,,Danielle !!" To je první věc kterou po ránu slyším a v tu ránu přede mnou stojí Zayn a jenom v boxerkách. No vážně pohled pro bohy. Hned po ránu mám chuť jít zvracet. ,, Zavři tu pusu a mimochodem teče ti slina." ,,Ne neteče ! A co chceš ? Nebo ses tady přišel promenádovat ?" Celý se napne až mu zbělají klouby na rukou. A nasranost je pro něj slabé slovo. Až teď si všimnu výsledku své včerejší práce a vidím že z havraní černé jsou teď trošku bílé vlasy. No jo mouka funguje. Vybuchnu smíchy a on zase vzteky. Hmm, a to si ještě nečistil zuby. ,,Kurva ! Danielle, za půl hodiny máme rozhovor a já vypadám jako idiot !" Tak jo,co ho ještě trochu naštvat? ,,No jo každý vypadá jak umí. Zkus se tvářit jinak,než jako idiot a teď mě omluv jdu se obléct, takže kdybys laskavě zvednul svůj zadek a odkráčel do svého pokoje,bylo by to fajn." Kdybych neznala fyzikální zákony tak si myslím že mu z očí šlehají plameny a z uší mu jde pára. Potlačím další výbuch smíchu a dojdu k mojí obří skříni. ,,Budeš se snad dívat jak se převlékám ?" No konečně se zvedl a odešel. Vytáhla jsem si černé skinny a tmavě modré tričko s černým nápisem ,,little devil" no to se fakt hodí. Zapluju do koupelny a když už vypadám jako člověk, jdu se dolů nasnídat. Jsou tam všichni až na Zayna. ,, Harry ? Nevíš,kde je Zayn?" ,,To ti tak chybí ?" ,,No tak promiň jenom jsem se ptala." Najednou se z horního patra ozval křik. ,,Danielle !!!" Á takže už vím kde je. Teď je čas nenápadně a rychle zmizet než- ,,Danielle ! Nikam ! Cos provedla !?" ,,Nic." Nevinně jsem se zaculila a snažila se odejít,ale Liamovy ruce jsou až moc silné. ,, Liame, prosím pusť mě !Zayn mě zabije !" ,,Ani náhodou tohle si nenechám ujít !" ,, Prosím! Buď kámoš ." ,,Hmm,fajn,ale uděláš mi na snídani palačinky." ,,Ok domluveno ! Pusť mě ." Pustil mě akorát ve chvíli, kdy dolů seběhl Zayn. Tak jo musím zdrhat ! Běžela jsem na schody ale Harry si mě hodil přes rameno a hodil mě na gauč. ,,Brácha řekl nikam ! A to,že Liamovi slibuješ palačinky tě nezachrání." Ačkoliv jsem se bála Harryho proslovu,musela jsem vybuchnout smíchy při pohledu na Zayna s hlavou v umyvadle. Tak to bude muset znovu použít fén a jestli ho ještě nevyčistil...? Hmm,za jak dlouho že mají ten rozhovor ? Dvacet minut ? Tak to se obávám že to buď nestihne nebo půjde s mokrými vlasy.
,,Danielle !!!" Ježiš to je dneska soutěž,kdo zařve hlasitěji moje jméno ? V tom případě Louis zatím vede. ,,Ano ?" Vypadal jako ta čili omáčka kterou jsem dala Zaynovi na kartáček. ,,Cos mu provedla že má teď hlavu v umyvadle !?" Tak jo klid,Dan,to bude v pohodě. Hlavně se tvař nevinně a mile. ,,Ehm...no netuším ?" Tak jo tohle by mi nesežral ani největší idiot na světě. Najednou se přihnal úplně rudý Zayn. Smích jsem tentokrám maskovala kašlem. ,,Jo tak ty nevíš ty malá potvoro !!? Louisi, rozluč se se svojí sestrou !" Myslela jsem, že mě zaškrtí a ani bych se nedivila, ale kluci ho chytli a on se nemohl ani hnout. ,,Zayne ! Hni sebou nebo přijdete pozdě !" Jo ! Prostě jsem si musela šťouchnout. Ještě jsem se provokativně usmála a šla směr auto. Za sebou jsem slyšela pár nadávek na mojí osobu. Musela jsem se poplácat po rameni. Dobrá práce,Danielle. A to je teprve rozcvička,Zaynie.Pohled Zayna
V pět ráno mi začaly po pokoji zvonit budíky. Myslel jsem že někoho (Danielle) zabiju. Musel jsem vstát z postele,všechny je najít a vypnout. Nepatřím ani mezi lidi, kteří vstávají v osm natož v pět ráno. Ta malá potvora našla mojí slabinu. Bylo mi jasné,že je to její práce. Kluci mají sice taky občas potřebu si z někoho udělat srandu,ale nasrat mě je sebevražda. Rozhodl jsem se to ještě tolerovat a vyřídit si to s ní později. Šel jsem zase spát a vzbudil jsem se až v deset. No to by šlo...za hodinu máme rozhovor. S donucením jsem zalezl do koupelny a sprchoval se. Najednou si pustím fén a-,,Danielle !" Já jí zabiju ! Fajn...to,že mi narušila spaní- Ok to bych ještě přežil. Sice s nadávkami a pulzující žílou na čele,ale přežil. Ale ona si dovolila na MOJE VLASY tak a tady končí sranda,kočičko.Celý nasraný vejdu k ní do pokoje,ani neklepu. Zapomněl jsem na to,že mám na sobě jenom boxerky. ,,Zavři tu pusu a mimochodem teče ti slina !" Ne, vážně toho jak na mě zírá bych si nevšiml jenom,kdybych byl slepý. ,,Ne neteče ! A co chceš ? Nebo ses tady přišel jen tak promenádovat?" Zatnul jsem ruce v pěst a napočítal do deseti. Kurva ! Danielle, za půl hodiny máme rozhovor a já vypadám jako idiot !",,No jo každý vypadá jak umí a teď mě omluv jdu se obléct, takže kdybys laskavě zvednul svůj zadek a odkráčel do svého pokoje, bylo by to fajn." Tohle.Nemyslí.Vážně ! Radši jsem se sebral a šel se dolů nasnídat dokud tam není Niall. Ten člověk jednou sní i sám sebe. Naštěstí kluci ještě spali,takže jsem se v klidu najedl. Potom jsem si šel nahoru vyčistit zuby. Popadl jsem kartáček a pastu. Začal jsem si je čistit a najednou ucítil šíleně pálivou chuť. Bylo to jako miliarda čili papriček. Opravdu nic pálivějšího jsem v životě neměl v puse. Asi mi shoří hlava ! ,,Danielle !" Já jí zabiju !Nevím kdy,ale ten krásný den určitě brzo přijde. Běžel jsem dolů,protože mi nedošlo že mám koupelnu hned v pokoji. V obýváku seděla ta malá potvora.Proběhl jsem kolem ní a zabořil hlavu pod proud ledové vody. Přes proud vody jsem slyšel, že se Danielle pokoušela zdrhnout. Asi po pěti minutách kdy se můj jazyk dostal na normální teplotu a přestal pálit, jsem šel zase do obýváku. Slyšel jsem Louise jak po ní něco řve. ,,Danielle ! Cos provedla !?" ,,Nic ?Já nevím ?" Jo to určitě ! ,,Jo tak ty nevíš ty malá potvoro!? Louisi, rozluč se se svojí sestrou !" Chtěl jsem se po ní vrhnout a uškrtit jí . Vážně jsem chtěl,dokud mě Louis a Harry nechytli a neodtáhli. Ona se začla ještě víc smát a mě to štvalo čím dál víc. Cítil jsem jak se mi hrne červená do obličeje. ,,Zayne ! Hni sebou nebo přijdete pozdě !" Tak fajn ! Chce si hrát ? Ok budeme si hrát,Danielle ! Ona o nás díky Googlu ví vše a využívá toho. Já možná neznám její slabosti,ale Louis možná jo. Tak jo,Daniell 3:0.Zatím.
-----------------------------------------------------------
❤TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanfictionLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...