31.Final chapter 😱

6.6K 300 45
                                    

Pohled Zayna
Válel jsem se v kuchyni v kaluži vlastní krve. Měl jsem tělo samou modřinu po tom ,co si ze mě udělal Louis svůj osobní bodovací pytel. Mám pocit ,že minimálně tři žebra to nepřežily.
Se syknutím jsem se posadil a opřel se zády o linku.
U vchodu do kuchyně stál Liam a nevěřícně nade mnou kroutil hlavou.
,,Louis tě teda pěkně zřídil...To bych do něj neřekl." Jako vážně ? Netrpěl jsem už dost ? Ale jo...proč ne ? Pojďte si do mě ještě kopnout...
,,Díky ,Liame to bych bez tebe fakt netušil." Ironicky jsem se uchechtnul a z pusy mi vylétlo další bolestné zakňučení. ,,Chtěl jsem s tebou mluvit, ale jestli nemáš zájem ,tak já zase půjdu." ,,Ne počkej...a o čem se mnou chceš mluvit ?"
Napřáhl ke mně ruku a pomohl mi se zvednout z podlahy.
,,Přemýšlel jsem..." wow no to mi toho řekl. ,,A na co jsi přišel ?"
,,Nech si udělat test otcovství." Hrdě se zazubil ,jako kdyby právě vynalezl stoj času. No né ,tak jsem asi úplně debil. I když...o tom by se dalo diskutovat.
,,Možná tě to překvapí ,ale takový idiot ,aby mě to nenapadlo fakt nejsem." Pozvedl jedno obočí a sjel si mě pohledem. ,,MYSLÍM ŽE JSI !" Fajn uznávám ,že lehký náznak Idiotismu tam je... ,,Tak co teď génie ?"
,,Máš už ty testy ?"  ,,Jasně ,že je mám !Dneska mi to Camille donesla. Bez toho bych za Daniell ani nelezl."
,,Tak zvedni zadek a dones mi je !"
S dalšími bolestivým zakňouráním jsem se zvedl z gauče. Došel jsem ke své bundě a vyndal bílou obálku. Podal jsem to Liamovi ,který se do toho zřejmě začetl.
Chvíli jsem ho pozoroval a asi po pěti minutách jsem přesunul svůj pohled na televizi.
V zápětí mi přilítnul obří pohlavek a myslel jsem ,že omdlím. ,,Au ! Za co vole !!!?" ,,Tak třeba za to ,že jsi naprostý debil ,hňup ,kokot a idiot !" ,,Dík na to bych bez tebe nepřišel." ,,Zayne Javadde Maliku ! V úředních dopisech nejsou většinou gramatické chyby ! Už se ti konečně rozsvítilo !!!?" Hodil po mě dopis a dál mě propaloval pohledem. ,,Ehm...ne ?"
,,Jak může být někdo tak blbý !!? Ten dopis je zfalšovaný ! Vždyť je v každé větě tak milión chyb ! Ta kurva to nejspíš neuměla ani pořádně opsat a ten pravý si nechala nebo ho vyhodila !
Koukal jsem na Liama jako na boha ,který mi právě vrátil život. Popadl jsem dopis a zjistil ,že má pravdu. Proč já idiot jsem se díval jenom na výsledky !!? To je fakt vrchol debility. Liam se zatím držel za hlavu a semtam utrousil poznámku o mé blbosti. Rozzářily se mi oči a z radosti jsem dal Liamovi pusu. On se znechuceně otřepal a potom mě obejmul. ,,Děkuju ! Děkuju ! Děkuju !" Pustil jsem ho a letěl nahoru za Daniell.
Neměl jsem promyšlené co jí řeknu ,ale snad pochopí ,že jsem idiot...
,,Daniell !!!" Zakřičel jsem na celý pokoj a ona vylezla ubrečená z koupelny. Hned za ní stál Louis a moje hrdinství trochu vyprchalo.
Rozdýchával jsem ten maraton po schodech a snažil se popadnout dech. Louis vypadal jako že po mně každou chvíli skočí a zabije mě. Daniell se mu krčila v náručí a brečela.
,,D-Daniell !! T-Ten te-test ! O-On je falešný !"  Podívala se na mě jako na idiota a zakroutila hlavou. ,,Zayne to je fakt hodně debilní vtip !" ,,Ne počkej !" Podal jsem jí papír ,který jsem mačkal v ruce a ona v něm začala číst. ,,Co to je za blbost ? Vždyť je tam milión chyb ." ,,No právě ! Ta mrcha si to vymyslela !"
Louis i Daniell se na mě usmáli a Dan jenom kroutila hlavou. ,,Zayne ty jsi fakt idiot." ,,Já vím. Daniell odpustíš mi to prosím ?"
Chvíli se zamyslela a potom mi odpověděla. ,,Říkáš mi tentokrát pravdu , Zayne ?" ,,Ano. Daniell...miluju tě."

Louis tam pořád jenom nehnutě stál. ,,Normálně bych se omluvil za tu nakládačku ,ale ,Zayne, ty jsi fakt král všech idiotů.

-----------------------THE---END-------------------

Tak jo lásky.
Jsme u konce. Doufám že jste byli s tímhle nesmyslem spokojení. Děkuju za všechny hvězdičky a komentáře ,které mi vždycky zvedly náladu. Miluju vás ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ani jsem nečekala ,že dáme přes 6000 přečtení😱😱😱 to je vážně můj rekord,takže DĚKUJU MOC
😍😍😍😘😘😘❤❤❤❤❤❤

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat