Pohled Daniell :
V tom letadle jsem si myslela,že je po mě. Naštěstí palačinky na něj zaberou vždy. Nesnáším když na něj musím být milá. Nenávidím ho ! Nikdy mu to neodpustím. Ptáte se co ? Třeba to jak mi před dvěmi lety řekl cituji :,, Neboj Daniii nikdy tě tu nenechám samotnou. Budu za vámi pořád jezdit a nikdy nikomu nedovolím,aby ti ublížil." Jo to určitě...Po tom,co odjel tak se mi celý život sesypal na hlavu. Od mojí kariéry v ehmm...no..přes každodenní kopance a rány od Brada až ke smrti mámy a nastěhování k tomu idiotovi.Po překonání toho pro mě nejdelšího letu jsme byli konečně na místě . Kdybych tam s nima musela sedět ještě minutu,tak přísahám že skočím z okna a bylo by mi jedno,že právě letíme. Od celkem slušných dotazů na to jak umím vařit až po dotazy Harryho jestli nosím tanga. Aby toho nebylo málo tak ještě něco šeptal Zaynovi a ten se málem udusil smíchy. Vážně by mě zajímalo,co mu říkal. Nebo to radši nechci vědět. Pokaždé, když někdo z nich promluví mám pocit že mi kleslo IQ.Nialla a Liama mám ráda, Harryho v rámci možností taky,ale Zayn mi pije krev i tím že dýchá. Co se týče Louise,tak stejné jako u Zayna.
Při výstupu z letadla mě někdo plácl přes zadek. Kdo jiný,než Zayn. Ale, jestli mám být hodná sestřička tak...
Ale blbost co to melu !? Já tomu idiotovi předvedu něco,co ještě nezažil ! Ten ať si mě nepřeje. Teď budu dělat jakože nic a potom mu to desetinásobně vrátím. Já ho naučím se chovat. Tohle bude ještě sranda. Už se těším na jeho výraz. Na čem že mu to záleží ? Vlasy ? Hmm....
V hlavě se mi rodí dokonale ďábelský plán.K vile jsme jeli limuzínou,takže jsem na nikom nemusela sedět. Celkem mě zarazilo ,že tam nebyl ani jeden novinář. Tady je něco divného.
Při vysedávání z auta mi čelist spadla až k nohám. Jako jo věděla jsem,že bydlí ve vile, ale tohle !? Vypadá to spíš, jako sídlo královny. ,, Zavři tu pusu sestřičko nebo ti do ní vletí moucha." ,,Hahaha ty,aby ses neozval." Měla jsem chuť mu říct něco jiného,ale aspoň pro dnešek se musím chovat ,jako jeho malá hodná sestřička. Jinak by se mohl zase začít šťourat v tom,kde jsem pracovala. Nicméně jsem zavřela svojí pusu , popadla kufr a táhla ho sebou do toho paláce. Kufr mi po chvilce vytrhl Liam se slovy, že ostatní jsou neandrtálci, co nechají holku tahat si kufry. ,, Děkuju Liame " V ostatních to zjevně zanechalo jakýsi pocit provinilosti a studu a pomohli mi i s ostatními taškami.
Uvnitř to snad vypadalo ještě lépe,než z venku. Naprosto luxusní a moderně zařízená chodba, obývák i jídelna. Všechno to vypadalo jako sen. Velký moderní a luxusní sen. ,,Hmm... kluci ? Myslím že bysme jí radši neměli ukazovat pokoj. Mohla by omdlít. No i když ... potom bych jí mohl dát umělé dýchání." ,,Zayne být tebou se klidním,jesti nechceš cítit její nohu v rozkroku." Všechno ve mně vřelo a měla jsem co děla,abych,jak řekl Louis,nenakopla Zayna do patřičných míst. Už se nemůžu dočkat jeho výrazu.
Po tom co mi Louis ukázal pokoj jsem prodělala menší hysterický záchvat. Byl nádherný ! Byl obrovský!U prostřed byla velká postel s nebesy. Naproti mojeho miláška stála velká moderní skříň se zrcadlem a posuvnými dveřmi. Potom menší pracovní stůl před kterým stála polohovací židle. A na stěně visela obří plazmová televize. Zdi byly vymalované tmavě modrou a černé povlečení na posteli mělo nápis Make my dreams come true... Rozběhla jsem se směrem k té suprózní posteli a měla v plánu do ní skočit,ale Louisovy ruce mě ve vzduchu zachytily a přenesly mě zpátky na zem. ,,Hej ! Co to děláš ? Já tam chci skočit !" ,,No právě ! Ta postel je ustlaná ,jestli sis nevšimla." Zamumlala jsem nadávku o tom jaký je to pan dokonalý a on mezitím odešel. Hned ,když se dveře zabouchly jsem skončila do postele. Hned po tom jsem si začala mnout břicho, protože mě ještě hrozně bolí moje modřiny.
Bylo už pozdě večer a kluci se dole dívali na film. Muchecheche. Můj ďábelský plán může přejít k realizaci.
Z jednoho kufru jsem vytáhla sklenici medu. Tohle jsem kupovala čistě jenom pro Zaynieho. Nad použitím zdrobněliny jeho jména se mi zvedl kufr. Nicméně...
Popadla jsem ten med a šla do jeho koupelny. Šampon na vlasy jsem přelila do prázdné nádoby a med vylila do obalu od šamponu. No co ? Nemá mi sahat na zadek a mít debilní kecy. Potichu jsem se doplazila do ,,svého" pokoje a pro jistotu zamlka. Co kdyby Zayna napadlo mi to v noci vrátit ? Zalezla jsem si do postele a slyšela kroky na schodech. Zanedlouho se z něčí sprchy ozval křik jako kdyby dotyčného někdo vraždil. Došlo mi,že je to Zayn. Potom už jsem slyšela jenom nadávky na mou osobu a zvuk klíče v zámku... POČKAT !!! Jak klíč v zámku ? To mají jako náhradní klíč ?! Že já kráva ho nenechala v zámku. Ozvalo se lupnutí a do dveří se přiřítil Zayn jenom s ručníkem okolo pasu. Moje tiché WOW nemohl naštěstí slyšet. Byl celý ulepený od medu a vlasy mu trčely do všech světových stran. Výbuch smíchu už jsem nemohla dál zadržovat a vyprskla jsem na celé kolo. Ten jeho výraz byl vážně k nezaplacení. On ale udělal něco co jsem nečekala. Vrátil klíč zpátky do zámku a zamknul nás. Přestala jsem se smát a hlasitě jsem polkla. ,,Víš, Daniell já jsem se ti rozhodl odpustit...Co takhle jedno přátelské objetí ?" A začal se ke mně přibližovat. ,,Ani náhodou nepřib-líííížujjjj seeeeeeee !!!! " Než jsem to stihla doříct mačkal mě v silném objetí. ,,Pust mě !!!! Jsi lepkavý a nahýýýý!!! Znovu jsem vykřila když se mi hlavou opřel o rameno. Vážně výhoda jít spát jenom v tričku a kalhotkách. No jo vážně si tleskám. ,,Tak zaprvé za to, že jsem lepkavý můžeš ty a za druhé nejsem nahý. Mám ručník. ,, Zayne pusť mě musím se jít kvůli tobě osprchovat." ,,Hmm...super můžu jít s tebou ?" ,,Co !!? Ne ! Máš vlastní koupelnu." ,,Jo to sice mám ale ta moje je plná medu" ,,Tak běž do Louisovy koupelny !" ,,Hmm...jsi sexy ,když se zlobíš ." ,,Padej !!! Nebo budu křičet" ,,Tak maximálně pode mnou kotě." ,,Jsi nechutné prase !" ,,Já vím." a tímhle konečně odkráčel z mého pokoje. Dobře můj plán tak úplně nevyšel,ale pomsta bude sladká !
Když jsem u sladkého tak bych se měla jít osprchovat.Paranoidně jsem koukala do všech šamponu a potom si dala dnes už po druhé rychou sprchu.
Pohled Zayna :
S klukama jsem seděl dole v obýváku a koukali jsme na Toy story. Je to super ,,film,, ! Pořád jsem byl myšlenkami u ní . Ta malá mrcha něco chystá. Když jsem ji u toho letadla plácl přes zadek, tak mi na to nic neřekla, dokonce dělala jako by se nic nestalo. Ani na moje sexistické kecy nijak zvlášť nereagovala. Nicméně, když mě to přestalo bavit šel jsem se s myšlenkami na Daniell osprchovat. Je fakt sexy a od té doby co jsem jí viděl naposledy tak se HODNĚ změnila . Teď je z ní krásná ,sexy brunetka,kterou bych moc rád šu...ehm..
Nechávám stékat horké kapky vody po mé hrudi a poslepu hmatám po šamponu. Najednou cítím lepkavou tekutinu na svých vlasech. Ta mrcha ! Co to kurva je ?! Med ... Hmmm...jak originální Daniell ale ty nevíš s kým si hraješ. S tichým zakurvovaním sejdu dolů do obýváku a žádám Louise, aby mi dal klíč od jejího pokoje. Za smíchu kluků vcházím i s klíčem do jejího pokoje. Mám kolem boků pořád omotaný jen ručník a byl bych slepý kdybych si nevšiml jak pohledem skenuje moje tělo. S pobaveným úsměvem na rtech pokračuju blíž k ní. ,,Víš,Daniell, já jsem se ti rozhodl odpustit.Co takhle jedno přátelské objetí ?" Nervózně couvá a dochází jí co chci udělat.Ani náhodou nepřib-líííížujjjj seeeeeeee !!!! " Než to stihla doříct nalepil jsem ji na sebe a to doslova. ,,Pust mě !!!! Jsi lepkavý a nahýýýý!!! Měl jsem co dělat ,aby se mi z ní nepostavil stála tam jenom v tričku a kalhotkách. ,,Tak zaprvé za to že jsem lepkavý můžeš ty a za druhé nejsem nahý . Mám ručník. ,, Jo kotě ručník který se mi zachvilku napne. ,,Zayne, pusť mě musím se jít kvůli tobě osprchovat." ,,Hmm...super můžu jít s tebou ?" Nepřemýšlel jsem a jenom to vypustil z pusy ,,Co !!? Ne ! Máš vlastní koupelnu." ,,Jo to sice mám, ale ta moje je plná medu" ,,Tak běž do Louisovy koupelny!" ,,Hmm...jsi sexy když se zlobíš ." Tím jsem ji chtěl jenom naštvat a už jsem jenom čekal,kdy mi vrazí facku ,,Padej !!! Nebo budu křičet" ,,Tak maximálně pode mnou kotě." Už zase ! Moje pusa je rychlejší než mozek ,,Jsi nechutné prase !" ,, Já vím" Raději jsem odešel,abych ještě nevypustil z pusy nějakou blbost.
-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka !
Tak co líbilo ? Asi jí dáme s někým dohromady co myslíte ?TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanfictionLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...