Pohled Zayna
Se svěšenou hlavou se doslova plazím domů. Vím co musím udělat. Musím to Daniell říct a už teď vím ,že to bude jako vrazit osobě,kterou miluju nůž do srdce. Vlastně to bude tisíckrát horší.
Představte si ,že máte někoho ,kdo vám věří. Kdo vás vždycky podrží a kdo vás miluje a vy za ním příjdete a vrazíte jí nůž do srdce. Ještě k tomu začalo venku pršet. Jo...i počasí už mě nejspíš nenávidí.Úplně promočený a zničený si sundávám bundu a pohledem hledám Daniell.
Kluci sedí v obýváku a čumí na nějaký přiblblý film. Daniell je mezi nimi hrozně nasáčkovaná a vypadá to že se nemůže ani nadechnout. Louis ji drtí v objetí a ona se mu opírá o hruď. Prostě dokonalá rodinná idylka.
Skopnul jsem boty a šel směrem k nim. Všichni se na mě celou dobu dívali ,jako kdybych měl něco s obličejem. Uznávám ,že připomínám promrzlého bezdomovce ,kterého právě přejel kamion. Vypadá to dokonce jako kdyby se mě báli.
,,Daniell...m-můžeme s-si promluvit ?"
Vysoukal jsem ze sebe a měl co dělat ,abych se sám nad sebou nerozbrečel.
Ona nechápavě kývla a vydala se za mnou do kuchyně. Na tváři jí seděl nádherný úsměv ,ale když se na mě podívala její koutky se svěsily směrem dolů. Vypadala starostlivě a najednou i vyčerpaně a smutně. Opřela se o kuchyňskou linku a naznačila mi ,abych začal. ,,Nechceš se radši posadit ?" Pro jistotu jsem se zeptal ,kdyby to s ní náhodou šlehlo. ,,Zayne chtěl jsi se mnou mluvit ,tak mluv. Co mi chceš říct, zlato ?" Bože...ona je tak milá a naivní. Jak na někoho jako jsem já může ještě vůbec mluvit !? Kdybych byl ona ,tak už se sebou v životě nepromluvím. Vážně...jak s takovým prolhaným bastardem může ještě být ?! Já bych utekl po prvních pěti minutách vztahu sám se sebou.
,,No víš...já nevím jak začít." ,,Zkus to od začátku." Lehce jsem se uchechtnul. Vážně miluju jak si z každé situace dělá srandu. ,,Pamatuješ si ještě jak jsem byl před dvěmi měsíci v tom baru , ožral se a potom v novinách psali ,že jsem se s někým vyspal ?" ,,Zayne...vážně se mi nelíbí kam tímhle směřuješ ,ale JO pamatuju. Na TO vážně nejde zapomenout. Tenkrát jsi mi na kolenou přísahal ,že to není pravda a potom jsme se dali dohromady." Zdá se být klidná ,ale už teď vím ,že za chvilku vybuchne. ,,Takže si to pamatuješ...no super. Já jsem si tenkrát nebyl jistý ,jestli jsem s ní spal nebo ne ,ale byl jsem si téměř jistý ,že ne." Daniell se zhluboka nadechla a už jsem si myslel ,že mi jednu vrazí ,ale zatím nic nepřicházelo. Jen tam stála a viděl jsem ,že po tváři jí teče pár slz. Vypadala jako duch. Dívala se jakoby skrz mě , až mě to děsilo.Lítostivým pohledem mi naznačila ,abych pokračoval. ,,Jenže potom přišla ona a... Daniell j-já s ní čekám dítě." A najednou to přišlo. Dostal jsem facku jako ještě nikdy v životě. Tvář mě pálila a já ležel na zemi ,rozpláclý jako mrož. Čekal jsem ,že po mě třeba začne ječet nebo prostě něco... , ale ona nehnutě stála na místě a po obličeji jí tekly vodopády slz. Celá se třásla pod sílou vzlyků ,ale nevydala ze sebe ani slovo. Její ledový ,,klid,, mě vážně děsil. ,,Daniell prosím...prosím řekni něco ! Cokoliv !"
Smutně se na mě podívala s ledovým klidem. ,,T-ty t-ty jsi mi přísahal...díval ses mi do očí a- stejně jsi mi lhal. Lhal jsi mi do očí , Zayne ! Jak jsi... jak ses mi mohl podívat do očí ?! Nebylo ti to...Miloval jsi mě vůbec ?" Naprosto jsem ji zničil. Zničil jsem všechno co mezi námi kdy bylo. A za všechno může ONA. Ta kurva Camille. ,,Samozřejmě ,že jsem tě miloval ! Sakra ,Daniell, já tě miluju ! A chci s tebou být jen-" ,,Ne. Já nechci slyšet tvoje trapné výmluvy nebo omluvy a to jak mě ,,miluješ". Víš...kdybys mě někdy miloval , tak se nevyspíš s nějakou kurvou v baru ! Já-já už tě nechci nikdy vidět ! Běž ! Běž si za svou milenkou a mě dej pokoj ! Myslím ,že už jsi mi ublížil víc než dost !" ,,Sakra ,Daniell, já tě miluju ! Tak jako nikdy nikoho ! Dej mi prosím šanci to napravit." Klečel jsem před ní na kolenou a ponížoval se ,ale s ní to ani nehlo. Pořád jí jen stékaly po obličeji další slzy. ,,Jak to chceš sakra zpravit !? To hodláš lítat mezi mnou a holkou ,která čeká tvoje dítě !? Tak na to zapomeň ! Víš ,Zayne...šikanovali mě a bili ,ale nikdy mi nikdo neublížil tak jako ty právě teď."Se slzami v očích se rozběhla nahoru. Když jsem se otočil a chtěl běžet za ní ,tak mě k zemi srazila Louisova pěst. ,,Já jsem tě varoval ,Zayne. Řekl jsem ti ,abys jí neublížil ,ale ty jsi to stejně udělal ! Doufám ,že jsi k tomu měl fakt dobrý důvod ,jinak se rozluč se svým životem !" Fajn...zbohem živote... ,,Řekl jsem jí ,že čekám s tou holkou z baru dítě."
Dál už si pamatuju jenom pramínky krve stékající mi po tváři a následně to jak jsem omdlel po poslední ráně.Pohled Daniell
Celý večer probíhal skvěle. S klukama jsme seděli v obýváku a koukali na nějakou komedii. Jediný kdo chyběl byl Zayn. Jako vždy poslední dobou. Naposledy jsem ho viděla asi ve středu ,kdy se vrátil opilý a naprosto nepoužitelný. Dneska už je sobota a sem se chodí jenom vyspat. Mám pocit ,že se mi vyhýbá nebo ,že už...že už mu nestačím. Jako by se mu to se mnou nelíbilo.
Někdy v polovině filmu se objevil Zayn. Byl bledý a vypadal opravdu příšerně. Vážně se tvářil doslova jako kdyby někdo umřel. Poslední dobou tak vypadal pořád ,ale dneska obzvlášť. Potom se doplazil až ke mně. ,,Daniell...m-můžeme s-si promluvit ?" Začal koktat a mně bylo jasné ,že to nebude nic dobrého.
Odešli jsme do kuchyně . Postavil se přede mě a vlastně mi řekl ,že celý nás vztah byla lež. Že mě podváděl a ani mu nevadilo jak mi před dvěmi měsíci lhal do očí. Jak mi vlastně celou dobu lhal.
Nakonec si přede mnou kleknul a prosil mě na kolenou ,že mě miluje. Kdyby mě miloval...nepodvedl by mě.
On to ví moc dobře. Ví ,že já odpustím téměř cokoliv ,ale nevěru ? Možná... jemu i to možná jo. Ale on s tou holkou čeká dítě ! Nemůže si přece myslet ,že bude běhat mezi mnou a jí. Nemůžu tomu dítěti sebrat tátu ! To...to nemůže myslet vážně.Už jsem nedokázala zadržovat slzy. Utekla jsem nahoru do pokoje jako malá holka.
Zavřela jsem se v koupelně a sesunula se po dveřích. Přitáhla jsem si kolena blíž k sobě a naplno se rozbrečela. Na vaně se povalovala žiletka a já...
Slíbila jsem Zaynovi ,že už to neudělám ,ale on mi ublížil ! Lhal mi ! A já mu tak naivně věřila... Bože já jsem tak hloupá a naivní kráva ! Jak by mě vůbec mohl milovat !? Podívej se na sebe Daniell ! Jsi jenom ubohá nicka ! Malá bezvýznamná děvka ,která se ještě před pár měsíci kroutila v baru u tyče! On je zpěvák ,kterého zná půl světa ! Jak bys pro něj mohla být dost dobrá ?!
Komu budu chybět ? Nikomu...Zaynovi se uleví a bude vychovávat svoje dítě s NÍ. Bráchovi už nebudu na obtíž a nebude se za mě muset stydět. Stejně mu dělám jenom ostudu. Jsem prostě omyl ,chyba , nedopatření... Všem by bylo líp ,kdybych nežila.Natáhla jsem se po žiletce a v momentě ,kdy jsem chtěla udělat první tah ,se rozrazily dveře. Brácha mi vytrhnul žiletku z ruky a já se mu rozbrečela do trička. Ani jsem nepostřehla ,že by klepal ,ale nejspíš se sem snažil dostat docela dlouho. ,,Daniell co tě to napadlo !? T-ty ses chtěla zabít !!!?" ,,Já už nemůžu !Chápeš to !Komu bych tady chyběla !?" ,,Daniell...takhle neuvažuj jasné ?! Mě bys chyběla ! Sakra...vždyť jsi jediná kdo mi zbyl !" Dál jsem už jenom brečela a ignorovala Zayna ,který se snažil dostat dovnitř.
-----------------------------------------------------------
HI everyone i'm back !!!😊😊😈😈
Doufám že se líbí ❤😊
Prosím snažte se mě nezabít 😉 děkujuuuu. Miluju vás zlatíčka💋❤😘😊. Ty vaše komentáře mi vždycky zvednou náladu👌😂😂👌.😘 Hvězdička🌟🌟 a komentík potěší.TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanficLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...