27. Ty idiote ! ON JE GAY !!!

6.3K 244 7
                                    

Pohled Zayna
Když už mě konečně nechal být ,vypadal že by mu nevadilo to zopakovat. Bylo to sice riskantní ,ale potřebuju to vědět. ,,Můžu aspoň vědět ZA CO !!! A proč Daniell brečí ?" Natáhl jsem ruku jejím směrem ,ale už tam nikdo neseděl. Nejspíš odešla.
Louis vypadal jako že mi vrazí znovu. Nejspíš ale usoudil ,že už mě zdemoloval dostatečně ,protože nic nepřicházelo.
,,Můžeš mi ty idiote vysvětlit proč jsi to udělal ?" Fajn. Naprosto netuším o čem to tu mele. Napadá mě akorát ,že zjistil to s Daniell. Ale proč by brečela ? ,,Promiň ,že jsem tak natvrdlej ,ale netuším o čem to mluvíš." Možná jsem to řekl až s moc velkým klidem. Opět jsem se válel po zemi a plival krev. Na tváři jsem měl obří červený flek a pod okem monokl,který pomalu začal nabírat fialovou barvu.Cítil jsem jak mi z obočí teče úzký pramínek krve. ,,Tak ty nevíš !? Co sis doprdele myslel ,že asi udělám ?! Zayne, ty jsi opravdu král všech idiotů ! Mám tě rád jako svojeho bráchu ,ale tohle jsi posral na plné čáře ." Ok tak jo mysli negramote ! Co jsem udělal ? Jestli se ho zeptám ješte jednou ,tak už asi budu bez zubů. Nicméně...
,,Louisi, promiň ! Ale než mě znovu praštíš ,tak bych kurva rád věděl ZA CO !!!"
Celý se nepřímil a díval se mi zhluboka do očí. ,,Tak třeba ZA TO ,že jsi mi ojel mojí sestru ! " Plesk další facka. ,,ZA TO ,že jsi jí ublížil !" Další facka ,tentokrát z leva. ,,A ZA TO,že jsi jí podvedl s nějakou děvkou v baru !" Teď jsem schytal takovou ,že jsem sebou švihnul o zeď a lehce jí promáčknul. Vypadám jako kdyby se po mě projel tank a proběhlo se na mě stádo nosorožců. Krev mi teče snad ze všeho. ,,Je ti líp !?" ,,Ani ne ! " Naštvaně po mě prskne odpověď. Klouby má od krve a celkově vypadá hrozně. ,,Já uznávám ,že jsem se s Daniell vyspal ! Ale s nikým jsem jí nepodvedl ! Jo byl jsem v baru ,protože jsem byl nasraný na toho borce se kterým se venku držela za ruku a potom ho dotáhla sem ! Takže i kdybych jí podvedl ,tak ona s tím klukem začala první ! A já v tom baru s nikým nespal ,takže nevím o čem to tu meleš !"
,,Ty idiote !!! Vždyť ten kluk ,kterého jak ty říkáš ,,dotáhla " je kurva GAY a dokonce má přítele !" Moje čelist se válela někde u podlahy a doslova jsem na něj čuměl s otevřenou pusou. Tak tohle mění celou situaci. ,,A co se týče toho ,že jsi v tom baru s nikým nespal ,tak to vykládej někomu jinému ! Na obličej mi přistál další debilní článek z bulváru. Hmm...tak se podíváme co ty svině zase na někoho našli. Hmm... Justin Bieber , Selena Gomez...pořád znuděně obracím stránky toho kusu blbostí. Já a nějaká děvka...POČKAT !!! JÁ a- . Co jsem sakra dělal !?
Jako idiot civím na fotku mě a nějaké holky. No holky... děvka zmalovaná tak ,že bych jí pod tou vrstvou make-upu ani nenašel. Umělé prsa , špatně odbarvená blondýna a jediné co nemá umělé bude s největší pravděpodobností mozek ,protože ho nemá a na ten umělý ji už nezbylo. Skoro polonahá. Je jenom v nějaké mini sukni a tílku. Na té fotce mi sedí na klíně a celá se na mě doslova lepí jako sirup. Uznávám...ta fotka moc nevině nepůsobí.
Pod touhle fotkou je dost dlouhý článek. ,,Zpěvák skupiny One Direction - Zayn Malik byl viděn v baru s neznámou ,,dívkou,, , která tvrdí ,že se zpěvákem strávila noc. Patří tento idol náctiletých dívek mezi další děvkaře ,kteří si neudrží vztah ?"
Tohle už vážně přehání. Takové hyeny člověk jen tak nenajde. Jak může být někdo taková svině a vydělávat si peníze na tom ,že někomu jinému zkazí život !? Jak se sebou můžou žít !? Svědomí je očividně už jenom slovní obrat.
Já si toho sice moc nepamatuju ,ale kdybych už tu holku přetáhnul ta bych si to snad sakra pamatoval ! Ještě k tomu s touhle zmalovanou plastikou ! Tak s tou jsem určitě nespal ,protože tenhle ksicht by mě strašil ještě hodně dlouho. Napadá mě hned milión důvodů proč by si to mohla vymyslet.
Jedno mi ale vážně vrtá hlavou...
Spal jsem s TÍMHLE nebo ne ?
Něco mi říká že ne ,ale byl jsem fakt na šrot...
Úplně jsem zazdil Louise ,který mě celou dobu pozoruje. ,,Tak koukám ,že se ti rozsvítilo...Doufám ,že jsi se sebou spokojený. Já jsem ti schopný odpustit ,ale myslím že u Daniell jsi skončil. Nepřibližuj se k ní nebo ti udělám ze života peklo a zmaluju tě tak ,že tě tvoje vlastní máma nepozná ! Rozuměl ?!"
,,Louisi, počkej !" Zastavil se v chůzi a otočil se ke mě čelem. Bylo na něm vidět ,že by mě nejradši zabil.
,,Já ti přísahám ,že jsem s tou holkou nic neměl. Byl jsem opilý a nevěděl jsem o sobě ,ale tohle... přísahám ti ,že ne." Sám koukám co jsem vypustil z pusy. Jak jsem mohl přísahat na něco , co ani nevím jestli je pravda ?! Bože chraň mě před vlastní blbostí !
Nicméně... Vypadá to že mi uvěřil. ,,To by ovšem měnilo celou situaci. Když pominu to ,že jsi se vyspal s mojí sestrou..." Nechal větu vyznít do ztracena. ,,Tak se omlouvám." ,,To je v pohodě ,kámo." ,,Už ti jenom zbývá to vyřešit s Daniell. Fakt ti nezávidím." Pobavenost v jeho hlase se ani nesnažil zakrýt. Vážně kamarád toto...
Sedli jsme si na gauč a oba se bavili ,jako kdyby se nic nestalo.
,,Jak jste se vy dva vůbec dali dohromady !? Bez urážky ,Zayne ,ale ona tě přece nenáviděla ." ,,To víš...jsem prostě neodolatelný." Louis se mlátil smíchy do nohou. ,,Hej ! To není vtipný ! Jsem naprosto dokonalá partie !" Další výbuch smíchu.
,,Jak to vy dva teď vlastně máte ?" ,,No-"
Dolů sešla Daniell a dívala se mi přímo do očí. Louis se samozřejmě jako největší kamarád musel vypařit jako pára nad hrncem.
,,Daniell já-"
,,Sklapni. Nemusíš to říkat znova. Poslouchala jsem vás...
Zayne ? " ,,Ano " ,,Můžeš mi přísahat ,že jsi s ní nespal ?" S nadějí v očích se na mě podívala a já neměl sílu říct jí to. Co bych jí řekl ?Jsem idiot a myslel jsem si ,že chodíš s Lukem , a proto jsem se ožral jako prase a absolutně netuším co jsem dělal nebo jestli jsem se s ní vyspal.
No...to by asi nebyl dobrý začátek. Vím jenom ,že ona je první holka ,ke které cítím něco tak silného. Jsem si jistý jenom tím ,že jí miluju a teď jí nehodlám ztratit.
,,Přísahám ,Daniell.. miluju tě."
Zorničky v očích se jí nadšením roztáhly a ona mi skočila kolem pasu.
Začali jsme se líbat a skončili u mě v pokoji.

Možná jsem hajzl ,ale momentálně ten nejšťastnější na světě. Jsem přesvědčený ,že jsem s tou holkou nic neměl ,ale jistý si fakt nejsem.
Po našem společném výkonu , se mi vyčerpaně schoulela v náručí a oba jsme usnuli.

-----------------------------------------------------------
Hi everyone I'm back !!!😘😊
Tak jo pomalu se blížíme ke konci. Vidím to tak ještě na pár kapitol. Doufám že se vám pořád líbí 😊 budu moooooooooooc ráda za hvězdičku 🌟🌟🌟 a komentík 😊😊
Jinak vám opravdu děkuju za všechno. Komentáře mi vždycky zvednou náladu po dnu ve škole 😵😊😘😘😘😘😘 jste úžasní😘 love you all ❤❤❤❤💋💋
A mimochodem....už jsme za 4000 přečtení !!!! 😱😱😱Já vás miluju❤❤❤
Btw co říkáte na nový cover ?

už jsme za 4000 přečtení !!!! 😱😱😱Já vás miluju❤❤❤Btw co říkáte na nový cover ?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jako...snaha byla no...neumím to😥 takže...😉😉😂😍

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat