16. Miluješ ji ?

7.4K 278 11
                                    

Pohled Louise
,,Zayne !? Můžeš mi říct co jste si vy dva zase udělali a proč je tak nasraná ?" ,,Co já vím ,asi má krámy. To jsem , ale fakt nezjišťoval ." Myslím že on má krámy. Proč jdou dneska všichni naštvání ? Zrovna dneska jsem se s Daniell usmířil a potom jí nasere Zayn. Potřebuju z něj aspoň dostat co se stalo. ,, Zayne neser mě ještě ty a řekni co jsi provedl ?!" ,, Proč si myslíš že za to můžu já ?!" Jasně ještě se tvař ublíženě... ,, Takže za to nemůžeš ?" ,,No můžu , ale vadí mi že první co tě napadne je, že za to můžu já." ,,No tak promiň a už mi řekneš co se stalo ?" ,,Ne ! Zeptej se svojí sestry. Teda jestli ti něco nepřistane na hlavě , když tam půjdeš." Super no. Takže jsem se snažil zbytečně. Ale Daniell se mnou teď mluvit nebude , když je nasraná. To bych fakt mohl schytat. Né že bych se bál svojí sestry , ale když je naštvaná ,tak by se stydělo i dvouleté dítě. ,, Zayne dělej ,nebo za ní půjdeš ty !" Tak tohle je dost silné páčidlo. Nejsem jediný kdo má z naštvané holky respekt. Vsadím se že teď za ní určitě nepůjde. To by radši vlezl do klece s tygrem a bylo by to pořád bezpečnější než být s Daniell v uzavřené místnosti. Už se nadechoval k odpovědi , ale potom si to, jak jsem říkal ,rozmyslel. Teatrálně si povzdechl a sedl si na sedačku. Kluci se pro jistotu odebrali do bezpečné vzdálenosti , takže jsme tam byli jenom my dva. ,,No tak co ?" Nějak nervózně se ošil a potom se konečně rozmluvil. ,, Čekal jsem na ni na parkovišti a nějaký namachrovaný frajer jí sahal na zadek. Když jsem se jí potom zeptal ,co to bylo ,tak mě sjela na tři doby a urazila se. Že prý nejsem její fotr a nemusí mě to zajímat." Polknul jsem svoje poznámky o tom že jí nějaký debil osahával a víc se zajimal o Zayna. Byl bych slepý ,kdybych si nevšiml že se mu líbí. Jasně ona to tak necítila a dělala mu naschvály , ale na něm to bylo poznat. Věčně myšlenkami mimo, zasněné pohledy, když se zrovna nedívala , ty jejich narážky , nebo když jsme je tu našli jak se po sobě valí...sice se jenom lechtali , ale umím si domyslet co by se asi stalo , kdybychom nepřišli. A co teprve , když jsem ty dva nachytal u něj v pokoji. V tu chvíli jsem myslel ,že Zayna vykastruju . Jasně je to můj kamarád ,ale kdyby se Daniell jenom dotknul ,tak mu vlastnoručně urvu to co má mezi nohama. Nevím... bojuju sám se sebou. Chci aby byl Zayn zase šťastný . Po tom jeho posledním rozchodu jsem ho nemohl dva týdny dostat z jeho pokoje. Byl z té holky naprosto v háji ,ale byla to jeho blbost , že ji podvedl a ještě se u toho nechal vyfotit. Druhý den ta fotka byla na všech bilboardech a na každém kanále v televizi byl žhavé téma číslo jedna. Proto se zároveň bojím že by mohl Daniell nějak ublížít a ona se z toho nevzpamatuje. Zatím ho ale úspěšně ignoruje a nenávidí... Tohle je vážně těžké. On je můj nejlepší kamarád , ale ona je moje sestra , která se mnou po sto letech znovu mluví. Ať už to dopadne jakkoliv ,tak vím že jeden z nich bude dřív nebo později litovat. A právě proto že Zayna znám už dlouho ,tak vím že je to nenapravitelný děvkař a to se nezmění... Pokud vím tak Daniell ještě nikdy neměla kluka co vím. Kdyby ji Zayn nějak ublížíl,tak opravdu nevím co by se stalo. Mohla by se klidně začít sebepoškozovat nebo přestat jíst. Co jsem slyšel od mamky ,tak občas prý viděla na vaně žiletku celou od krve. V té době jsem si nedokázal připustit že by si byla schopna ublížit. Mamka říkala že to neví jistě a že se možná jenom plete..., ale teď zpětně přemýšlím že to nemusela být lež. Mohla to dělat... muselo jí být příšerně. Ve škole šikana o které nikdo nevěděl a po večerech se svlíkat v klubu plném nadržených hovad a do toho ještě mamka v nemocnici. Jo na v té době , patnáctiletou holku toho bylo moc. Ani bych se nedivil kdyby to byla pravda. Neuplyne den , kdybych si to nevyčítal. Ale tohle všechno je minulost. Jedna velká, hnusná a odporná minulost. Už bude jenom dobře. Nikdo už Daniell neublíží. O to už se postarám a jesti ano ,tak ten dotyčný z toho nevyjde dobře. V tom lepším případě by skončil ,,jenom,, na jednotce intenzivní péče a v tom horším by už nebyl na tomhle světě a já bych seděl v base. Nad svou poslední myšlenkou jsem se uchechtl. Představa o tom že v novinách by vyšel titulek Slavný zpěvák skupiny One Directinon Louis Tomlinson je odsouzen k deseti letům ve vězení za vraždu neznámého idiota mě sám o sobě dost pobavil. ,,Hej ! Louisi , kámo jsi v pohodě ?" ,,Jo jasně...jenom jsem se nad něčím zamyslel." ,,Jo ? A nad čím ?" ,, Jak tě vykastruju ."  Z jeho bezstarostné tváře se teď stala zkroucená grimasa plná strachu. ,, Dělám si srandu, Zayne." Bylo vidět jak si oddechl. ,,Haha pánešek je vtipný ." ,,Omyl pánešek je realista." ,,Jak to myslíš ?" ,, Tak že ti ho urvu jesti jí ublížíš ." Další nechápavý výraz. Protočil jsem oči nad inteligencí některých lidí. ,, Zayne já nejsem slepý ... vidím jak ji svlíkáš pohledem a jak se ti líbí , když kolem tebe třeba jen projde. Řekni mi něco ." ,,Co ?" ,, Miluješ ji ?" ,,Co ne ! Zbláznil ses ? Leze mi na nervy a provokuje mě . Dělá mi ze života peklo. Jak bych ji mohl milovat ?" ,, Říkej si co chceš , ale vím že ji máš rád a vadí ti pomyšlení že by ji měl jiný." V jeho tváři jsem viděl , že ani jedno slovo z toho co řekl nemyslel vážně. Nikdy neuměl lhát ,tak abych to nepoznal. ,, Něco k ní cítíš ... vím to. Jenom jí prosím neubliž." ,, Jediné co k ní cítím je sto metrový odstup. Bez urážky brácho , ale fakt netuším kde jsi na něco takového přišel. Nenávidím ji a to se nikdy nezmění. Takže neměj péči." S tímhle se zvedl a odešel nahoru do pokoje. Možná se vážně pletu...

-----------------------------------------------------------
Ahoj miláčci 💋
Tak jak se vám líbí dnešní díl ? Děkuju všem za hvězdičky a komentáře. Vždycky mi zvednou náladu a potom vím že se vám to co píšu líbí .😘💋💋 Tak jo budu moc ráda za další hvězdičky 🌠🌠🌠a komentíky 😈

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat