Pohled Daniell
Se Zaynem už chodím skoro dva měsíce. Za tu dobu se toho hodně stalo. Třeba Niall si našel přítelkyni. Jmenuje se Denisse a jsou ve všem naprosto stejní. Oba To jsou blonďáci s velkou chutí k jídlu. No to je slabé slovo...spíš pokaždé ,když se na ně podíváte ,tak žerou. Tihle dva se fakt hledali až se našli. Nejvíce mě štve ,že ani jeden nepřibere a to ani když sami -ano opravdu sami - sní tři krabice pizzy. Na to nemám slov.
S Denisse jsme nejlepší kamarádky a tajně je spolu pomlouváme ,když tady nejsou.
Louis si zase s nějakou holkou udělal na koncertě dítě a ta dotyčná se tady jen tak objevila. Byla už v devátém měsíci a každým dnem se čeká až se to narodí. No jo bráško...nemáš být blbej. A když už si nedokáže pomoct tak by ho nezabilo použít ochranu.
Potom by se nemusel tak divit ,když k němu ta holka přijde a oznámí mu ,že s ním čeká dítě. Upřímně to dítě lituju ,protože Louis je sám ještě dítě. Aspoň , že se k tomu postavil jako chlap a neposlal jí na potrat. To bych ho asi nakopala do citlivých míst ,aby už nemohl mít děti ,když se chová jak debil.
Kdyby mi tohle udělal Zayn ,tak to asi na místě zabiju a Louis ho s největší pravděpodobností dodělá.
Jinak s Harrym pořád vsechno v normě.Pořád se tady střídají holky a skoro každý týden je tu jiná. Doslova si podávají dveře od jeho ložnice. Nechápu ,že ho takové ,,vztahy" na jednu noc baví. Ještě něco chytí...,ale co ? Každý svého štěstí strůjce.
Liam tady skoro každou noc není a asi taky někoho má. Nechápu proč nám jí nechce ukázat ,ale to je jeho věc.Já jsem pořád na střední. Světě div se ! Ještě mě nevykopli. Dokonce ani nepropadám ,takže super. Máme teď jarní prázdniny, takže se tady válím a nic nemusím . Klukům za pár týdnů začne turné po Evropě.
Co se týče Zayna...
První měsíc to bylo úžasné. Byl pozorný a každý den mi opakoval jak moc mě miluje ,ale teď posledních pár dní se chová divně. Je takový odtažitý a dokonce i trochu zhubnul. Přijde mi unavený jako kdyby ho něco trápilo. Je věčně duchem mimo a tváři se jako duch. Někdy mám pocit ,že už mě nemiluje. Poslední dva týdny se mnou ani nechce spát. Vážně by mě zajímalo co s ním je. Vždy když se ho na to zeptám ,se celý napne a říká ,že je všechno v pořádku a že se tím nemám trápit.Pohled Zayna
Dva měsíce. Dva měsíce už chodím s Daniell a jsem s ní vážně šťastný. První měsíc byl naprosto dokonalý. Pořád jsem jí opakoval ,že ona je pro mě všechno a že bez ní nemůžu být. Ona je opravdu to nejlepší co mě kdy potkalo a přesto se všechno muselo tak prodělat. Nějaká vyšší moc si nejspíš nepřeje ,abyste byli šťastní.
Stalo se to právě asi před měsícem.
Byli jsme s klukama v jednom klubu. Shodou okolností to byl ten samý ,kde jsem se tak bravurně ožral. Při té vzpomínce jsem se celý otřepal a zakroutil hlavou. Normálně jsme se bavili a všechno bylo OK dokud...Flashback - Zayn's pov
Uviděl jsem ji. Ano JI . Tu děvku ,která o mně v novinách prohlásila ,že se se mnou vyspala. Ta která málem zničila můj vztah s Daniell. Ta díky které jsem o všechno málem přišel. Je tady. Stojí přímo přede mnou. Vypadá pořád stejně...zmalovaná tak ,že bych jí pod tou vrstvou make-upu ani nenašel. Umělé prsa , špatně odbarvená blondýna s tunou botoxu na ksichtě . Ta snad za tu dobu šla na další plastiku ! Skoro polonahá se tu kroutí do rytmu hudby v červených mini šatech ,které víc odhalují než zakrývají.
Zkrátka ještě větší děvka než když jsem ji viděl naposledy.
Seděl jsem na baru a snažil se ignorovat její propalující pohled. Kluci jsou všude možně po klubu ,ale ne tady. Nevidím ani jednoho z nich.
Blondýna využila možnosti a nenápadně si ke mně přisedla. ,,Ahoj,Zaynie..dlouho jsme se neviděli." Eh...FUJ ten její pisklavý hlas mě bude strašit ve spaní.Je to jako když přejedete nehty po tabuli. ,,A taky se ještě hodně dlouho neuvidíme. Co chceš ?!" Hnusně jsem po ní štěknul a ona se zachichotala. Vážně...IQ šumící trávy toto. ,,Ale notak...nebuď na mě nepříjemný." Začala mi prstem projíždět po noze. Ruku jsem jí odrazil a hnusně se na ní podíval. ,,Dej mi pokoj ! Mezi námi se NIC nestalo ,takže vypadni a běž radši dělat zase kurvu u silnice !" Jo bylo to moc a k holce bych se takhle nikdy nechoval ,ale ona už mi leze na nervy a ta trocha alkoholu taky udělala svoje. Ona se zase nechutně usmála . ,,Taky že půjdu ,ale teď s tebou chci mluvit fešáku." Aha...Takže s tou děvkou jsem měl pravdu. A ona se tím ještě chlubí na veřejnosti. Bože kde jsi udělal chybu ? ,,Fajn budu předstírat ,že mě ty tvoje kecy zajímají...tak co chceš ?!"
,,Tebe."Vydechla a nalepila se mi na rozkrok. Vyplivnul jsem obsah skleničky před sebe a zíral na ní , jako kdyby spadla z Marsu. To nemyslí vážně ! Větší děvku jsem v životě nepotkal a to je co říct.
Jak to vůbec mohla vyslovit nahlas !? Ta ,,holka" patří do blázince.
,,To. Nemyslíš. Vážně !!!? Ty si jako myslíš ,že bych s tebou dobrovolně vlezl do postele ,když mám doma přítelkyni !!?"
V životě jsem holce neublížil ,ale téhle rajdě bych s radostí jednu vrazil ,aby se probrala. Nejlépe demoliční koulí. Takovou tou velkou jak se na ní houpe Miley Cyrus. Jo ta by snad stačila ,i když...
,,Ty máš přítelkyni ?Hmm...nevadí. A ví ona ,že jsi se mnou spal ? Hm ? Jak by se na to asi tvářila ,co ?" ,,O co ti jde ty děvko !? Já jsem s tebou nespal !" Já už jsem byl s nervama někde na pokraji zhroucení a ona tady pořád sedí s ledovým klidem. ,,Aaaa víš to jistě ? Hm ? Víš jistě ,že jsi se mnou nespal v tom hotelu naproti ?" Polil mě studený pot. Ne ! Doprdele ne ! Nevím to jistě a to je to co mě sere ! ,,O co ti kurva jde ?!" ,,Čekám tvoje dítě. Jsem na začátku druhého měsíce." Nevěřícně jsem se podíval na ni a potom na dno lahve s whisky. Jako by mnou projel blesk. Čuměl jsem před sebe a přemýšlel. ,,Snad si nemyslíš ,že ti uvěřím ,že je to moje !" Bloncka se opět zazubila a podala mi fotku z ultrazvuku. ,,Tak si to spočítej ,génie. A mimochodem jsem Camille." Prohlížel jsem si fotku ze všech možných úhlů ,ale opravdu by to datum sedělo.Bože já jsem takový idiot. ,,Fajn a co ode mě teď jako čekáš ? Že ti padnu k nohám a budu tě žádat o ruku ? Tak s tím nepočítej." ,,Taky že nepočítám. A ty zase nepočítej s tím že pujdu na potrat." Ta malá jiskřička naděje právě uhasla... ,,Kolik chceš za to ,že půjdeš na potrat ?" Mluví ze mě zoufalost. Čistá zoufalost. Ona se začala smát a stírala si pomyslnou slzu. ,,Tak ten byl dobrý...,ale teď vážně. Umím si spočítat ,že na alimentech dostanu víc, zlato ,takže si to dítě hodlám nechat a je jenom na tobě jak se to veřejnost a tvoje přítelkyně dozví." S tímhle se zvedla a odešla. Já tam zůstal sedět a lil do sebe jednoho panáka za druhým ,dokud mě kluci nedotáhli do auta.
End of flashback
Je to přesně měsíc a já čekám na testy DNA ,které by měly přijít každým dnem. Snažím se chovat normálně ,ale při pomyšlení ,že mám někde dítě s takovou kurvou...
Ani nevím jestli jsem s ní spal. A co když ano a nakazil jsem sebe i Daniell ? To bych si nikdy v životě neodpustil. Teď lituju toho ,že jsem tu blbou děvku kdy potkal. Kdybych nežárlil na Luka mohlo být teď všechno jinak. Daniell zatím o ničem neví ,ale je jen otázkou času ,kdy jí to ta děvka řekne nebo to uvidí někde v novinách. Zatím o tom novináři neví ,ale na jak dlouho ? Docela se divím ,že s tím ještě nikde nebyla ,ale byla by to její ostuda ,kdyby se spletla a výsledek by byl negativní.-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka ❤❤😉😉 tak jo jsem tady s dalším dílem. Snad se vám líbí 😱😉❤ hvězdička ⭐🌠👌 a komentík potěší. Co si myslíte o Zaynovi a Camille ? Ptejte se na cokoliv.😊😊🌟💞TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanfictionLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...