14. You keep me next to you

7.8K 272 12
                                    

Pohled Daniell
Ráno.Pondělí. Chuť k sebevraždě stále roste... Tak nějak bych popsala svoji chuť do nového dne. Ještě k tomu se mi u hlavy rozezvonil ten debilní přístroj nebo jak normální lidi říkají budíku. Se zakurvovaním lezu ven z vyhřáté postele a šoupu se do koupelny. Ani následná sprcha mě nedokáže probudit. Omotám kolem sebe ručník a vyjdu z koupelny. Zamířím k mojí úžasné skříni a vytahuju si z ní oblečení na dnešek.
Jako vždy vytahuju černé skinny. K tomu béžové tílko s nápisem music is my cardio a černé conversky. Do rozpuštěných vlasů si dám sluneční brýle a může se vyrazit. Otráveně beru svůj batoh ze země a běžím se dolů nasnídat,protože mám fakt šílený hlad a můj žaludek mi to dává dost hlasitě najevo. Dole sedí zatím jenom můj brácha a Niall. ,,Ahoj. Ehm...proč jste tak brzo vzhůru ?" Jako je půl osmé,ale oni většinou vstávají až kolem deseti,tak proto je to divné. ,,Já jsem tvůj odvoz a Niall přišel vyžrat ledničku." ,,Proč mě nevezme Zayn ?" ,, Protože tě chci vzít já." Aha,no to je fakt odpověď. No mě je to celkem jedno. Nemám ráda ani jednoho. ,,Dáš si něco na snídani ?" Tak pokud ještě neslyšel moje břicho,měl by si zajít k ušnímu. ,,Jo dám a je mi jedno co." Před obličejem mi přistála miska s čokoládovými lupínky. Mňam,tak to by šlo. Na svačinu jsem si do batohu hodila jablko a pomeranč. Na chystání něčeho většího jsem moc líná. ,,Budeš mít hlad,nechceš si vzít ještě něco ?" ,,Já nebudu mít hlad.Tohle stačí." Nestačí...budu mít hlad,ale on mi nebude říkat,co mám dělat. ,,Fajn,tak jestli už jsi dojedla,jedem." Líně jsem se zvedla z barové židličky a otráveně si to kráčela za Louisem. Z věšáku jsem si vzala svojí koženou bundu a mohlo se jet. Dosedla jsem na luxusní koženou sedačku spolujezdce a čekala až se rozjede. Po chvilce trapného ticha konečně pustil rádio. Zrovna tam hrála Taylor Swift - 22 . Chtěl mi to přepnout,ale moje ruka ho zarazila a začala jsem si zpívat. I don't know abou you...but i'm feeling twenty-two-o-o . Everything will be alright if you keep me next to you-u-u. On na mě překvapeně koukal dokud jsem mu hlavu nenasměrovala zase zpátky na cestu. Nechápu proč má ještě řidičák,když i slepý řídí líp než on. Vážně mám super výběr mezi řidiči. Jeden mě tady mučí naprosto naschvál falešným zpěvem a ten druhý mě málem zabije. Hmm,fakt nevím co je lepší,jestli ohluchnout nebo se nechat zabít. Asi to vyjde nastejno. ,,Nevěděl jsem,že umíš zpívat."
,,Nevíš o mě hodně věcí." Hnusně jsem ho odbyla. Zase ten smutný pohled. ,, Daniell,je mi líto to,co jsem ti řekl.Ujely mi nervy a prostě- Je mi líto, že jsem za vámi nejezdil a vím,že na to není omluva,ale ostatní to mají úplně stejně. Tím chci říct,že mě to neskutečně moc mrzí.Pojďme prostě začít znovu. Vždyť,jako malá jsi se mnou spala v posteli,když jsi měla noční můry. Koukali jsme spolu na filmy a to všechno... Kdybych mohl vrátit čas,tak to udělám. Daniell,bylas,jsi a vždycky budeš moje malá sestřička." Lhala bych,kdybych řekla,že to se mnou nic neudělalo,ale já prostě nevím. Bez jediného slova jsem vystoupila z toho auta a nechala ho tam. V očích mě začaly pálit slzy. Co to dělám ? On se mi omlouvá,stará se o mě a já ? Pch... rozmazlená děvka,co mu to dává sežrat. Najednou se mi podlomily nohy a já se naplno rozbrečela. Ještě,že tady na parkovišti ještě nikdo není. Slyším za sebou bouchnutí dveří od auta a před sebou kluka v skinny džínách. ,,Louisi,Co tu ještě děláš ? Mys-myslela jsem,že jsi odjel." Nevím,jestli mi přes moje vzlyky vůbec rozuměl. Celá jsem se třásla a nebylo to zimou. ,,Daniell,co se děje ?" ,,Nic. j-já jen... Promiň OMLOUVÁM SE. Za všechno !" Přitáhla jsem si ho k sobě do objetí a drtila ho svýma malýma rukama. Cítila jsem na zádech jeho nechápavý pohled. ,,O čem to mluvíš ? Ty se mi nemáš za co omlouvat. Slyšíš ! To já jsem ten,kdo odešel. Já jsem ten,co tady nechal svojí malou sestřičku a nemocnou mamku. Nebyl jsem tady,abych ti pomohl,když tě šikanovali. Nebyl jsem u toho,když mamka umírala. Jsem příšerný člověk a ještě horší syn. Nebýt u ní,když mě potřebovala... To je něco,co si nikdy neodpustím.Prostě jsem tady nebyl,když jste mě potřebovaly ! Chápeš to ? Ty se nemáš za co omlouvat ! Mám tě rád,Daniell.Moc.Jsi jediný člověk který mi zbyl a ničí mě jak mě nenávidíš. Ničí mě , když tě vidím brečet a vím že je to kvůli mě. Ničí mě,když kolem mě projdeš a ani se na mě nepodíváš,protože se ti hnusím. Když jsem viděl všechny ty modřiny a to jak ti ubližovali...Bylo to pro mě hrozné. Prosím odpusť mi." Teď už jsme brečeli oba. Čím dál tím víc mě k sobě tiskl. Nemohla jsem skoro ani dýchat,natož ze sebe vydat nějaké slovo. Jenom jsem mu brečela do košile a kývala hlavou,že mu odpouštím. ,,Že už mě nikdy nenecháš samotnou ?" ,,Ne ! Nikdy! A toho,kdo by ti ublížil bych zabil." Ještě chvíli jsem se nechala drtit v jeho objetí a potom šla do školy. Sice tak dvacet minut po zvonění,ale za tohle mi za to stálo.Za sebou jsem slyšela pištění pneumatik,takže už je pryč.

Následoval den plný nudy a předstírání toho,jak mě ta škola zajímá. Učitelka měla samozřejmě kecy o tom,že jsem ve škole nová a tohle není úplně nejlepší začátek. Ignorovala jsem její pohrdavý pohled a zaplula do své zadní lavice. ,,Slečno Tomlinson, můžete nám laskavě sdělit důvod vašeho pozdního příchodu ?" Protočila jsem panenky a teatrálně si povzdechla. ,,Zdržel mě bratr a-" Ta stará kráva mě nenechala ani domluvit. ,,To,že máte slavného bratra ještě neznamená,že můžete chodit pozdě !" Tak jo,Daniel, klid a zhluboka dýchej. ,,Ale já jsem-" Už zase ! Vážně miluju,když mě nenechá ani domluvit. ,,Nezvyšujte na mě hlas,slečno !" ,,Ale já jsem jen-" ,,A dost ! Běžte ihned do ředitelny !" To si ze mě dělá prdel !? Hmm,tak tady má někdo mého bratříčka až moc rád. By mě zajímalo,co té ježibabě provedl,ale zjevně jí dost hnul žlučí,když je tak ufrclá. Líně se zvedám a jdu směrem k ředitelně. Po zaklepání na dveře se ozve ,,Dále." a já s pohledem zpráskaného psa jdu dovnitř. ,,Á... takže slečna Tomlinson. Váš bratr tady taky trávil hodně času." No ,,super,, je tady vůbec někdo,kdo by ho neznal ?

-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka 😘
Tak dneska se nám ti dva konečně usmířili ,co ? Uvidíme jak dlouho jim to vydrží..


TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat