25. Co žes to udělala ?!

6.6K 260 34
                                    

Pohled Daniell
Ráno mě bolí celé tělo a moje neschopnost se postavit je nesnesitelná. Když si uvědomím ,že neležím u sebe v pokoji ,ale u Zayna ,vzpomenu si na včerejší noc. Leží vedle mě a je nahý stejně jako já. V hlavě se mi honí miliarda myšlenek. Co mám teď dělat ? Utéct a dělat ,že se nic nestalo ? Nebo snad dělat soukromou ,,děvku,,? Chce se mnou vůbec být nebo jsem byla další jeho holka na jednu noc ? Další ,která mu jako blbá skočila do postele a on jí využil a s výsměchem odkopnul ?
A co vůbec brácha ? Včera se museli vrátit úplně na šrot ,takže určitě nekontroloval ,jestli jsem ve svém pokoji. V kolik se vrátili radši ani neřeším. 
A další problém na světě. Dneska je jako každý pracovní den v týdnu škola. Jak se tam mám dostat ? Zayna fakt budit nechci a kluci asi nebudou schopni řídit. No možná Luke ? Jo ten by mi mohl pomoct. Každopádně odtud dneska potřebuju vypadnout. Nikdy bych nečekala ,že to řeknu ,ale já dneska chci do školy !

Nenápadně vylézám z postele a přitom samozřejmě šlápnu na miliardu plechovek co se tu valí. Se semknutými víčky se na něj otáčím a ujišťuju jestli ho můj sloní pochod neprobudil. Ten člověk evidentně nemá uši...
Nerušeně si dál pochrupkává jako císař pán. Chtěla bych být on ,protože je fakt super ,když vás vzbudí pět upištěných idiotů ,kteří se hádají o tom jestli budou palačinky nebo lívance a potom ještě o to ,kdo mě pujde vzbudit. A nepomůže ani když se zamknu. Nedělá jim problém kvůli jídlu vyrazit dveře. To ale jenom v případech ,kdy už jejich nenažranost hraničí s šílenstvím. Takže vlastně vždycky. Oni by se snad kvůli jídlu i pozabíjeli . Jednou od toho neměli daleko ,protože o ten poslední kousek pizzy se prostě nemůžou rozdělit. Nakonec to skončilo tak ,že Niall využil chvíle nepozornosti a snědl si to v koupelně jako křeček. Hamoun prostě...
Nicméně Zayn by nejspíš spal ,i když by proběhlo zemětřesení. Nepozorovaně sbírám svoje včerejší oblečení a po špičkách jdu k sobě do pokoje.
Mezitím co na sebe hážu oblečení volám Lukovi. ,,Ahoj Luku. Prosím mohl bys pro mě dneska přijet ? Je to akutní." ,,Copak ? Nemají čas ?" ,,O to nejde ,ale udělala jsem asi něco...prostě potřebuju ,abys mi pomohl." ,,Dan ? Slyšíš mě ? Co se stalo ? Jsi v pořádku ?! Vydrž , hned jsem tam." S bušícím srdcem jdu po schodech dolů. Před domem už čeká Luke. Jsem mu vděčná ,že zatím nezačal troubit. No nic ...snídani zase nestihnu ,takže budu trpět hlady. Na lednici načmárám krátký vzkaz ,že mě veze Luke a běžím za ním ven.

V autě nastalo trapné ticho a hned potom výslech. ,,Tak už mi rekneš ,proč ses do toho mobilu skoro rozbrečela ?" Přemýšlím... Mám mu to říct ? No co...je to Luke ,tudíž taková moje kamarádka v klučičím provedení. ,,O Zaynovi víš , ne ?" Horlivě přikyvuje hlavou. Jasně že jo ! Vždyť mi měl hrát ,,fake přítele,,. ,,No tak ... ehm...já asi nevím jak to říct ?" ,,Zkus to ." ,,No já jsem se s ním vyspala." Žádná nenápadná predmluva...né ...Daniell ,ty to prostě musíš říct na plnou hubu !
Na chvíli se na mě otočil s pohledem jako kdyby právě viděl Selenu Gomez v bikinách. Prostě otevřená pusa dokořán a oči vykulené oči jako kůň. (Pozn.autora : kdo viděl film ,,Drž Hubu" pochopí😂😂)
Málem jsme se kvůli toho vola zabili. No jo...poučení pro příště zní : Neříkej svému nejlepšímu kamarádovi ,že ses vyspala s klukem ,kterého on nesnáší ,protože ten hňup může nabourat. ,,Hele vím ,že jsem neodolatelná ,ale koukej na cestu a ne na mě." ,,Co žes to udělala ?!!!" ,,No slyšíš dobře. Já vůbec nevím jak mě to napadlo ,ale stalo se. Teď netuším jestli toho lituju nebo ne. Nevím ani jak to bere on a co bude dál. Netuším jestli to pro něj byla jenom jednorázovka nebo něco víc. Vlastně ani nevím co budu dělat až mě brácha bude zamykat ve věži a Zayna honit po zahradě s motorovkou ,aby ho vykastroval." ,,Eh...to je na mě nějak moc informací. Bylo to aspoň dobrý ?" Teď jsem pro změnu na něj zírala já. Jak se mě TEĎ může ptát ,jestli se mi to s ním líbilo ?! Prostě Luke no...
,,Nebudu ti tady popisovat svůj sex !" ,,Tak promiň . Jenom jsem chtěl vědět ,jestli by to byla škoda ,kdyby ho brácha fakt vzal motorovkou." Bože to je vůl...
Směju se na celé auto jako idiot a on se po chvilce přidá. Jediný člověk ,který mi dokáže spravit náladu. To na něm mám ráda.
,,Jestli tě to uklidní ,tak JO byla by to škoda." ,,Neboj se ,hm ? Bude to dobrý uvidíš. Začnete spolu chodit. Potom se vezmete a budete mít dítě jménem Luke !" Další salva smíchu. ,,Jak jsi jako přišel na to ,že se bude moje imaginární dítě jmenovat po tobě ?! To by byla fakt výhra..." ,,Jako proč ?" Hraně uraženě našpulil pusu tak jako já a natočil hlavu k okýnku. ,,Protože kdykoliv bych se na něj podívala ,viděla bych tebe ! A co kdyby to byla holka ?! To by byla jako Lacasa ?! To teda chudák moje dítě !" Uraženost mu vydržela přesně půl sekundy ,než se začal smát.

Díky němu jsem už ve škole nemyslela na Zayna. Jenže...škola pomalu končila a já musela domů.
Poslední hodinu jsem měla sevřený žaludek. Částečně hlady a částečně nervy. ,,Dan ?" Drcnul do mě Luke rukou na hodině matiky ,když zpozoroval mojí bledou tvář. ,,Hmm ?" ,,Nechceš dneska zajít třeba do obchoďáku ? Myslím ,že domů se ti moc nechce." S vděčností v očích se na něj usměju. Vytahuju mobil a píšu bráchovi krátkou zprávu že přijdu později. Jo je sice hodina ,ale Chlupaj je zrovna otočený k tabuli ,takže muchechecheche.

Po škole vyrážíme rovnou do obchoďáku. Na školní oběd jsme ani jeden nešli. Kdoví jaký děs by to zase byl. Celkem mě ale udivuje ,že kluk jde dobrovolně nakupovat. S trhnutím ramen vcházíme dovnitř obřího nákupáku.
Asi v šestém obchodě už mám dost ,ale Luke pořád zvesela nakupuje.     U pokladny se zdraví s nějakým klukem a dává mu ...PUSU !!!? Počkat ! Že by mi něco uniklo ? ,,Luku ? Něco o čem nevím ?" Těkám mezi nimi zmateně pohledem. Ten druhý kluk má sportovní postavu ,černé vlasy a zelené oči. Je až nechutně pekný a zamilovaně se culí na Luka. ,, Daniell, tohle je Zach můj ehm...přítel. " ,,Luku to je super ! Proč jsi mi to neřekl ?! A ještě si o tom promluvíme ! A mimochodem ahoj jsem Daniell." Napřáhla jsem k Zachovi ruku a on mě rovnou obejmul. Luke nás s pokleslou čelistí pozoroval a když jsme se vytratili k autu spustil. ,,Kdybych věděl ,že si budete tak rozumět řekl bych ti to mnohem dřív. A než se začneš ptát ,tak jsme spolu už čtyři měsíce a jo jsem gay." No tak na to bych fakt nepřišla. Díky Luku ,že jsi mi to vysvětlil... ,,Jedno ale nechápu." ,,Co ?" ,,Proč ses mě na začátku pokoušel sbalit ?" ,,Ve škole to nikdo neví. Nepochopili by to ,tak radši dělám ,že jsem na holky. Vlastně jsi jediná ve škole kdo to ví. Ale musíš uznat ,že prodávám herecké výkony Leonarda Dicapria." Hrdě se zazubil a pokračoval v jízdě.
Před domem vystoupil a pomohl mi odnosit tašky nahoru do pokoje. Říkala jsem mu ať klidně zůstane ,ale on říkal ,že je už domluvený s Zachem a musí jet.
Dole pod schody jsem ho pevně objala a dala mu pusu na tvář s poděkováním ,že mi to řekl.

-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka moje😘😘
Konečně jsem se dokopala vydat další díl !!😱😱
Snad se vám pořád líbí. Budu ráda za hvězdičku a komentík 😉😊😊
Moc vám děkuju za všechno😍

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat