Ok,takže jsem uvnitř.Hmm,Super. Tak jo ujasníme si pár bodů. Zayn se ode mě zatím drží dál a je nalepený na baru. Ani se mu nedivím. Já být on,tak se sama sobě taky obloukem vyhnu. Bohužel pro něj,já dostanu vždycky,co chci a jdu si přitom přes mrtvoly. Prý malá sladká Danielle Tomlinson. Pfff ani náhodou. Až s ním skončím,Louis bude šílet a já se zbavím chůvy. Po tom co chystám, ho můj velký bráška nenechá se ke mě přiblížit. Svoboda už volá,takže jde se na věc. Louis s Liamem se někam vytratili,Niall vyžírá včechno,co tu je,Harry balí všechno co má nohy a Zayn sedí na baru a háže do sebe jednoho panáka za druhým. On mi snad vidí do hlavy a ještě mi to ulehčuje. No nic.Líp pro mě. Teď už stačí si k němu přisednout tak, aby mě z té židle hned samou láskou neshodil. ,,Ahoj, Zayne " fajn,Danielle, začneme pěkně mile a hlavně zachovat poker face. ,,No nazdar" Ten je zase příjemný, jak moje učitelka matiky. ,,Co tak podrážděný ?" ,,Ještě se ptej ! Ty mě ztrapníš před půlkou zeměkoule a ptáš se co je ?" No tak si zase nefandi. Tolik lidí se na tu pitomost nedívalo. ,,Tak promiň přišla jsem se ti omluvit." Najednou se celý narovnal a svůdně našpulil rty.No konečně...Krev z mozku se nejspíš přemístila jinam,že,Zayne ? Zase je to ten sebejistý nafoukaný idiot. ,,Tak omluvit jo ? Tak začni." Fajn to zvládneš, Dan . Stačí mu jenom trochu polechtat ego. Je to chlap ! To přece nemůže být těžké. Ale ta pachuť sebe-ponížení se mi moc nezamlouvá. Nicméně jinak to s ním asi nepůjde. ,,Ok ...jsi ten nejúžasnější člověk na světě a já se moc omlouvám,že jsem tě ztrapnila v živém vysílání. Odpuštěno ?" No za tohle by teda mohlo být.Takovou pitomost vypustit z pusy... ,,Poslouchá se to dobře,ale ne." Ne!? Ne !? Tak co mám sakra ještě udělat ? Přemet ? Hvězdu ? Cokoliv si bude pán přát je mi rozkazem... Bože ! Víc ironicky to už ani vyjádřit nejde. Hlavně nedat emoce najevo. Zachovat klid,Dan. ,,Fajn tak co by sis tak jako představoval ?" No to mě vážně zajímá co z něho vypadne. ,,Pusu." ,,Co ?!" Já jsem snad špatně slyšela ! Blé ! To nééé. ,,Pusu,kočičko ." Fajn jak zlý to může být ? Naklonila jsem se k němu a políbila ho na tvář. ,, Takovou ne,zlatíčko." No tak moment,jestli chce francouzáka tak na to ať zapo- Pozdě ! Jeho jazyk byl v mojí puse. Potlačila jsem touhu zvracet a-světě div se ! On umí skvěle líbat. Myslela jsem že to bude něco jako slizký slimák ale ne. Bylo to-hezké ? Moje první pusa.On mi ukradl mojí první pusu! Tak jo ! Vzpamatuj se,Daniell ! Nenávidíš ho nebo-Ne žádné nebo ! Postupuj podle plánu. Bože ! Zním jako robot ! Po chvilce se odtáhnul a já byla naprosto vykolejená. Asi proto že se mi to líbilo ? V břiše mi lítala miliarda motýlku a já se cítím,jako kdyby mě někdo praštil pánvi po hlavě. Přistihla jsem se jak zírám do zdi a přitom si pořád přehrávám v hlavě tu pusu. Z mého zasněného pohledu mě vyrušily luskající prsty před mým obličejem. ,,Hej jsi v pohodě ? Copak líbilo se ti to ? Stačí jenom říct a můžeme si to zopakovat, kotě." Takže povýšený idiot je zpět . V tom případě i stará Danielle. ,,Jo jsem v pohodě. Nedáš si se mnou usmiřovacího panáka ?" Nějak pochybně se zatvářil. Sakra to mi vidí do hlavy !? Ale počítám,že už tak pět jich má za sebou. ,,A není to náhodou další pokus jak mě rozhodit a potom se jen tak vypařit ?" Jo je. ,,Jasně,že ne." Tak jo můj nevinný úsměv pořád funguje na všechny. Sama pro sebe jsem se přiblble usmívala,když do sebe lil už dvacátého panáka . Všechny ty co mi objednal on jsem vylívala do květináče za mnou. Louis by mě zabil,kdybych se znovu ožrala. No jo plýtvání,ale já potřebuju být střízlivá na rozdíl od něj.
Kolem půl noci se odněkud vynořil Liam a říkal nám,že všichni už jsou v limuzíně. Sám měl co dělat,aby se udržel na nohou,ale byl na tom podstatě líp než Zayn,který mi sjel ze židle až k nohám. Chtít po Liamovi,aby mi ho pomohl zvednout byl zřejmě nadlidský úkol. Takže je to na mě.Jak typické, když je jednou v životě člověk potřebuje,tak jsou naprosto nepoužitelní. Sklonila jsem se dolů pro chechtajícího se Zayna a hodila si přes rameno jeho ruku. Na to jak vypadá hubeně,vážil snad sto kilo. A to je jenom Zayn,co teprve kdyby tu byl Niall...
Všichni čtyři se už váleli v limuzíně zlití jako prase. No nic.Jedno navíc se k nim ještě vejde. Velice komicky,ale dostala jsem Zayna dovnitř. Wow no tak za tohle si zasloužím Nobelovu cenu za přemístění opilého člověka z bodu A do bodu B. Během toho samozřejmě nezapomněl řvát na celé kolo jak miluje svoje vlasy a že chce s nimi děti,potom začal zase s tím,že vidí jednorožce,jak jezdí na Liamovi a Louise žere obrovská mrkev. Někteří lidé by neměli pít. Kdybych neseděla celou dobu vedle něho,tak si myslím,že měl nějaké drogy.
Větší problém byl dostat je všechny k nim do pokojů. Ti co mohli chodit to nějak zvládli sami. Ti co nemohli ty jsem musela odnosit sama. Tohle jim asi oplatím ranním třískáním do hrnců.Poslední zbýval Zayn.Dotáhla jsem ho k němu do pokoje a zamkla za námi. Sundala jsem z něho oblečení a strčila ho pod ledovou sprchu,kde se konečně probral. Ledová voda umí zázraky. Chvíli se dost nahlas vztekal,že jsem mu zničila účes a potom se uklidnil,když jsem mu pustila teplou. Když už z něj nebyl tolik cítit alkohol a cigarety vytáhla jsem ho ze sprchy a oblíkla ho. Měl pár narážek na to,že je nahý a že by to klidně zvládl sám. Po tom co jsem mu řekla jak učil dole vysavač lítat už byl ticho.
Už oblečeného jsem ho uložila do postele .On si mě stáhl k sobě a začal mi opilecky šeptat něco do ucha. ,,Daniell,miluju tě ty malá potvoro." Všechno se ve mně pohnulo. To přece nemyslí vážně.Je jenom opilý. Přitáhl si mě k sobě a odmítal pustit. Všechno jsem si rozmyslela a chtěla jsem se od tamtud vypařit,ale on mě k sobě tisknl,tak že jsem se nemohla ani pohnout. Připadám si jako zmáčklý křeček a přesto...
-----------------------------------------------------------
TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanficLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...