5. Jdeš do školy

9.1K 302 32
                                    

No ,,super,, ! Hned po ránu mám chuť někoho zabít. ,,Kterej kretén mi dal budík přímo k hlavě!!?" To byla moje první věta,když jsem sešla dolů do kuchyně. ,,To já a tohle bylo menší poděkování za ten včerejšek,kočičko." Hrdě se od stolu zazubil Zayn. ,,Hele uniklo nám něco ?" Ozval se pro změnu můj bratr. ,,Ne jenom Zayn je kretén." Ten se samozřejmě musel zase ozvat. ,,Ona s tebou asi mluvit nebude. Slečna totiž nemluví s nikým" Rozhodla jsem se toho arogantního idiota naštvat a co nejmileji jsem se usmála na Louise a začala s ním mluvit. ,,Ne kámo,myslím že nemluví jenom s tebou." ,,Díky Harry na to bych bez tebe fakt nepřišlel." No super je naštvaný. Aspoň něco. No,ale pořád nevím proč jsem vzhůru v sedm ráno. ,,Louisi ? Proč jste mě vlastně budili ?" Louis se nachvilku zamyslel asi nad tím co mi chtěl říct. ,,Dneska jdeš do školy. Včera jsem tě zapsal." Neeee já ještě nechci aspoň jeden den. ,,Louiiiiiii plošiiiiim " ,,Ne,Daniell jdeš do školy a Zayn tě odveze." Oba jak já tak Zayn jsme najednou vyplivnli jídlo co jsme měli v puse a nahlas zaječeli ,,S NÍ/M JÁ NIKAM NEJEDU !!!" ,,To máte blbé,protože ty mi něco dlužíš za včerejšek a ty Daniell jdeš dneska do školy !" Oba jsme zase najednou odpověděli se značným množstvím nechuti ,,FAJN !!!" Oba jsme se naštvaně zvedli od stolu a zapluli do svých pokojů.

Hmm... Tak jo chce to outfit na první den v nové škole. Z té úžasně velké skříně jsem si vytáhla černé skinny jeans a tomu bílé tričko nápisem I'm princess  la černé converse. Dále jsem si nakulmovala vlasy a dala si jenom řasenku a trošku červenější rtěnku. Tak a můžu jít do té mučírny, které se prý říká škola.

Sešla jsem dolů a vysloužila si Harryho slintající pohled. Protočila jsem nad tím oči,protože nemám náladu a pokračovala dál do chodby. Popadla jsem svojí koženou černou bundu a Zayna který na mě koukal stejně,jako Harry a mohli jsme vyrazit. Za zády jsem ještě slyšela Louise,jak peskoval,že takhle nikam nejdu. Jako proč ? Vždyť tím nikoho nepohoršuju. Je to naprosto normální oblečení. Ignorovala jsem jeho upjaté připomínky a následovala Zayna k autu. Přežít s ním v malém prostoru bude,jako přežít útok hladového lva. Už se vidím jak za jízdy vyskakuju z auta. No ještě to asi zvážím vzhledem k tomu že mu na obličeji sedí pobavený výraz.Takovou radost mu neudělám .No to bude dloooooouhááá cesta.

V autě měl Zayn samozřejmě narážky na můj včerejší nevydařený vtípek a že potom se prý chudáček musel sprchovat a sám. No jo je mi ho fakt líto...tragédie se jít osprchovat. Pro něj nejspíš ano.

Zastavili jsme před velkou budovou,která mi už od pohledu přišla...ehm jak to jen říct... depresivní ? smutná ? nudná ? Jo tak těmihle výrazy já shrnuju slovo ,,ŠKOLA" Nevím,kde to bylo horší,jestli se Zaynem v autě nebo ve škole. Nicméně jsem byla nucena vystoupit z auta. Než jsem si toho stihla všimnout stál vedle mě Zayn. ,,Moc se netváříš že by se ti tam chtělo." wow no bingo!Komu by se taky chtělo do školy?!Myšlenka roku Zayne ! Radši jsem byla ticho a vykročila směrem ke škole a jako naschvál ten tupec se mnou ! ,,Co si jako myslíš, že děláš ? Nepotřebuju doprovod a ještě k tomu ten tvůj !" Zayn se tak akorát hrdě zazubil a arogantně ke mě přistoupil blíž. ,,No to víš kotě Louizíček chtěl,abych tě doprovodil až k ředitelně." Nad použitím té zdrobněliny jsem málem vyhodila z břicha dnešní snídani. Semkla jsem k sobě víčka a počítala do deseti. ,,Tak na to zapomeň a teď PADEJ !!! " Jenom zvednul ruce v obraném gestu a šel zpátky k autu. Tak ! První bod : zbavit se Zayna hotovo ! Musela jsem se pyšně poplácat po rameni. Otrávenější už je snad jenom Niall,když mu dojde jídlo. Druhý bod : najít ředitelnu . Třetí bod : přežít den ve škole a nezbláznit se. Tak plán by byl. Teď přejít k realizaci. Vcházím do školy. Chodby jsou prázdné. No ještě,aby ne když už dávno zvonilo a já jdu pozdě. No nic...po pár minutách, kdy jsem se stihla ztratit nacházím ředitelnu. Otráveně klepu na dveře a dovnitř vcházím s maskou hodné holčičky. Ředitel vypadá tak na stopadesát let. Dává mi do rukou snad tunu papíru na vyplnění. Naštěstí je všechno pro mého zákonného zástupce, tudíž ... těš se Louisi 😘. Musela jsem se škodolibě uchechtnout a kdyby tam nebyl ředitel tak bych použila i svůj ďábelský smích. Po dalším nudném vysvětlování mě konečně zavedl do třídy. Všichni se postaví a pohledy VŠECH se zaměří na mě. No ,,super" úplně miluju, když se na mě celá třída otočí a upírá na mě svůj zrak.(znáte ten pocit ?)  Ředitel odejde a nechá mě tam stát. Učitelka vypadá docela mile dokud se nerozhodne mě vyzkoušet z toho co bych už měla umět z minulé školy. Přidělí mi lavici vzadu ,kde sedím sama s mou pětkou. Vedle v lavicích je pár kluků,co vypadají jako kdyby to tady řídili. Prostě typická školní partička idiotů. Ve předu zase nafrněné barbíny co se snaží zaujmout kluky vzadu. No lepší už to být nemůže, i když počkat ! Po škole mi došlo že se nemám jak dostat domů,protože absolutně netuším v kolik mi jede autobus. Jediné co mi zbývá je zavolat Louisovi. Ten mi oznamuje,že pro mě přijede Zayn. No ,,úžasné".

-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka 😘
Doufám že se vám další díl líbil. Budu ráda za hvězdičky a komentáře 😘 Přeju vám krásné Vánoce 👍🌠💋💋💋

 Budu ráda za hvězdičky a komentáře 😘 Přeju vám krásné Vánoce 👍🌠💋💋💋

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat