24. I wanna be with you

7.3K 244 14
                                    

Pohled Daniell
Dole v kuchyni pořád šaškuju v minisukni a v klidu jsem se vrtím v rytmu neznámé písničky ,když mě vyruší něčí odkašlaní. Prudce se otočím a málem u toho sejmu mixér. Skoro se zadusím vlastními slinami z toho jak jsem se lekla. ,,J-jak d-dlouho tam stojíš ?!" Dotyčný nezaujatě trhne rameny a pořád opřený o rám dveří ,mě uznale sjede pohledem. Drze si skousne ret a pohledem se zastaví na mém pozadí. Jo teď fakt lituju ,že jsem byla líná se převlíknout. Divím se že nezačal slintat. ,,Jak to ,že jsi tady ? Neměl jsi být náhodou s ostatními NĚKDE ?" ,,Mohl jsem ,ale radši tady budu s tebou ,kotě." Začal se až nebezpečně přibližovat. Nakonec mě narazil na linku a uvěznil mezi svým tělem . Ruce ,které měl volně ,teď byly na mých bocích a pevně mě svíraly. Z boků se přemístil na zadek a lehce ho zmáčknul v dlaních. To mě donutilo se vzpamatovat a začít myslet mozkem. ,,Zayne c-co to děláš ?" Opět ten arogantní povýšený pohled. Skoro se divím ,že se nezačal smát mé nervozitě. ,,Co myslíš?" ,,Ehm...snažíš se mě znásilnit na kuchyňské lince ?" Teď už se vážně začal smát a já jsem skřivila obličej do nechápavé grimasy. ,,No netvrdím ,že mě to nenapadlo...,ale světě div se ne ,nepřišel jsem tě znásilnit. ,,Jenom jsem se chtěl zeptat ,jestli se se mnou nechceš kouknout na film ?" Pusa mi o kousek poklesla a udivený výraz pořád nemizel. ,,Zavři tu pusu nebo ti tam něco vletí." Zase ty jeho debilní dvojsmysly. ,,A to mi to nemůžeš říct nějak normálně bez toho aniž bys mi sahal na zadek ?!" ,,No mohl ,ale proč bych to dělal ?" Zaskřípala jsem zuby a rozběhla se za ním s úmyslem ho uškrtit. Doběhla jsem ho až v obýváku a doslova po něm skočila ukázkovou šipku. Oba jsme skončili rozvalení na gauči jako dva lachtani. Seděla jsem na něm obkročmo ,rozhodnuta vyzkoušet na něm všechny druhy mučení co znám.

Po deseti minutách lechtání ,kdy se svíjel jako žížala a sliboval všechno na světě ,se mu povedlo mě přetočit pod sebe. No do prdele ! Tohle není fér ! Já chci být taky kluk ! ,,Hmm...role se nám nějak obrátily ,co ?" No tak trošku... můj vyděšený výraz mluví za vše. ,,Ale, ale ,ale kočička má strach ?" No tak né asi... sedí na mě kluk ,který vypadá jako že se mě chystá mučit a grázlovský úsměv mluví za vše. Pobaveně se na mě podívá a začne mě lechtat. ,,P-prosím Z-Zayne ! D-Dost !!" Myslím ,že právě slyšel ro co chtěl... ,,Hmm...a co za to ?" No toho jsem se přesně bála. ,,Pusu." Záporně vrtím hlavou a lechtá mě dál. Nepomáhají ani výmluvy ,že se mi chce na záchod. ,,Odpoledne ti to nevadilo ,zlatíčko a myslím ,že ti nikdo nepomůže,protože jsme tu sami..." ,,T-tak FAJN !!! Hlavně už p-prosím přestaň !" Vítězně se ušklíbl a milostivě ze mě slezl. Posadil se vedle mě a jenom co dosedl si mě stáhnul na klín. Naklonila jsem se k němu a vpletla mu ruce do vlasů. On se mezitím dokonale bavil mou nervozitou. ,,Zlatíčko , já nekoušu." Pobavený podtón v hlase se ani nesnažil skrýt. Nakonec ani nečeká na mě a sám udělá první krok. Spojí naše rty a jemně s nimi začne pohybovat. Zajede mi rukama pod tričko ,což mě nutí vyjeknout. Nevím kde s těma rukama byl ,ale podle toho jak jsou studené ,tak asi Niallovi vyjídal ledničku. Využil mojí nepozornosti a začal mi jazykem prozkoumávat mandle. Hned po tom jsem se odtrhla a posadila se vedle něj. Dělala jsem jako kdyby se nic nestalo a snažila se splynout s gaučem. Moje červené tváře doslova mohly dělat maják. ,,Jsi sexy ,když se červenáš." Jak tohle může vidět ,když je tady tma jako v prdeli !? ,,N-nezapneme ten film ?" ,,Jo klidně . Jaký chceš ?" ,,Hmm...Iron Man ?" ,,Ok' Tak to nachystej a já pro něco zajdu." No překvapuje mě ,že až na moje nachově rudé tváře neměl žádnou debilní poznámku. To je fakt divné... Nicméně film je náchystaný a on nikde. Za chvíli se přižene a v ruce drží flašku čehosi... ,,Víš ,že je mi šestnáct ?" ,,Jo no a ?" ,,No a tohle jako džus nevypadá." ,,Mám to brát jako že nechceš ?" ,,To jsem neřekla."

Po půl hodině už Zayna film absolutně nezajímá a věnuje se tomu jak mě nasrat. No daří se mu to...
,,Jestli sis nevšiml ,tak já se na to dívám ty chodící testosterone !" ,,Víš na co jsem si právě vzpomněl ?" No tak uvidíme ,co z té jeho nagelované hlavy zase vypadne. ,,Jestli si dobře pamatuju na ten live rozhovor v televizi...slíbil jsem ti že za toho stojáka a ten cucflek mi zaplatíš." Než jsem se stihla vzpamatovat ,ležela jsem pod ním. Trochu mě to děsí ,protože přece jenom doma nikdo není a co mu brání mě znásilnit ? Vím že by to neudělal ,ale kdesi hluboko v podvědomí mě to napadlo. ,,C-co t-teď jako hodláš dělat ?" ,,Chci něco vědět." ,,C-co ?" ,,Máš mě ráda ?" Tímhle mě dostal. Čekala jsem naprosto cokoliv ,ale že se mě zeptá i na něco chytrého ? No já žasnu.Vždycky měl akorát tak narážky na sex ,ale teď ?
Pohledem zkoumá každý můj kousek obličeje a netrpělivě čeká na odpoveď. Cítím se jako v zoo. Uvězněná pod jeho tělem , bez možnosti utéct. Očima těkám z jednoho místa na druhé a snažím se najít bod ,který nebude jeho hlava. Je u mě tak blízko ,že cítím jeho horký dech na svém obličeji.
,,Možná."
Na tváři se mu rozlil grázlovský úsměv a pohledem se zaměřil na moje rty.
Začala jsem mu jeho polibky oplácet a postupně je prohlubovat. ,,Baby tohle mi nestačí." Zasmála jsem se a jemně ho zatahala za konečky černých vlasů. Jasně , že jsem cítila co to s ním dělá. Musela bych být v kómatu ,abych TO necítila. ,,Nadrženost je hrozná věc co ?" ,,Ani netušíš jak moc." Schválně jsem pozvedla pánev proti té jeho a provokativně mu zavzdychala do úst. Zaskučel a skousnul si ret. Rukama zabloudil pod mé tričko a nahmatal zapínání podprsenky. Nenechavé ruce jsem mu odrazila a on frustrovaně zavrčel. Omotala jsem si nohy kolem jeho boků a stiskla kolemy. Pochopil...chytil mě pod zadkem a  zvedl se i se mnou ze sedačky. Celou cestu po schodech mě hladově líbal a u toho mi slastně vrčel do ucha nadržená slůvka o tom ,co se mnou hodlá dělat.
V jeho pokoji mě hned narazil na studenou stěnu a začal mě z zbavovat oblečení. Tričko odhodil někam do prostoru a minisukni to samé.
Potom mě přenesl do postele a nalehl. Zatlačila jsem mu do hrudi a přetočila ho pod sebe. Sedla jsem si na něj obkročmo a zavrtěla se na ,,vhodném,, místě. Dostalo se mi dalšího frustrovaného povzdechu. Sám už neměl tričko ani tepláky.
Prsty jsem se zahákla za lem jeho boxerek a stáhla je až ke kotníkům. Vytřeštila jsem na něj oči a čelist opět hledala někde na podlaze. ,,Líbí ?" Pobaveně mě sjel pohledem a neodpustil si škodolibý výraz. No možná je teď ta vhodná doba mu něco říct...
,,Zayne , j-já jsem ...ještě jsem ne- teda já jsem ještě...panna ." Teď jsem nebyla já ten kdo na toho druhého koukal jako kdyby viděl ufo. Po několika vteřinách překvapený výraz zmizel a nahradil jej ...starostlivý ? Konejšivě si mě přitáhl do obětí a potom se mě zeptal ,jestli to chci. Moje nejisté zakývání hlavou znamená ano.
Ani nevím kdy to stihl ,ale ležím pod ním bez spodního prádla. Je nade mnou a ujišťuje se ,že opravdu chci ,aby to byl on. ,,Neboj se . Hm?"
Položí se mi mezi nohy a jediným pohybem pánve zničí všechny moje obavy. Prohnu se v zádech a začnu si to užívat. Ani jeden se nesnažíme skrýt naše zvukové projevy. Proč taky ?
Když je po všem ,svalí se vyčerpaně vedle mě a oba vydýcháváme to co právě proběhlo.

-----------------------------------------------------------
HI I'm back !!!
Po dopsání tohohle jsem momentálně červená až na zadku. Omlouvám se ,ale větší ,,prasárnu,,😂 fakt psát nebudu. Vím ,že to čte moje sestřenka a ještě kamarádka a je to něco jiného když ty lidi znáte 😂😂😂 takže tak... Vážně se omlouvám ,ale lepší to nebude 😥

Nicméně vám šíleně moc děkuju!!! Už před 3000 přečtení 😱😱 a #35 v kategorii fan fikce !!!!!!!! Moooooooc vám děkuju. Udivuje mě ,že tenhle můj nesmysl vůbec čtete😂😂 takže DÍKY 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Love you all😘😱😍

 Udivuje mě ,že tenhle můj nesmysl vůbec čtete😂😂 takže DÍKY 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘Love you all😘😱😍

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat