,,Nebudu o tom tebou diskutovat,Daniell ! Musíš pochopit že jsem vážně nemocná a nevím jak dlouho tu s vámi ještě budu. Tvému bratrovi je osmnáct.On se o tebe postará a ty ho budeš poslouchat !
,,Zlatíčko prosím...nedělej mi to ještě těžší,než to je a poslechni mě ."Abyste pochopili . . .
Moje mamka ,Jay je vážně nemocná a má rakovinu. Už několik let bojuje s rakovinou,ale tento měsíc je to jenom a jenim horší. Upřímně ? Doktoři jí už moc času nedávají. Je mi z toho do breku,ale musím být silná. Alespoň před ní. Snažím se u ní trávit každý den. Párkrát jsem ani nebyla ve škole,jen abych mohla být s ní.
Co se týče Louise ,tak toho ze srdce nenávidím. Nechci být u něj! Ne po tom jak se ke mě choval.
Doteď si vzpomínám na den kdy od nás odešel a přitom mi šeptal do ucha ,,Nebreč Dan. Slyšíš ? Pššš... Neboj se budu za vámi jezdit a nikdy nikomu nedovolím aby ti ublížil."
Jo jasně ! Jsou to dva roky a on se tu neukáže ani na Vánoce. To jeho ,,nikdy nedovolím,aby ti někdo ublížil..." Pche ! To určitě. Jenom co odjel tak mě začali šikanovat. Mamka to neví. Nechci ji přidělávat starosti. Kdyby to věděla stejně by s tím nic nemohla udělat. Nerada to říkám ale už se sama ani nezvedne z postele,protože je prostě moc slabá. Strašně moc zhubla a vypadá jako tělo bez duše. Bledá,hubená a napojená na přístrojích... Jenom by se kvůli mě zbytečně trápila. Co je taky horšího než bezmoc. Bezmoc k osobě kterou milujete ?
Je těžké se před ní chovat jako že je všechno v pořádku. Ještě těžší je maskovat modřiny po kopancích a řezné rány na rukou.
Mám pocit že celý můj život je jeden velký omyl. A co se týče mého bratra ,tak ten je takový sobec že ani teď tu s mámou není. Určitě se teď valí v posteli s nějakou děvkou. Vlastně bych se tomu ani moc nedivila. Sláva mu doslova stoupla do hlavy. Nechápu co se to s ním stalo. Vždycky by pro nás udělal všechno a teď ? Namachrovaná hvězdička co střídá holky na jednu noc. Teda aspoň pokud média a noviny nelžou. A o těch jeho čtyřech kamarádech radši ani nemluvím. Už jenom ta představa že bych měla být u něj...no fuj ! Zvedá se mi z něj žaludek .Z mého přemýšlení nad tím samolibým hňupem mě vyruší zběsilé pípání přístrojů. ,,Mami !!!" Do pokoje se přiřítí tři doktoři a jeden z nich mě silou vystrčí z pokoje. ,,Co je !? Co se děje !?" Než se stačím na něco zeptat jsem venku z pokoje. Po dlouhé hodině jeden z doktorů konečně vychází ven. ,,Slečno Tomlinson ? Je mi to velice líto ale vaše matka bohužel- Upřímnou soustrast ." Snažím se na něj alespoň podívat ale vodopády slz mi to znemožňují. Doktor se ke mě přiblíží,aby mi potřásl rukou. V ten moment moje nohy vypovídají službu a já sjedu po chladné stěně chodby. Nohy mám přitáhlé k sobě a z očí mi tečou vodopády. ,,Mám vám zavolat psychologa ? Nebo nechcete nějaké prášky na uklidnění ?" Záporně zakroutím hlavou že ne. ,,A volali jsme vašemu bratrovi. Už včera večer,kdy to s vaší matkou nevypadalo dobře. Je na hotelu . Měl by tu být do půl hodiny." Normálně bych na něj vykulila oči, ale teď ? Nezmůžu se ani na pitomou větu. Jen dál brečím. ,,Pošlu sestřičku ,aby vám dala něco na uklidnění. Na bratra můžete počkat tady nebo na sesterně."
Když doktor,který u mě stál odejde následujou ho i ti zbylí dva . Sbírám veškeré síly,co mi v těle zbyly a snažím se dostat k židlím před pokojem. Přestávám vnímat čas. Jediné na co myslím je moje máma. Co bez ní budu dělat ? Nebude tu nikdo za kým bych mohla přijít. Nikdo mě nepohladí po vlasech tak jako ona a neřekne,že všechno bude dobré. A co Louis ? Nenechá mě tady bydlet samotnou. Bude chtít abych se za ním přestěhovala do Londýna. Ale ...tady v Doncasteru mám domov a školu a kamarády. Co to melu ? Vždyť já žádné nemám a ve škole mě jenom šikanují. Komu teď budu brečet na rameni, když ne mámě ?
Z poza rohu chodby se vynoří modrooký kluk s hnědými vlasy a pěkným rozcuchem. Má jak jinak než úplně černé skinny a modré tričko . Okamžitě poznávám svého ,,milovaného bratříčka" On si snad ještě myslí že ho tu budou fotit a proto si nutně musel vzít sluneční brýle.
Nevzmohla jsem se ani na pitomé ,,ahoj,, .Ten arogantní idiot mě ani nepoznal ! Celou dobu chodil kolem mě a kdybych na něj nezamávala,tak by si mě ani nevšiml. Ještě, aby toho nebylo málo tak si myslel,že jsem další z jeho fanynek, protože mi chtěl dát podpis.
On si ze mě normálně dělá prdel ! Kdo proboha nepozná vlastní sestru !? Kousek za ním se ještě vyřítili ti ostatní. Blonďáček s kouskem koblihy v ruce alias Niall ,potom taťka skupiny - Liam, flirtující kudrnáč - Harry a v neposlední řadě pan ,,koukejte na moje vlasy,jsou úžasné !" - Zayn. Toho Zayna nemám ráda snad ještě víc než Louise. Pokaždé když jsem se s ním viděla měl nějakou rádoby vtipnou poznámku k mojí postavě. Jo slyšíte dobře . Byla jsem snad ta nejtlustší čtrnáctiletá holka. Jednou když Louis zázračně dorazil domů (samozřejmě i s klukama) tak se mi Zayn celou dobu posmíval kvůli toho jak vypadám.
Uznávám nevypadalo to moc dobře, ale to ještě není důvod si z toho dělat srandu. Tenkrát mi to bylo strašně líto. Brečela jsem kvůli toho idiota. Rozhodla jsem se začít cvičit a zhubnula jsem. Teď mám dokonalou postavu a to jenom proto že jsem na sobě dřela. Od toho,co mě Zayn a vlastně i Louis viděli uběhly dva roky a já se opravdu dost změnila. Potom mě začali šikanovat a všechno bylo horší a horší. Třeba jako teď.Pohled Louise :
Vím,že na tom máma není zrovna nejlíp,ale netušil jsem,že tak špatně. Dneska mi volal doktor z nemocnice v Donny,kde mamka je. Právě nám skončilo turné,a tak mám půl roku ,,pauzu" . V uvozovkách protože budou různé vyhlášení,rozhovory, focení a akce, na kterých musíme s klukama být.
Hned po tom telefonátu jsem se sebral a odjel za ní. Samozřejmě kluci museli přijet se mnou. Prý ,,psychická podpora".Jakmile jsem dorazil šel jsem rovnou do nemocnice. Na recepci mě nasměrovali k máminému pokoji. Kousek za mnou si to kráčeli kluci.
Dorazili jsme před pokoj. Na chodbě seděla nějaká holka a brečela. Když jsem se podíval pozorněji myslel jsem že mi vypadnou oči z důlků. Čelist mi sjela až někde k podlaze a já s údivem koukal na svojí sestru. Vůbec jsem jí nemohl poznat ! Nebyl jsem doma přes dva roky a za tu dobu se HODNĚ změnila. Vždycky to byla ušmudlaná malá tlustá holka s mastnými vlasy. A teď ?! Sedí tu přede mnou sexy šestnáctka , která by stála za hřích. Nádherné modré oči a rty tvarované do malého srdíčka. A ta postava ... Dlouhé nohy , perfektní zadek ,boky a prostě všechno. Jediné co mi na ni nesedělo byly slzy v jejích očích. ,,Daniell ? Jsi to ty ? " Ubrečená brunetka ke mě konečně zvedla svůj pohled,ale nic neříkala. Spíš mě vraždila pohledem. Za chvíli se od někud vynořil doktor. ,,Pan Tomlinson ?" ,,Ano to jsem já . Co se děje a jak je na tom mamka ?" Doktor se na chvíli odmlčel a potom ke mě natáhl ruku. ,,Je mi to moc líto. Upřímnou soustrast." Kdyby za mnou nestál Liam, tak bych spadl na zem.-----------------------------------------------------------
Ahojky
Takže tohle je první díl. Líbí se vám nebo ho mám zprovoznit z povrchu zemského ?
* Proti Louimu ani klukům nic nemám,ale tady bude Louis trošku Bad boy😉😊TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanfictionLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...