6. Proč zrovna já ?

8.7K 315 15
                                    

,,Čau,Zayne,, Naprosto znechuceně lezu k tomu hňupovi do auta. Představa další půl hodiny,jak s ním jedu v autě a hned mám chuť se zabít. Nechápu,co měl Louis tak důležitého na práci,že pro mě nemohl přijet nebo proč nemohli ostatní. ,,Co tak naštvaná ?" Opět zavírám oči a počítám do deseti. On si toho všimne a začne si ze mě vyloženě dělat srandu. ,,Můžeš mi říct,proč nepřijel Louis nebo KDOKOLIV jiný !?" Na chvilku se zamyslí a potom odpoví. ,,No můžu, ale nechci,protože jsi protivná." Já ho zabiju ! Přísahám,že ho zabiju !!! Pitomě se culí a moje chuť zabít ho roste. V autě je po chvilce trapné ticho a já se začínám nudit. ,,Zayne,nemůžeš aspoň zapnout rádio ?" S protočením panenek ho zapíná a zrovna hraje ,,love me like you do,, no jo ,,super" miluj mě tak jak to děláš jo  tak to úplně neklapne. Zayn se opět pitomě zaculí. V jeho očích tančí malé ohýnky a je mi jasné co chce udělat. ,,Ne !Zayne opovaž se ! Nebudu to tvoje kvílení pos-" ,,So love me like you do . Lo-lo-love me like you do. Touch me like you do . To-to-touch me like you do. What are you waiting for ?" No fuj ! To byl zase nápad za všechny prachy,Danielle. Můj znechucený výraz mluvil za vše... prý,, dotýkej se mě jak to umíš jen ty". Naštěstí velmi rychle sklapnul. To mu ještě vrátím ! Bude trpět muchecheche ! No a teď se směju jako psychopat.Vlastně jo.Jedu přece za mým bratrem a těma idiotama,což je skoro jako ústav pro duševně nemocné.
No konečně ! Jsme u nich doma a já můžu konečně vystoupit z toho auta. No i když...v mém podání to vystupování vypadalo spíš,jako kdyby někde vybuchla bomba a já před ní utíkala. Zayn tam seděl jako opatřený a já jsem zběsile bouchala na dveře. Ve dveřích se objevil Liam se slovy ,,Hoří snad nebo co ?!!!,, Málem jsem ho sejmula k zemi jak jsem utíkala. No co ? Cesta se Zaynem mě psychicky poznamenala. Liam jenom zíral a do dveří se po chvíli vtěsnal i Zayn. Zbytek kluků seděl v obýváku a všichni se smáli. Když jsem zaregistrovala Zayna ve dveřích začala jsem brát schody po dvou. Z dola byl slyšet opět jenom smích. Potom i nějaké hlasy. Rozpoznala jsem Louise ,,Říkal jsem ti abys ji vyzvednul a né jí způsobil trauma. Co se vůbec stalo,že byla tak naštvaná ?" ,,Nic jenom jsem si zpíval. Nechápu,co se jí nelíbilo." Potom už jsem jim nerozuměla a na moje dveře se ozvalo klepání. S protočením panenek jsem řekla ,,dále" a čekala kdo to je. ,,Bože ! Co je zas !?" ,, Klidně mi říkej Zayne. Bůh zatím nejsem. Jenom ti mám říct ať jdeš dolů. Louis s tebou chce mluvit." ,,Trhni si !" Chtěla jsem mu zabouchnout dveře před nosem, ale než jsem to stihla měl mě přehozenou přes rameno a na zadku jsem měla jeho ruku. ,,Když jsem říkal, že chce s tebou mluvit,myslel jsem tím HNED,kotě." ,,Za tohle tě zabiju Maliku !! A dej tu ruku výš !" Zase se jenom pitomě zasmál. Bože !! Jak on mě tím jenom sere. Tu ruku každopádně neposunul. Došel se mnou až do obýváku a hodil mě rovnou Louisovi na klín. Hned jsem po něm vystartovala s jasným cílem: zaškrtit toho hňupa. Což by se mi i povedlo, kdyby mě nechytil Harry a Louis za ruce a nestáhli zpátky na gauč. Doslova jsem zavrčela a překřížila ruce na hrudi. ,,No,tak co je !?" ,,Nic. Jenom jsem chtěl vědět jak bylo ve škole a proč jsi naštvaná na Zayna ?" Eh...vážně mu nemám chuť mu nic vysvětlovat. ,,Jestli to je všechno tak bych ráda šla. Pokus o odchod mi byl opět znemožněn Harryho rukou. ,,Nikam mladá dámo. Ani se odtud nehneš." Fajn ,Daniell, uklidni se. Napočítej do deseti a potom mu odpověz. ,,Jak bylo ve škole !? Pche... nezajímalo tě to dva roky ! Co tak najednou ? Máš na mě čas ? Hmm...zajímavé,protože já na tebe ne ! Byla jsem ti ukradená ! Já i máma ! Kam se podělo neboj,Daniell budu vám volat a nikdy nikomu nedovolím aby ti ublížil. ?!!Hmm...? Kde jsou tvoje pitomý sliby teď ? " Úplně jsem vybouchla.Nemohla jsem to v sobě už dál dusit. Rozbrečela jsem se a utekla k ,,sobě"do pokoje. Skočila jsem do postele a schoulila se do klubíčka.

Musela jsem spát hodně dlouho, protože když jsem se vzbudila byla venku tma. Nahmatala jsem mobil. Bylo na něm 19:48 . No super to jsem prospala šest hodin. V noci neusnu. Nicméně...mám neskutečný hlad a můj žaludek to dává dost jasně najevo. Měla jsem v plánu se zvednout a jít si něco vzít,ale opět se ozvalo klepání na moje dveře. Nic jsem neříkala a dveře se otevřely. Stál v nich Louis a vypadal hrozně. Přitáhla jsem si nohy blíž k tělu a více se zachumlala do peřin aby nebyly vidět moje modřiny,které se ještě nestihly zahojit. Místy se slily do velkých tmavých fleků. ,,Můžu...?" Zvedla jsem uslzený obličej a koukla na něj. ,,Je to váš barák." Víc chladně to už ani říct nešlo.Zničeně si ke mně přisedl. ,,Mrzí mě to,Daniell.Moc. Můžeš mi to prosím odpustit ? Bylo toho na mě moc a teď,co máma...no a já tě dostal do péče...Bral jsem to jako druhou šanci. Vždyť jsme k sobě měli blízko. Prosím...princezno." ,,Takhle mi už nikdy neříkej ! Ty nevíš,co všechno se stalo za tu dobu co sis lítal po světě ! Bylo ti ukradené,že mi někdo-" Naposlední chvíli jsem se zarazila a začala brečet. ,,Že ti někdo co ? Princezno mluv se mnou.Prosím,Daniell. ",,Auu !! Sss... pust ! To bolí ! Au!" On mě obejmul. Chtěl se mi jenom omluvit,ale to objetí tak šíleně bolelo, že jsem to už nemohla vydržet a vyjekla jsem bolestí. Do pokoje se samozřejmě hned přihnali i ostatní. Začala jsem brečet. Bylo mi jasné,co teď udělá. Nechápavě se na mě podíval a vyhrnul mi tričko kousek pod podprsenkou. ,,Bože Daniell !!! Jak !? Kdo !?" Chápu,že pohled na moje břicho plné modřin není zrovna příjemný. Kluci se ke mě nahrnuli a všichni si okolo nás posedali. ,,Potřebovala jsem tě ! A tys nikde nebyl !"

-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka 😘
Tak máme tu další díl snad se vám líbil 😘

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat