26. To zabolí Daniell...

6K 260 15
                                    

Pohled Zayna
(navazuje na minulý díl)

Ráno jsem se vzbudil a šáhl vedle sebe. Druhá půlka postele byla studená a místo kde včera v noci usínala je teď prázdné. Úplně jsem od sebe odlepil oční víčka a šmátral očima po prostoru. Její věci byly do jednoho pryč stejně jako ona. Natáhl jsem se po mobilu a zjistit že je půl desáté. V duchu jsem si říkal jak mě Louis zabije za to že není ve škole a hned potom za to ,že jsem mu přetáhnul sestru. Seběhl jsem schody a dole jí hledal. Nikde nikdo až na pár flašek od chlastu a bordel ,který tu nejspíš nechali kluci když se vraceli.
Na lednici visel vzkaz Jela jsem s kamarádem ,takže nemusíš umírat strachy , bráško. Takže je ve škole a jela s tím klukem co je prý ,,jen kamarád,,. A já idiot si myslel ,že to pro ní včera něco znamenalo a že tam ten kluk skončil. No...zjevně ne. Proč mi dneska utekla ? To se mnou vůbec nehodlá mluvit ? Mohla mě vzbudit a odvezl bych ji... Ne ona radši pojede s tím idiotem ,který jí pořád ošahává.
Celý den hledím jako blázen do bílé zdi a přemýšlím kdy naposledy jsem byl z nějaké holky takhle v prdeli.
Přemýšlím co jsem udělal špatně...Proč utekla ? Lituje toho co se stalo ?

Zahnal jsem svoje myšlenky zpátky hluboko do hlavy a šel do obýváku. Měl jsem tupý a neutrální výraz. Kdyby mě někdo viděl ,tak by si asi myslel že na něčem jedu. Sám sebe jsem přistihl jak čumím do zdi a povídám si sám se sebou. Jo...jsem normální...přísahám.
Ani jsem nepostřehl ,že mi někdo šermuje rukou před obličejem. ,,Kámo posloucháš nás ?" Ozval se Louis. ,,Em... ne. Promiň." ,,Hej Zayne !! Co je s tebou ? Už půl hodiny ti tady říkáme , jak se Harry proběhl v těch šatech a vyfotili ho u toho a ty se celou dobu tváříš jak namrdanej kačer !" Na obličej mi přistály dnešní noviny. Byl tam Harry v uplých růžových šatech bez ramínek a vykračoval si na dvanácti centimetrových podpadcích.Nevím ,jestli se tvářit znechuceně nebo se smát. Tam kde mají holky normálně prsa , měl on tak akorát chlupy a celkově to nebyl moc hezký pohled... Nad fotkou byl nadpis MLADÝ ZPĚVÁK HARRY STYLES NÁM TAJÍ SVOU SEXUÁLNÍ ORIENTACI A PŘEVLÉKÁ SE ZA NE MOC PĚKNOU ŽENU !!! Čtete více na stranách 1-28 + příloha, kde je pan Styles napaden důchodkyní ! Začal jsem se smát jako blázen a Harry po mě hodil vražedný pohled. Zastavil jsem se očima na označení ne moc pěkná žena a opět výbuch smíchu. Ti tři mě následovali. Niall se smíchy lámal v pase. Louis se v křeči válel hned vedle mě a Liam si musel odskočit na záchod ,protože tohle by nevydržel nikdo. Harry měl celou dobu založené ruce a uraženě spulil pusu. ,,To jsi jako odkoukal od Daniell !!!?" Smál se mu Louis. ,,Ví vůbec ,že si Harry ,,vypůjčil,, její šaty ?" Kluci ztuhli a nervózně se pozorovali. Harry se vítězně zazubil ,ale když mu Louis připomněl ,že on je ten kdo je měl na sobě,jeho škodolibý úsměv taky zmizel. Ufff...jo jsem rád , že jsem u toho nebyl ,protože já nebudu ten koho Daniell zabije. ,,Harry , doufám že víš ,že je to ostuda jako prase ?!" ,,Ne ,Zayne ! Fakt ? Mě přijde normální se oblíkat do Danieliných  šatů a chodit v tom růžovým děsu venku !" ,,Se divím ,že sis na těch jehlách nerozbil hubu." ,,Taky že rozbil." Přidal se do debaty Niall. ,,Jedna stará babča ho začala nahánět a bít kabelkou ,že je nechutný a on jak utíkal v těch botech ,tak spadl přímo do kaluže bláta !" ,,A nejvtipnější na tom je ,že ho i ta babča v té kaluži doběhla a začla ho tou kabelkou fakt mlátit !" Divil jsem se ,že to ze sebe vůbec dostali přitom jak se u toho smáli. Samotnému mi tekly slzy po tváři z toho jak jsem se smál. Harry asi po pěti minutách odešel s tím ,že jsme jak malí. No tak jako pardón ,ale být to třeba Louis ,tak on udělá přesně to samé.

Takhle jsme se vydrželi bavit až do večera. No večer...mohlo být tak pět. Což mi připomíná,že Daniell tady už dávno měla být. Sakra ! Louis mě zabije ! Bože jako chůva jsem fakt selhal.
Zrovna když jsem se zvedal ze sedačky , zastavilo na příjezdové cestě auto černé auto. Vystoupil z něj ehm..idiot a později i Daniell. Obejmul ji kolem pasu a šel s ní sem. Ve dveřích zachrastily klíče a oba byli uvnitř. ,,Haló ? Je tu někdo !? Loui !Harry! Nialle ! Liame ! " Hmm... nějak jsem nepostřehl svoje jméno...
,,Chci vám někoho představit !" Všichni seděli v obýváku ,jen já ne. Nepotřebuju se dívat jak si ti dva budou vyměňovat sliny a u toho si říkat "miláčku". To fakt ne...Blé. Nechápu ,že po tom co se vyspí se mnou klidně přijde se svým rádoby přítelem. Ví on vůbec ,že ho podvedla ? Děvka !
Tak na tohle vážně nemám...
Sebral jsem si klíče od auta a bundu. Jel jsem někam do klubu. Můj jediný cíl je se opít a zapomenout na tu zkurvenou děvku ,která mi tak pomotala hlavu. Jak jsem si jenom mohl myslet ,že by to pro ni nebyla jenom hra ? Jenom její blbá hra jak ze mě udělat idiota. Vždyť mě přece od začátku nenávidí...a já idiot jí na to naletím. Vážně chytré Daniell...
Opravdu jsem netušil ,že jsi až taková mrcha a děvka ,která jde hned druhý den za klukem po tom co jí píchal jiný...
Jo byl jsem ti dobrej ,co ? Doufám ,že je na sebe teď pyšná. Má co chtěla.

Seděl jsem na baru , litoval se a lil do sebe jednoho panáka za druhým.
Už si moc nepamatuju co se stalo. Vím akorát ,že jsem se ráno probudil venku před klubem a nic si nepamatoval. Jediné co teď cítím je kocovina jako prase a šílená bolest. Teď nemyslím bolest hlavy (i když k té se ještě vrátím) Ne. Myslím bolest na levé části hrudi. Proč to udělala ? Proč nemůžeme být spolu ? Co jsem udělal špatně ? Teda krom toho ,že jsem se zlil jako prase ?
S naprosto odevzdaným výrazem se platím k autu. Po zhruba půl hodině ho konečně nacházím. Jak může kurva někdo zapomenout kde nechal auto ?! No ten člověk stojí tady a jmenuje se Zayn Malik ! Prosím ...autogramy o pauze.
Ani nevím jak nebo kdy ,ale dostal jsem se domů !!! V obýváku seděla ubrečená Daniell a než jsem se stihl vzpamatovat ležel jsem na zemi a plival jsem krev. Louis stál nade mnou a mnul si stále zatnutou pěst. Snaha se postavit taky nevyšla úplně podle mých představ ,protože jsem dostal další ránu. No ty vole...tak ten byl asi přes noc v posilovně ! Každá rána byla silnější a ve výsledku jsem mu sloužil jako fackovací panák ,protože jsem neměl šanci se postavit.
Nos mám mírně na křivo , obočí natrhnuté a celkově vypadám ,že jsem přežil druhou světovou po tom co mě přejel tank.
Když už mě konečně nechal být ,vypadal že by mu nevadilo to zopakovat. Bylo to sice riskantní ,ale potřebuju to vědět. ,,Můžu aspoň vědět ZA CO !!! A proč Daniell brečí ?" Natáhl jsem ruku jejím směrem ,ale už tam nikdo neseděl.

-----------------------------------------------------------
Taaaak a konec !

(Ne knížky ale kapitoly) to vám málem způsobilo infarkt co 😂😂😂😂 jooooo jsem zlá(tíčko) 😱😱😱😱
Přerušila jsem vás v tom nejlepším no...
Snad to nějak přežijete.
TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat