegijzeld. Dan waren we daar samen geweest.'

'Beter dan jij daar alleen.'

'Sartori zei tegen je vader dat hij iets wilde van hem. Wat was dat?'

'Hij wilde mij, zonder mij is er geen toekomst voor Sartori.'

'En Nino dan?'

'Nino is niet goed in mensen leiden,  hij helpt en kan goed plannen bedenken. Maar hij is geen leider.'

'Oh. Dus hij wilde je doden?'

'Dat misschien niet, wel wilde hij me daar houden. Net zolang totdat mijn vader zou sterven. Dan zou hij mij waarschijnlijk ook doden.'

'En er mag geen vrouw aan het hoofd staan?'

'Nope, het is niet dat we ouderweds zijn, of misschien een beetje. Maar het is meer dat mannen minder last krijgen van hun geweten.'

'En ons kindje? Moet hij jou gaan opvolgen?'

'Dat zien we dan wel, eerst trouwen en dan het kindje groot brengen. Die zorg is voor mij voor later.'

Ik knik en gaap. 'Laten we maar gaan slapen' glimlacht hij.

Ik knik weer, doe de douche uit en we drogen ons af. We kleden ons aan en gaan in bed liggen. Ik ga dicht tegen hem aanliggen. 'Slaap lekker gattina' zegt hij zacht.

my fiance; the ItalianWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu