22. ,,Geniální,, plán

6.5K 251 10
                                    

Pohled Daniell
Ráno...Budík...Ach úplně umírám nedočkavostí ,kdy mi konečně zazvoní ten tichý a melodický zvuk mého milovaného budíku hned vedle mé hlavy. Jo...tak přesně to se nestalo. Po včerejším nechutným úklidu mě bolí snad každý kousek těla. Od malíčku na noze až po špičku nosu. Moje vlasy připomínají vrabčí hnízdo ,které rozsedl dinosaurus. Hlava mi třeští z toho debilního zvuku budíku. Nepříjemnější jsou snad už jen Louisovy nohy a hodina matiky,češtiny...no to by jsme tu byli hodně dlouho. Můj dech voní přibližně jako stádo skunků a můj vzhled celkově připomíná člověka ,kterého přejel buldozer a sedl si na něj chlupaj (naše učitelka). Když už moje chuť umřít a zahrabat se pod zem jako hovnivál vystoupala na nejvyšší bod , vpadlo mi do pokoje stádo uječených květáků. Bože dej mi sílu přežít tu vlnu blbosti. ,,Ségra dělej vstávej !!!!" Já . Je . Zabiju ! ,,Co blbnete !!!!!?" ,,Je přece úterý !!!!" ,,No a co má jako být ?!" Jediný rozdíl byl v tom ,že já jsem řvala vztekem a oni nadšením. ,,Dneska jdeš do školy !" Eh...no ,,paráda" na to bych bez nich fakt nepřišla. Jaké to jen překvapení...

Vymrštila jsem se do sedu a napřáhla ruce před sebe v gestu ,,já tě zabiju!" Hodlala jsem uškrtit prvního co by mi přišel pod ruku. Nicméně ten zmetek uhnul ! Když jsem se konečně rozhodla milostivě otevřít oči ,stáli všichni nade mnou a tvářili se až moc spokojeně. Egggr....skřípala jsem zuby a dívala se ty jejich debilní úsměvy. To mě jako vážně budí jenom,aby mě naštvali ?!  Tohle je ještě bude mrzet ! O to se ještě postarám. 

Co se týče Zayna ,tak náš ,,vztah,, je někde na bodu mrazu. On mě se chová jako kdybych neexistovala a chodí kolem mě jako duch. Harry má dneska splnit sázku a...Á !!! Tak proto se tváří tak spokojeně.Hmm...Tak jo mám o trošku lepší náladu.Z Harryho utrpení se hned cítím líp . Mám takový pocit zadostiučinění za ten včerejší úklid.

Nicméně ty tři paka se nade mnou pořád přiblble culí.Ten třetí se tváří jako že tam není a Harry se zase tváří jako u mučení. No a já mám jenom kalhotky s krátkým tričkem na spaní ,peřinu někde na zemi a u sebe v pokoji pět pubertálních kluků. Normálně to zní jako vtipná reality show ,ale mě to tak vtipné nepřijde , když jeden z nich je můj bratr a ten zbytek právě začal slintat. ,,Ehm...no jsem moc ráda ,že máte tak rádi úterý ,ale já jsem tady polonahá a ráda bych se převlíkla." Vysloužila jsem si převrácení očí a pár Harryho připomínek. Nicméně konečně vypadli !

Fajn...už jsem vzhůru.Převalila jsem se na posteli a nahmatala mobil. ,,No do prdele !!!" Jak dlouho tady otravovali vzduch !? Je za dvacet minut osm a i kdybych vyjela hned teď ,tak to nestihnu.A tím ,,já bych vyjela,, myslím Zayna. Bleskovou rychlostí jsem vylítla z postele a zamířila ke skříni. Vyházela jsem první věci ,které mi přišly pod ruku a nasoukala se do nich. Ve výsledku to vyhrála černá mini sukně ,bílé tílko a moje černá kožená bunda. Sice mi asi zmrzne zadek vzhledem k tomu ,že je půlka ledna,ale na převlíkání nemám čas. Tak a teď nastává otázka dne. Hygiena nebo jídlo ? No miluju jídlo a ač je to šíleně těžké ,tak bez umytých zubů to dneska nepůjde.Ještě by někdo mohl omdlít ,kdybych na něj promluvila. Ach jooo ! To dneska umřu hlady ,pokud bude ve škole zase nějaká nepoživatelná kopa hnoje.

po dalších pěti minutách jsem konečně ,,nachystaná" a sbíhám schody po dvou do Zaynova auta. Slovem nachystaná myslím jenom oblečená a s vyčištěnými zuby. Žádný make-up ...nic .Jenom to hnízdo na hlavě jsem nějakým způsobem zlidštila ,jinak vypadám pořád příšerně.

V autě opět žádný rozhovor neproběhl . Už mi pomalu žačíná to jeho chování lézt na nervy . S vděčností vyskakuju z auta a běžím plnou rychlostí ke vchodu budovy ,kde dle zákonu schválnosti vrazím do skleněných dveří a můj obličej se namáčkne na dveře. Uf...no nos to ku podivu přežil a není zlomený. Na chodbě je už dávno prázdno a já jako největší neandrtálec vbíhám do třídy. Polknu Chlupajovy debilní výchovné kecy a s poprskaným a rozpláclým obličejem jdu dozadu k Lukovi. ,,Čau ! Proboha kdo tě takhle zdemoloval ?! Viděla ses vůbec dneska v zrcadle ?!"Hmm... jak milé. ,,Ahoj taky tě moc ráda vidím a mimochodem  já jo ,ale vypadá to ,že tys to nějak nestihl." V podvědomí se hrdě plácám po rameni. No jo jsem úžasná ,i když tak nevypadám. ,,Haha vtipná jako vždy." ,,Začal sis." Pokrčím rameny a snažím se ,abych neoslepla při pohledu na Chlupaje ,který u tabule mele totální hovadiny. ,,Hej máš toho idiota pořád ještě ráda ?" Co!? Tak jo ehm...mysli Daniell .Nepanikař ! Hlavně ne-pa-ni-kař ! Uklidni se a dýchej ! ,,Eh...no...jako já-já nevím asi-asi jopcicddj." ,,Co !?" ,,Že asi jo ?" ,,Daniell nemusíš mi lhát. Lžeš jenom sama sobě. Máš ho ráda poznám to. Jsi věčně mimo a když pro tebe přijede ,rozzáříš se jako měsíček." ,,Fajn ! Tak možná jo ! Kam tímhle jako míříš ?" ,,No ehm...přemýšlel jsem a-" ,,Wow tys přemýšlel ! No OK promiň a pokračuj." Převrátil oči ,ale mluvil dál. 

,,To nemyslíš vážně to je totální kravina !Na tohle nám v životě neskočí !" ,,Není to kravina. A právě proto jak je to stupidní je to tak geniální !" Hrdě se zazubil a pokračoval. ,,Jestli nezačne žárlit ,tak je to buď gay nebo je něco s tebou." ,,Haha ty jsi zase vtipný..." ,,Já vím a zvykni si na to ,že teď jsme jeden pár ,kotě." ,,Fajn ,ale nebudeš mi říkat kotě." ,,Jasně ,baby." ,,A jak jsi to jako vymyslel ? To za ním mám jako přijít a říct ,,Čau ,Zayne...víš chováš se jako idiot a proto jsem začala chodit s TÍMHLE ,abys na něj žárlil a začal mě ...já nevím ...mít rád ?" ,,No když to řekneš takhle...uznávám zní to trochu blbě ." ,,Jasně jenom ,,trochu !!!"

-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka moje !😘
Tak jsem tady s dalším dílem. Snad se vám líbí. Nahoře máte jak si představuju Luka.Komentík a hvězdička 🌟🌠potěší😊😊♥ love you !!!

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat